Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2 serie - Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand enig idee of de 228i ook in europa te verkijgen zal zijn momenteel vind ik alleen info inzake de usa

Comment

• Zou me ten zeerste verbazen als deze motor weerhouden wordt voor de Europese markt.

Comment

• Weet iemand of de 2-serie ook als X-Drive gaat komen. ???

Comment

• ok thx.

Comment

• was bij de vorige 1 coupé ook zo: 128i voor VS, 125i voor Europa. Komt dus wellicht niet.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                iemand enig idee of de 228i ook in europa te verkijgen zal zijn momenteel vind ik alleen info inzake de usa
                Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                was bij de vorige 1 coupé ook zo: 128i voor VS, 125i voor Europa. Komt dus wellicht niet.
                Toch wel. De 228i komt er in juli.

Heb de vraag enkele weken geleden aan de concessiehouder gesteld. Zou dezelfde specs qua motor hebben als de 328i en de 428i (258pk).

in elk geval was de 328i waar ik vorige week mee gaan rijden ben echt wel al de moeite... (die 435i xDrive nadien was wel het echte summum ...)
                Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                  Toch wel. De 228i komt er in juli.

Heb de vraag enkele weken geleden aan de concessiehouder gesteld. Zou dezelfde specs qua motor hebben als de 328i en de 428i (258pk).
                  328i en 428i hebben toch 245pk ? Of ontgaat er mij iets ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                    328i en 428i hebben toch 245pk ? Of ontgaat er mij iets ?
                    Idd, foutje.

1997 cc – 4 cylinder – 245 pk – 180 kw
                    Co2 ligt gewoonlijk rond de 149.

Prijs zou ongeveer 5800€ btw incl. meer zijn dan 220i
                    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                      Idd, foutje.

1997 cc – 4 cylinder – 245 pk – 180 kw
                      Co2 ligt gewoonlijk rond de 149.

Prijs zou ongeveer 5800€ btw incl. meer zijn dan 220i
                      Maar met de 6 cilinder turbo 3 liter is de 235i de kers op de taart, het motorgeluid en de soepelheid zijn gewoon 2 werelden, de 28 i is gewoon een economy 2 liter die ieder merk kan maken, de 35 is gewoon een echte bmw motor.

Comment

• Dit is waarschijnlijk met grote zekerheid de eerste prive 2-serie op de ring en hellemaal standaard lijkt hij mijn ook niet.

Comment

• Nog 2 foto's.

Comment

• De BMW 2 is echt een hele mooie auto. Ik las nog een stukje over de bmw 2 coupe wat interessant was. De foto hierboven in het wit maakt de 2 serie ook erg mooi. Stickers zou ik er zelf niet opplakken maar het staat niet verkeerd.
                            Dat heeft BMW weer goed gedaan!

Comment

• Zo een rode ziet er ook wel goed uit.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb nog een 3-tal foto's gevonden.

Comment

• vandaag de eerste IRL tegengekomen, ik vind hem heel knap. oogt stoerder dan zen voorganger.
                                  Ik denk dat BMW hetzelfde 'probleem' heeft als de nieuwe Mercedessen. Op foto lijkt het minder dan IRL
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ziet er ongelooflijk goed uit die rode! geen pics van de achterkant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                      Ziet er ongelooflijk goed uit die rode! geen pics van de achterkant?
                                      Zeer knappe wagen.Is blijkbaar vooraan voorzien van de M performance grill.
                                      Iemand al eentje besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                        Ziet er ongelooflijk goed uit die rode! geen pics van de achterkant?
                                        Nope.

Comment

Working...
                                        X