Mja, maar als hij de 3 te log, te traag en te ondergestuurd vindt, en dan nog vindt dat een auto niet te groot en met AW moet zijn heeft hij toch echt wel de verkeerde keuze gemaakt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2 serie - Coupé
Collapse
X
-
Company policy.Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenWaarom rij je dan met een 3 ipv een 1?
Al zouden we met de volgende lease-slet terug meer inspraak krijgen.
Het huidig bedrijfsidee van : 45.000€ mogen spenderen, maar niet zwaarder gaan dan een 2.0diesel met max 136pk, maakt dat we allemaal met leuk uitgeruste middenklasserkes rijden, maar die nauwelijks vooruit te branden zijn ;-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenCompany policy.
Al zouden we met de volgende lease-slet terug meer inspraak krijgen.
Het huidig bedrijfsidee van : 45.000€ mogen spenderen, maar niet zwaarder gaan dan een 2.0diesel met max 136pk, maakt dat we allemaal met leuk uitgeruste middenklasserkes rijden, maar die nauwelijks vooruit te branden zijn ;-(
Zelfs al doorkruis je dagelijks heel Europa in je wagen, dan nog is die uitspraak zwaar overdreven vind ik.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenCompany policy.
Al zouden we met de volgende lease-slet terug meer inspraak krijgen.
Het huidig bedrijfsidee van : 45.000€ mogen spenderen, maar niet zwaarder gaan dan een 2.0diesel met max 136pk, maakt dat we allemaal met leuk uitgeruste middenklasserkes rijden, maar die nauwelijks vooruit te branden zijn ;-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEen middenklasser met een moderne 2.0 diesel met 136pk amper vooruit te branden ...
Zelfs al doorkruis je dagelijks heel Europa in je wagen, dan nog is die uitspraak zwaar overdreven vind ik.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEen middenklasser met een moderne 2.0 diesel met 136pk amper vooruit te branden ...
Zelfs al doorkruis je dagelijks heel Europa in je wagen, dan nog is die uitspraak zwaar overdreven vind ik.
de vorige wagen (c200cdi) was een stuk vinniger, reageerde als je pakweg van 140 naar 200 doortrok (in Duitsland uiteraard, voor de moraalridders hier). Hernemen met de f31 lijkt wel een straf. Lagere toeren, doortrekken tot in het rood, het maakt allemaal weinig uit Ook is de f31 in maximumsnelheid begrensd (haal het pek en de veren maar boven) op gps snelheid van 205kmh. Een snelheid die 9 jaar geleden de A4 met 136pk vlotjes overschreed..
Natuurlijk rijdt ie prima las je je overal aan de max snelheid houdt of( godbetert) er 10kmh boven rijdt, maar dan houdt het ook op.
Comment
-
316 en 318 niet hoor, die hebben respectievelijk 105 en 143 PK en dat zijn ook allebei tweeliters.Last edited by Schussboelie; 28/10/2013, 20:56.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenMaar on topic : met de 2-series gaat bmw terug de goede kant op.
50/50 verdeling, lager gewicht en dit gekoppeld met de 225d motor, wordt het alleszins een pareltje om mee spelen
de 2 reeks ziet er idd veel belovend uit.
Voor een kleine wagen vind ik het wel vrij duur.
Een M235i met wat opties zal snel 52k kosten.
Komt toch int vaarwater van een 435i.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichtende 2 reeks ziet er idd veel belovend uit.
Voor een kleine wagen vind ik het wel vrij duur.
Een M235i met wat opties zal snel 52k kosten.
Komt toch int vaarwater van een 435i.
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
vandaag een a-klasse 200cdi meegekregen, en een dagje klanten bezocht in de Schotse hooglanden. Een waar plezier om daar mee rond te "cruisen" :-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenMaar on topic : met de 2-series gaat bmw terug de goede kant op.
50/50 verdeling, lager gewicht en dit gekoppeld met de 225d motor, wordt het alleszins een pareltje om mee spelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door X5 Bekijk BerichtenVolgens de technische data op bmw.com weegt de M235i 20kg meer dan een 435i. Iemand een verklaring hiervoor?
235i : 1455kg
435i : 1585kg
220d : 1375kg
420d : 1525kg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenMet de straf van steniging, en om hier over te komen als een omhooggevallen weet-ik-veel-wat, vind ik die 136pk dus echt loom.
de vorige wagen (c200cdi) was een stuk vinniger, reageerde als je pakweg van 140 naar 200 doortrok (in Duitsland uiteraard, voor de moraalridders hier). Hernemen met de f31 lijkt wel een straf. Lagere toeren, doortrekken tot in het rood, het maakt allemaal weinig uit Ook is de f31 in maximumsnelheid begrensd (haal het pek en de veren maar boven) op gps snelheid van 205kmh. Een snelheid die 9 jaar geleden de A4 met 136pk vlotjes overschreed..
Natuurlijk rijdt ie prima las je je overal aan de max snelheid houdt of( godbetert) er 10kmh boven rijdt, maar dan houdt het ook op.
On-topic: Ik vind deze 2 het interessantste dat BMW op de markt heeft, het ligt voor mij het dichtste bij wat een BMW hoort te zijn. Hopelijk brengen ze dit ook met wat kleine benzineblokjes erin zoals het hoort.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHet is gewoon niet genoeg voor jouw wensen, dat is iets heel anders.
Alleen dacht ik dat BMW hun 'Freude am Fahren' nog steeds hoog in hun vaandel droeg, ook bij een teruggetunede 2liter. Maar heb ik hier de bal misgeslagen door voor een 318d te gaan. Bij m'n vorige BMW's (318ti, 318is, 320d, Z3cpe, verdomme ik word oud ) was het rijplezier, voor mij althans, toch nadrukkelijker aanwezig.
Hopelijk kan de 2-series hier terug verandering inbrengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenJe hebt overschot van gelijk.
Alleen dacht ik dat BMW hun 'Freude am Fahren' nog steeds hoog in hun vaandel droeg, ook bij een teruggetunede 2liter. Maar heb ik hier de bal misgeslagen door voor een 318d te gaan. Bij m'n vorige BMW's (318ti, 318is, 320d, Z3cpe, verdomme ik word oud ) was het rijplezier, voor mij althans, toch nadrukkelijker aanwezig.
Hopelijk kan de 2-series hier terug verandering inbrengen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichtende 2 reeks ziet er idd veel belovend uit.
Voor een kleine wagen vind ik het wel vrij duur.
Een M235i met wat opties zal snel 52k kosten.
Komt toch int vaarwater van een 435i.lets have some more member berries
Comment
Comment