Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2 serie - Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Ik snap niet dat mensen dit lelijk vinden, maar een 3/5GT, X6 etc dan weer niet..
    Een X6 vind ik ook spuuglelijk hoor. GT's vond ik in het begin ook lelijk maar ben ze dan meer en meer beginnen appreciëren.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Ik snap niet dat mensen dit lelijk vinden, maar een 3/5GT, X6 etc dan weer niet..
      Raar he, ik ben er zo ene.
      Dit vind ik echt niet mooi, net zoals ik de 1 berline nooit mooi gevonden heb.
      De X6 vind ik lelijk, de nieuwe X4 is veel mooier.
      De 5GT heb ik aan moeten wennen maar, alhoewel ik er zelf één heb, vind ik nog steeds geen écht knappe verschijning.
      De 3GT vind ik wél echt mooi...

Al weet ik niet waarom je die allemaal op een hoopje gooit.
      Los van functie, soorten wagens en al dan niet strikte concepten zijn een X6, 5GT en dit, puur vanuit visueel oogpunt, drie compleet verschillende auto's.
      Ik snap niet hoe je een link ziet.
      Last edited by Schussboelie; 25/10/2013, 19:47.
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Als 214 d met 90 pk kan dit best wel een succes worden voor voormalige eigenaars van een kleine tweedeurs berline (Vw Derby enz) mits een prijsstelling van maximaal 20.000 euro.

Comment

Knap, de neus is veel mooier dan de 1-reeks.
          Ik wil hem wel!

Comment

Ik vind hem geslaagder dan de 4-reeks... Echt knap, niets op aan te merken. Velen struikelen over de achterlichten maar die zijn toch typisch bmw styling van nu en met dikke vette led's! Ook de motorkap is beter dan de 3/4-reeks, trouwens die lijn vooraan in de kap heeft te maken met regelgeving ivm voetgangers, is een noodzaak en geen design foutje...
            Nu nog 2 extra deuren en zet die 220i Gran Coupe maar af hier!
            BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

Website en configurator

Catalogus PDF
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Vind hem toch wat klein...verhouding lijkt niet te kloppen, waarom zo'n lelijke koffer erop gezet ipv raam laten doorlopen of zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten
                  Vind hem toch wat klein...verhouding lijkt niet te kloppen, waarom zo'n lelijke koffer erop gezet ipv raam laten doorlopen of zo.
                  Idd dat stoort me ook het meest aan dit model dat de verhoudingen niet kloppen.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Dit zijn de eerste prijzen da'k gezien heb van nen BMW verkoper voor BE (sla me nie dood als ze nie helemaal just zijn, eh)
                    220i 30.900 € , 220d 31.900 €, M235i 45.900 €

Comment

Ik heb het wel voor die M235i, maar vind het prijsverschil met een 135i wat groot…
                      Maar qua look zeker de 2!

Comment

Filmpje
                        Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door volvo940 Bekijk Berichten
                          Omdat het een coupe is misschien?
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Omdat het een coupe is misschien?
                            Leve de 235 i en dan in cabrio! Maar geen dieselstoof!

Comment

't Is te hopen dat daar een echte M van komt en liefst met een automatische bak. Zal moeten geduld hebben... want toen ik de 135i aankocht kwam een jaar nadien de 1M uit...
                              BMW M2 Coupé
                              Audi S5
                              Nobody is Perfect!

Comment

Eindelijk nog eens een echte BMW.

Comment

laat de misverstanden komen!

met wat rij jij?

met nen 220!

ah, ne C of nen E?

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Eindelijk nog eens een echte BMW.
                                    Zo denk ik er ook over. Rij nu met een logge, trage, onderstuurde en te grote f31, en dat is zo'n echte afknapper
                                    een auto moet imho nimble, niet te groot, AW, speels en een goede gewichtsverdeling hebben. Een motorblok waarbij je niet het gevoel krijgt alsof je altijd met een geopende parachute achter de wagen aanhangt, moet rijden is ook meegenomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                      Zo denk ik er ook over. Rij nu met een logge, trage, onderstuurde en te grote f31, en dat is zo'n echte afknapper
                                      een auto moet imho nimble, niet te groot, AW, speels en een goede gewichtsverdeling hebben. Een motorblok waarbij je niet het gevoel krijgt alsof je altijd met een geopende parachute achter de wagen aanhangt, moet rijden is ook meegenomen
                                      Waarom rij je dan met een 3 ipv een 1?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Een f30/31 kan je nu toch moeilijk log en traag noemen.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Waarom rij je dan met een 3 ipv een 1?
                                          het oog wil oog wat zeker? die 1 is een goeie auto zolang je er niet moet naar kijken
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X