Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW i8 en i8 Roadster
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDa's enkel om 'm voor je deur te parkeren. Van rijden wordt er niet gesproken.
Comment
-
ze hebben me net teruggemaild:
De minimum-duur om de wagen te huren is een halve dag.
Voor een halve dag is de prijs €400. De eerste 50 km krijg je er gratis bij. Daarna rekenen we €2,5 per extra gereden kilometer.
Indien u nog vragen hebt, mag u mij zeker altijd contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Lisa Verzelen
Administration Officer
E-mail: Lisa@crmconnect.be
Website: www.crmconnect.be
Tel.: +32 (0)56 36 14 93
die km-toeslag maakt het wel wat duur!
Comment
-
dit weekend, en enkel voor 1 weekend, de kans gehad om onze auto in te ruilen voor een I8, en die dan ook met beide handen gegrepen
Om met de deur in huis te vallen, dit is een geweldig concept !
We hebben een 500 tal kilometers gereden (2 keer op en af naar Francorchamps) en dan nog wat rondrijden, op alle mogelijke snelheden, en we zitten met een gemiddelde van 8,5 liters (zonder de wagen ook aan het stopcontact te hangen, dus puur uit wat hij uit zichzelf kan aanmaken)
In tegenstelling tot de M4 waar ik een paar weekends geleden mee kon rijden (en waardoor ik wat verkocht was) is dit echt nog veel beter... Niet altijd dat opgefokte, maar heel makkelijk om ook ZEN te rijden...maar als je echt wil, dan beukt dat onmiddellijke koppel onmiddellijk en hard in, en met altijd perfecte tractie. Dit is natuurlijk geen hardcore speelgoed, maar wel een super GT !!
Het interieur is naar mijn mening ook echt prachtig, zeker in de combinatie zoals wij hem hadden (exclusief volleder met lederen dash)
En die deuren, ja, das eigenlijk wel leuk...niet makkelijk, maar dat hoeft ook niet, we zijn nog geen 70, maar wel leuk.
Dit is downsizing zoals ik ze wel graag kan smaken !
Ben ik persoonlijk geïnteresseerd ? Nee
Maar enkel om 2 redenen
1 : very simpel : kan ik niet betalen
2 : net iets te opvallend....ik ben vandaag HEEL HEEL veel gefotografeerd (gelukkig net naar de kapper geweest lol) Toen we ons aan het parkeren waren op de normale VIP parking, kwam 1 van de stewards toegelopen met de vraag of we niet wilden parkeren op de supercar parking in het midden van het circuit...Doordat er reclame op de wagen stond van de dealer konden we zo ook wat reclame terug geven aan de dealer en hebben we dat inderdaad gedaan....Maar man man, da's niks voor mij....zoveel aangestaard worden door iedereen (wel gelukkig allemaal heel positief)... Misschien dan toch maar eerder een 340i touring ipv een M3
Maar om eens een weekendje mee te rijden ; SUPER !!!!Last edited by berengun; 26/07/2015, 18:18.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtendit weekend de kans gehad om onze auto in te ruilen voor een I8, en die dan ook met beide handen gegrepen
Om met de deur in huis te vallen, dit is een geweldig concept !
We hebben een 500 tal kilometers gereden (2 keer op en af naar Francorchamps) en dan nog wat rondrijden, op alle mogelijke snelheden, en we zitten met een gemiddelde van 8,5 liters (zonder de wagen ook aan het stopcontact te hangen, dus puur uit wat hij uit zichzelf kan aanmaken)
In tegenstelling tot de M4 waar ik een paar weekends geleden mee kon rijden (en waardoor ik wat verkocht was) is dit echt nog veel beter... Niet altijd dat opgefokte, maar heel makkelijk om ook ZEN te rijden...maar als je echt wil, dan beukt dat onmiddellijke koppel onmiddellijk en hard in, en met altijd perfecte tractie. Dit is natuurlijk geen hardcore speelgoed, maar wel een super GT !!
Het interieur is naar mijn mening ook echt prachtig, zeker in de combinatie zoals wij hem hadden (exclusief volleder met lederen dash)
En die deuren, ja, das eigenlijk wel leuk...niet makkelijk, maar dat hoeft ook niet, we zijn nog geen 70, maar wel leuk.
Dit is downsizing zoals ik ze wel graag kan smaken !
Ben ik persoonlijk geïnteresseerd ? Nee
Maar enkel om 2 redenen
1 : very simpel : kan ik niet betalen
2 : net iets te opvallend....ik ben vandaag HEEL HEEL veel gefotografeerd (gelukkig net naar de kapper geweest lol) Toen we ons aan het parkeren waren op de normale VIP parking, kwam 1 van de stewards toegelopen met de vraag of we niet wilden parkeren op de supercar parking in het midden van het circuit...Doordat er reclame op de wagen stond van de dealer konden we zo ook wat reclame terug geven aan de dealer en hebben we dat inderdaad gedaan....Maar man man, da's niks voor mij....zoveel aangestaard worden door iedereen (wel gelukkig allemaal heel positief)... Misschien dan toch maar eerder een 340i touring ipv een M3
Maar om eens een weekendje mee te rijden ; SUPER !!!!
een auto van Ginion ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtendit weekend de kans gehad om onze auto in te ruilen voor een I8, en die dan ook met beide handen gegrepenMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenvoor ik de rest las, interpreteerde ik die die zin alsof je die ook effectief gekocht had...Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenvoor ik de rest las, interpreteerde ik die die zin alsof je die ook effectief gekocht had...
Ik ook hoor...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Ja idd, in de week nog es gereden met de aston van onze kameraad....is idd exact hetzelfde...veel te opvallend!
en by the way...dan zie je hoe snel de techniek vooruit gaat, die geautomatiseerde manuele bak die daarin zit is echt een sprong in het verleden...geluid en stijl zijn top, maar nee, dat was het echt niet, k was verbaasd (eerste keer dat ik hem gewoon als automaat reed en niet zelf flipperde) maar niet positief (is van 2009, toch nog ni zo oud)
met de i8 op geen enkel moment nood gehad de flippers te gebruiken...Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Zo'n i8 is een dijk van een auto! Het is geen super sportwagen waar je haarscherp aan de hoogste snelheden bochten kan mee nemen, maar het is idd een zeer goede GT. Het concept lag mij ook. Als dit de toekomst wordt, laat het dan maar komen. En wat de opvallendheid betreft heb je gelijk. Ik heb in 1 dag testgereden met rode 991 GTS en een zilveren i8, en naar de 911 keek geen mens, maar voor deze i8 hebben we wel een dozijn tumbsup gehad.
Omwille van deze opzichtigheid heb ik 'm niet gekocht. Ik vond 'm te weinig echt sportwagen om 'm enkel te gebruiken in de vrije tijd, en te opzichtig om 'm als daily te gebruiken. Daarom heb ik de GTS gekozen, maar deze i8 blijft me boeien. 👍🏻OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n i8 is een dijk van een auto! Het is geen super sportwagen waar je haarscherp aan de hoogste snelheden bochten kan mee nemen, maar het is idd een zeer goede GT. Het concept lag mij ook. Als dit de toekomst wordt, laat het dan maar komen. En wat de opvallendheid betreft heb je gelijk. Ik heb in 1 dag testgereden met rode 991 GTS en een zilveren i8, en naar de 911 keek geen mens, maar voor deze i8 hebben we wel een dozijn tumbsup gehad.
Omwille van deze opzichtigheid heb ik 'm niet gekocht. Ik vond 'm te weinig echt sportwagen om 'm enkel te gebruiken in de vrije tijd, en te opzichtig om 'm als daily te gebruiken. Daarom heb ik de GTS gekozen, maar deze i8 blijft me boeien.
Comment
Comment