Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2 serie - Coupé

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Mja, maar als hij de 3 te log, te traag en te ondergestuurd vindt, en dan nog vindt dat een auto niet te groot en met AW moet zijn heeft hij toch echt wel de verkeerde keuze gemaakt.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
      Waarom rij je dan met een 3 ipv een 1?
      Company policy.
      Al zouden we met de volgende lease-slet terug meer inspraak krijgen.

      Het huidig bedrijfsidee van : 45.000€ mogen spenderen, maar niet zwaarder gaan dan een 2.0diesel met max 136pk, maakt dat we allemaal met leuk uitgeruste middenklasserkes rijden, maar die nauwelijks vooruit te branden zijn ;-(

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
        Company policy.
        Al zouden we met de volgende lease-slet terug meer inspraak krijgen.

        Het huidig bedrijfsidee van : 45.000€ mogen spenderen, maar niet zwaarder gaan dan een 2.0diesel met max 136pk, maakt dat we allemaal met leuk uitgeruste middenklasserkes rijden, maar die nauwelijks vooruit te branden zijn ;-(
        Een middenklasser met een moderne 2.0 diesel met 136pk amper vooruit te branden ...
        Zelfs al doorkruis je dagelijks heel Europa in je wagen, dan nog is die uitspraak zwaar overdreven vind ik.
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
          Company policy.
          Al zouden we met de volgende lease-slet terug meer inspraak krijgen.

          Het huidig bedrijfsidee van : 45.000€ mogen spenderen, maar niet zwaarder gaan dan een 2.0diesel met max 136pk, maakt dat we allemaal met leuk uitgeruste middenklasserkes rijden, maar die nauwelijks vooruit te branden zijn ;-(
          zucht....

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Een middenklasser met een moderne 2.0 diesel met 136pk amper vooruit te branden ...
            Zelfs al doorkruis je dagelijks heel Europa in je wagen, dan nog is die uitspraak zwaar overdreven vind ik.
            Idd, ik vind onze E39 520d touring (136pk) toch zeker vlot genoeg.

            E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
              Een middenklasser met een moderne 2.0 diesel met 136pk amper vooruit te branden ...
              Zelfs al doorkruis je dagelijks heel Europa in je wagen, dan nog is die uitspraak zwaar overdreven vind ik.
              Met de straf van steniging, en om hier over te komen als een omhooggevallen weet-ik-veel-wat, vind ik die 136pk dus echt loom.
              de vorige wagen (c200cdi) was een stuk vinniger, reageerde als je pakweg van 140 naar 200 doortrok (in Duitsland uiteraard, voor de moraalridders hier). Hernemen met de f31 lijkt wel een straf. Lagere toeren, doortrekken tot in het rood, het maakt allemaal weinig uit Ook is de f31 in maximumsnelheid begrensd (haal het pek en de veren maar boven) op gps snelheid van 205kmh. Een snelheid die 9 jaar geleden de A4 met 136pk vlotjes overschreed..
              Natuurlijk rijdt ie prima las je je overal aan de max snelheid houdt of( godbetert) er 10kmh boven rijdt, maar dan houdt het ook op.

              Comment


              • #67
                Maar on topic : met de 2-series gaat bmw terug de goede kant op.
                50/50 verdeling, lager gewicht en dit gekoppeld met de 225d motor, wordt het alleszins een pareltje om mee spelen

                Comment


                • #68
                  De f30/31 2 liter heeft toch 184pk?



                  Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

                  Comment


                  • #69
                    316 en 318 niet hoor, die hebben respectievelijk 105 en 143 PK en dat zijn ook allebei tweeliters.
                    Last edited by Schussboelie; 28/10/2013, 20:56.
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                      Maar on topic : met de 2-series gaat bmw terug de goede kant op.
                      50/50 verdeling, lager gewicht en dit gekoppeld met de 225d motor, wordt het alleszins een pareltje om mee spelen



                      de 2 reeks ziet er idd veel belovend uit.
                      Voor een kleine wagen vind ik het wel vrij duur.
                      Een M235i met wat opties zal snel 52k kosten.
                      Komt toch int vaarwater van een 435i.





                      Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                        de 2 reeks ziet er idd veel belovend uit.
                        Voor een kleine wagen vind ik het wel vrij duur.
                        Een M235i met wat opties zal snel 52k kosten.
                        Komt toch int vaarwater van een 435i.
                        Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
                        idd, had al gezworen om nooit meer met bmw te rijden maar bij de eerste beelden en cijfers van de 2-series.. :-)
                        vandaag een a-klasse 200cdi meegekregen, en een dagje klanten bezocht in de Schotse hooglanden. Een waar plezier om daar mee rond te "cruisen" :-))

                        Comment


                        • #72
                          Zo'n 220i zou ik nog wel zien zitten... Is dezelfde motor al een X28i en die dan chippen naar hetzelfde niveau. Snel, wendbaar en fiscaal voordelig (VAA, verkeersbelasting,BIV,...)...
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                            Maar on topic : met de 2-series gaat bmw terug de goede kant op.
                            50/50 verdeling, lager gewicht en dit gekoppeld met de 225d motor, wordt het alleszins een pareltje om mee spelen
                            Volgens de technische data op bmw.com weegt de M235i 20kg meer dan een 435i. Iemand een verklaring hiervoor?

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk Berichten
                              Volgens de technische data op bmw.com weegt de M235i 20kg meer dan een 435i. Iemand een verklaring hiervoor?
                              op bmw.de vind ik volgende cijfers :
                              235i : 1455kg
                              435i : 1585kg


                              220d : 1375kg
                              420d : 1525kg

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                Met de straf van steniging, en om hier over te komen als een omhooggevallen weet-ik-veel-wat, vind ik die 136pk dus echt loom.
                                de vorige wagen (c200cdi) was een stuk vinniger, reageerde als je pakweg van 140 naar 200 doortrok (in Duitsland uiteraard, voor de moraalridders hier). Hernemen met de f31 lijkt wel een straf. Lagere toeren, doortrekken tot in het rood, het maakt allemaal weinig uit Ook is de f31 in maximumsnelheid begrensd (haal het pek en de veren maar boven) op gps snelheid van 205kmh. Een snelheid die 9 jaar geleden de A4 met 136pk vlotjes overschreed..
                                Natuurlijk rijdt ie prima las je je overal aan de max snelheid houdt of( godbetert) er 10kmh boven rijdt, maar dan houdt het ook op.
                                Dat vind ik al een sterke nuancering Want ik begrijp wel dat je voor 45000 leuker speelgoed kan krijgen, zeker als je graag zo rijdt zoals jij omschrijft, maar dat wil niet zeggen dat die wagen niet vooruit te branden is Het is gewoon niet genoeg voor jouw wensen, dat is iets heel anders.

                                On-topic: Ik vind deze 2 het interessantste dat BMW op de markt heeft, het ligt voor mij het dichtste bij wat een BMW hoort te zijn. Hopelijk brengen ze dit ook met wat kleine benzineblokjes erin zoals het hoort.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

                                Comment


                                • #76
                                  Over een paar jaren komt er misschien een M2 CSL...
                                  OO 00 OO

                                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Prachtige wagen
                                    vind het net wat volwassener ogen dan de 1 coupé

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Het is gewoon niet genoeg voor jouw wensen, dat is iets heel anders.
                                      Je hebt overschot van gelijk.

                                      Alleen dacht ik dat BMW hun 'Freude am Fahren' nog steeds hoog in hun vaandel droeg, ook bij een teruggetunede 2liter. Maar heb ik hier de bal misgeslagen door voor een 318d te gaan. Bij m'n vorige BMW's (318ti, 318is, 320d, Z3cpe, verdomme ik word oud ) was het rijplezier, voor mij althans, toch nadrukkelijker aanwezig.

                                      Hopelijk kan de 2-series hier terug verandering inbrengen

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                        Je hebt overschot van gelijk.

                                        Alleen dacht ik dat BMW hun 'Freude am Fahren' nog steeds hoog in hun vaandel droeg, ook bij een teruggetunede 2liter. Maar heb ik hier de bal misgeslagen door voor een 318d te gaan. Bij m'n vorige BMW's (318ti, 318is, 320d, Z3cpe, verdomme ik word oud ) was het rijplezier, voor mij althans, toch nadrukkelijker aanwezig.

                                        Hopelijk kan de 2-series hier terug verandering inbrengen
                                        1300 kilo voor een 220d, dat gaat toch de goede richting uit.
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                          de 2 reeks ziet er idd veel belovend uit.
                                          Voor een kleine wagen vind ik het wel vrij duur.
                                          Een M235i met wat opties zal snel 52k kosten.
                                          Komt toch int vaarwater van een 435i.
                                          je zit toch nog een 15k onder de prijs van de 435i denk ik als je er wat opties bij wil
                                          lets have some more member berries

                                          Comment

                                          Working...
                                          X