Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2 serie - Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    wel heel duur die 2 serie imo

Zijn Nederlandse prijzen, in NL zijn de auto's veel duurder dan hier met de BPM.

Ik vermoed dat de goedkoopste 2 in BE evenveel zal kosten als 316d, wat natuurlijk ook niet goedkoop is.

Comment

wel heel duur die 2 serie imo
      Er staat in vetgedrukte letters bij dat dit Nederlandse prijzen zijn.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Toch raar.
          Ik snap het concept van zo'n 2 eigenlijk toch niet echt, nog veel minder dan een 3GT bijvoorbeeld.
          Een kleine auto vanbinnen nog kleiner maken?
          Doe mij dan toch maar een 1.

En BMW toch altijd met dat aluminium op het dashboard...
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Een 1 is een ander concept. Dat is een 'gewone' hatchback, terwijl de 2 een coupé is. Een coupé is bij mij nog steeds een carrosserievorm in 3 volumes met 2 langere deuren zonder stalen frame over de ramen. Mercedes gaat hierin nog verder zonder B-stijl. Alles wat minder of anders is, is geen coupé. Wij hebben een 1 cabrio, en die is nog behoorlijk ruim. Op de achterbank is evenveel beenruimte dan bij een 3 coupé/4 en zeker meer dan bij een 6 coupé. Enkel de breedte is wat smaller. Ook de koffer is voldoende groot voor de dagelijkse inkopen. Ok, een 4 is nog groter, en gestrekter qua lijn, maar deze is ook duurder.

Dat mensen een 3 of 5 GT kopen snap ik ook. Deze hebben een hogere zitpositie, en zijn zeer ruim, zonder dat het een SUV moet zijn.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Er staat in vetgedrukte letters bij dat dit Nederlandse prijzen zijn.
              aan de hand van de nederlandse prijzen kan je wel de belgische gaan inschatten hoor...
              lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Een 1 is een ander concept. Dat is een 'gewone' hatchback, terwijl de 2 een coupé is. Een coupé is bij mij nog steeds een carrosserievorm in 3 volumes met 2 langere deuren zonder stalen frame over de ramen. Mercedes gaat hierin nog verder zonder B-stijl. Alles wat minder of anders is, is geen coupé. Wij hebben een 1 cabrio, en die is nog behoorlijk ruim. Op de achterbank is evenveel beenruimte dan bij een 3 coupé/4 en zeker meer dan bij een 6 coupé. Enkel de breedte is wat smaller. Ook de koffer is voldoende groot voor de dagelijkse inkopen. Ok, een 4 is nog groter, en gestrekter qua lijn, maar deze is ook duurder.
                Volledig akkoord (al ben ik niet zo voor strikte afbakeningen van wat iets wel en/of niet moet/mag zijn).
                Ik zal het anders zeggen, ik snap de zin van deze wagen niet, los van het feit of het nu een coupé is of iets anders.
                Als je verder dezelfde uitrusting, ophanging en motorisering kan krijgen zie ik geen meerwaarde tegenover een 1.
                Datzelfde geldt ook wel wat voor de 4.
                In mijn ogen he, ik wil hier zeker een ander zijn rekening niet maken.

Is er een merkbaar verschil in wegligging tussen een coupé en een berline waarvan hij afgeleid is door de andere carrosserievorm?
                Zijn er andere voordelen waar ik me niet bewust van ben of is het toch vooral een esthetisch gegeven?
                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

aan de hand van de nederlandse prijzen kan je wel de belgische gaan inschatten hoor...
                  Dan wordt 'm in ieder geval een heel stuk goedkoper.

Comment

Comment

Volgens de info die ik heb Lancering 1 maart 2014

Prijzen in Belgie
                      - 220i 30.900 euro
                      - M235i 45.900 euro
                      - 220d 31.900 euro

M235i zou geleverd worden met limited slip differential

Comment

Net zoals de 4 is z'n kont nogal zwaar uitgevallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

ja man! Leveren die handel

Comment

De eerste BMW sinds een heel lange tijd die me 100% kan overtuigen met zijn looks, en toch een duidelijk eigen gezicht heeft gekregen.
                            Ik wil hem!!

Comment

Last edited by edge; 25/10/2013, 15:30.

Comment

Comment

Comment

Comment

Als je nu die prijzen ziet, een CLA, 2reeks, dat kost toch allemaal heel veel geld voor een heel kleine wagen.
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Bah echt lelijk. Die achterkant wat is dat? Die achterlichten zijn helemaal mislukt. Ondanks dat die qua formaat quasi gelijk is aan een E46 lijkt dit weer zo een klein coupétje zoals de 1 serie coupé en das niet m'n ding.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik snap niet dat mensen dit lelijk vinden, maar een 3/5GT, X6 etc dan weer niet..

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X