iemand enig idee of de 228i ook in europa te verkijgen zal zijn momenteel vind ik alleen info inzake de usa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2 serie - Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichteniemand enig idee of de 228i ook in europa te verkijgen zal zijn momenteel vind ik alleen info inzake de usaOorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenwas bij de vorige 1 coupé ook zo: 128i voor VS, 125i voor Europa. Komt dus wellicht niet.
Heb de vraag enkele weken geleden aan de concessiehouder gesteld. Zou dezelfde specs qua motor hebben als de 328i en de 428i (258pk).
in elk geval was de 328i waar ik vorige week mee gaan rijden ben echt wel al de moeite... (die 435i xDrive nadien was wel het echte summum ...)Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenToch wel. De 228i komt er in juli.
Heb de vraag enkele weken geleden aan de concessiehouder gesteld. Zou dezelfde specs qua motor hebben als de 328i en de 428i (258pk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten328i en 428i hebben toch 245pk ? Of ontgaat er mij iets ?
1997 cc – 4 cylinder – 245 pk – 180 kw
Co2 ligt gewoonlijk rond de 149.
Prijs zou ongeveer 5800€ btw incl. meer zijn dan 220iHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenIdd, foutje.
1997 cc – 4 cylinder – 245 pk – 180 kw
Co2 ligt gewoonlijk rond de 149.
Prijs zou ongeveer 5800€ btw incl. meer zijn dan 220i
Comment
-
De BMW 2 is echt een hele mooie auto. Ik las nog een stukje over de bmw 2 coupe wat interessant was. De foto hierboven in het wit maakt de 2 serie ook erg mooi. Stickers zou ik er zelf niet opplakken maar het staat niet verkeerd.
Dat heeft BMW weer goed gedaan!
Comment
-
Zo een rode ziet er ook wel goed uit.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenZiet er ongelooflijk goed uit die rode! geen pics van de achterkant?
Iemand al eentje besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenZiet er ongelooflijk goed uit die rode! geen pics van de achterkant?
Comment
Comment