Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze auto trekt mij toch enorm aan, je ziet hem gewoon weinig aangezien het minder praktisch is. Ik ben gwn fan van die vorm, was bij de 1 coupe ook al. Vind hem 1 van de lichtpunten van het huidige bmw gamma!
Ik vind het spijtig dat we de 2 coupe zo weinig op de weg zien.
Is veel mooier dan de 1 coupe die toch wel vrij veel te zien is.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Rijdt iemand al met een 218d coupé ondertussen?
De mijne wordt besteld volgende week...
Ben nu al 1 maand ( 3500 km) aan't rondkijken op de weg en ben er amper 3 tegengekomen.
Da's ook de reden waarom ik één wil eigenlijk en is nu ook zo met mijn Beetle al 3 jaar.
M'n vrouw rijdt ondertussen een halfjaar met de 220d (met M-pakket ;-) ). Een zalige auto en komende van de TT, heeft ze geen spijt van de verandering.
Er is wel 1 groot minpunt: midden juli verandert ze van werk, en een 118d staat als firmawagen op haar te wachten... ;-(
Tijdje achter een gereden op de E40 gisteren. Ik heb moeite met die achterkant, persoonlijk vind ik hem vooral daar echt niet mooi. Maar gelukkig is schoonheid iets heel moeilijk meetbaar en vooral niet te veralgemenen voor iedereen.
Is uiteindelijk op 29 september afgeleverd geweest.
Na een dikke maand gebruik kom spijtig genoeg tot een vervelende conclusie...de standaard zetels bieden niet voldoende steun aan de onderrug. Loop nu met constante rugpijn rond.
Vandaag navraag gedaan bij dealer of nog een lendensteun kan ingebouwd worden...wacht op verder nieuws.
Had dit toch niet verwacht van BMW hiermee problemen te krijgen.
Na een dikke maand gebruik kom spijtig genoeg tot een vervelende conclusie...de standaard zetels bieden niet voldoende steun aan de onderrug. Loop nu met constante rugpijn rond.
Vandaag navraag gedaan bij dealer of nog een lendensteun kan ingebouwd worden...wacht op verder nieuws.
is dat niet de meest voorkomende "klacht" bij bmw eigenaars dat de standaardstoelen op niets trekken? Ook voor alle andere modellen.
Lendensteun kan normaal gezien nageplaatst worden, hoewel het niet vaak voorkomt. Heb je al geprobeerd om je stoel anders in te stellen? Standaard stoelen zijn niet ideaal en ik heb zelf ook regelmatig last van rugklachten, maar door de stoel wat anders in te stellen heb ik alleszins geen last meer in de auto.
Probeer eens de stoel iets meer te kantelen naar achter, dus niet naar achter schuiven, maar kantelen, en dan de stoel iets meer naar voor brengen. Doet wonderen bij mij
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Probeer eens de stoel iets meer te kantelen naar achter, dus niet naar achter schuiven, maar kantelen, en dan de stoel iets meer naar voor brengen. Doet wonderen bij mij
Dat kan je enkel aanpassen als je sportzetels en/of elektrisch verstelbare zetels hebt. Als je de zetel hoger zet zal die wel vanzelf iets vlakker komen te staan dan op een lagere stand en omgekeerd.
Probeer gewoon eens verschillende zitposities, ookal lijken ze op het eerste zicht niet de meest geschikte.
Bedankt voor jullie tips!
Ondanks dat ik vorige week een handbediende lendensteun laten inbouwen heb bij Creato blijf ik met pijn iedere rit eindigen.
Honderd verschillende positie's heb ik al uitgeprobeerd...vergeefs.
ik heb zelf die schelp achteraan eens weggenomen en die stoelen zijn zo goed als een lege doos met een simpel netje met in de midden een ballein. De mousse is amper 2 cm dik....
Ik kan een hele dag op een keukenstoel zitten of mijn bureaustoel die 40 jaar oud is maar geen 1/2 uur in mijn auto zonder pijn. Onbegrijpelijk. 38000 euro heeft die gekost!
Ben eigenlijk ten einde raad.
Wij plannen zoals ieder jaar een autoreis naar zuid-Frankrijk echter zie het volgende zomer echt niet zitten.
Tegen dat ik in Parijs ben mag ik naar de kiné daar.
Ik mis de zetels van mijne Beetle in zover dat ze voor mijn part morgen die BMW mogen opladen en mijne Beetle terugbrengen.
En bij Jorssen hebben ze totaal geen interesse in mijn probleem.
Gelukkig wil mijn werkgever meehelpen en de kost dragen voor een oplossing, maar welke?
Ik had ook altijd enorme rugpijn van te zitten in eender welke auto, bij nog maar de kleinste afstanden kreeg ik direct steken in mijn rug.
Nu heb ik van een kinesist een rugkussentje gekregen en de pijn was direct weg, ongeacht hoelang ik in de auto zit.
Mijn vader heeft ook het probleem van een zeer zwakke rug te hebben en ook hij rijdt al enkele jaren met zo'n kussentje, problemen direct opgelost bij ons!
Misschien is op internet zoeken naar een rugkussentje of eventueel eenmalig langs een kinesist langsgaan daarvoor?
Ik had ook altijd enorme rugpijn van te zitten in eender welke auto, bij nog maar de kleinste afstanden kreeg ik direct steken in mijn rug.
Nu heb ik van een kinesist een rugkussentje gekregen en de pijn was direct weg, ongeacht hoelang ik in de auto zit.
Mijn vader heeft ook het probleem van een zeer zwakke rug te hebben en ook hij rijdt al enkele jaren met zo'n kussentje, problemen direct opgelost bij ons!
Misschien is op internet zoeken naar een rugkussentje of eventueel eenmalig langs een kinesist langsgaan daarvoor?
Kan je me het merk niet laten weten van zo een kussentje aub?
merci
doe jezelf een plezier en ga naar een kinesist of osteopaat. Zij gaan je hoogstwaarschijnlijk een goed en effectief advies geven.
Probeer niet teveel zelf dingen uit zonder hun input. Dat kan je nog veel pijn en frustratie besparen.
Comment