Zo knap! Een van de eerste wagens die er als concept/ futuristische wagen effectief gaat komen. Interieur is magnifiek!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW i8 en i8 Roadster
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenalleen ook weeral zo'n losse opstaande display... erg voor een wagen die meer dan 100k euro kost imoOorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Prijskaartje in Duitsland vanaf 126k euro. Hiermee zit deze i8 op het niveau van een M6.
Enkel is deze i8 fiscaal een stuk goedkoper.
BIV/VB van de M6: €2.927 / €2.175
BIV/VB van de i8: €0 / €224
VAA als firmawagen M6: ca. 20.000 per jaar
VAA als firmawagen i8: ca. 4.800 per jaar
Fiscale aftrekbaarheid M6: 50%
Fiscale aftrekbaarheid i8: 100%Last edited by BMWMB; 10/09/2013, 21:31.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPrijskaartje in Duitsland vanaf 126k euro. Hiermee zit deze i8 op het niveau van een M6.
Fiscale aftrekbaarheid i8: 100%
jammer dat je geen volledig elektrische versie kan krijgen.... 126000 euro aan 120% aftrekbaarheid.. Yummie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPrijskaartje in Duitsland vanaf 126k euro. Hiermee zit deze i8 op het niveau van een M6.
Fiscale aftrekbaarheid i8: 100%
Die i8 is werkelijk echt knap, eens benieuw om die irl te zien ! Het prijskaartje zal wel zeer veel mensen afschrikken + het is elektrisch... veel mensen zijn er nog niet van overtuigd.
Comment
-
-
Tot daarnet was ik volop overtuigd van zwart met alle blauwe accenten mee in 't zwart gespoten maar zo gans blauw is em ook niet mis!
Afhankelijk van de fiscaliteit zou dit wel eens een verre kanshebber kunnen werden voor de volgende (pas over 3,5 jaar).
Hij zal dan moeten concurreren met de 5GT, de XF Sportbrake, de Tesla S en met wie weet wat ze in tussentijd nog op de markt gooien.
Ik vind hem alvast superknap!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenhoe bereken je de vaa van deze ?
Voordeel alle aard 357.14 4285.71 Bedrijfsvoorheffing (*) 191.07 2292.85
Werkgever
Verworpen uitgaven 728.57 Extra belastingen (**) 247.64
Als de catalogusprijs = 125k euro.
Voor mij persoonlijk zéér interessant.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenQua kostprijs en VAA komt deze i8 op hetzelfde niveau als een Panamera E-Hybrid.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
Comment