De 20i vind ik persoonlijk niet zo emotieloos hoor. In Sport en in hogere toeren is er echte wel een mooi klank aanwezig en toch ook wel wat karakter. Bovendien is er bij een 20i veel minder motorgeluid binnenin te horen. Bij de 20d heb je die vervelende dieselklank die teveel binnenin hoorbaar is. De reden om een 20d te verkiezen boven een 20i is voor het verbruik en als je veel kilometers doet. Een 20i/28i blokje is voor mij gewoon veel aangenamer dan een 4 cilinder diesel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 2 serie - Coupé
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentoch bizar eigenlijk. hoe lelijk de BMW 1 is, hoe mooi de BMW 2 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenIk vind de 2 echt geen mooie auto, de voorkant is idd redelijk maar die achterkant is heel lelijk! Ik zou iedere keer een 1 kiezen boven een 2!
En ik zou ook de 1-serie over een 2-serie kiezen, vind de hatchback mooier dan de zogenaamde coupe'.
Comment
-
BMW 2 serie - Coupé
De 1 is nu eenmaal een hatchback. Het zal aan eenieder zelf te bepalen zijn of een dergelijke functionele koetsvorm als "mooi" bestempeld kan worden, ik kan sommige hatchjes wel appreciëren maar echte schoonheden zijn het voor mij niet (net zoals monovolumes, pick-ups, etc).
De 2 is eigenlijk helemaal niet zo verschillend van de vorige 1coupé, tenminste in de verhoudingen en spreekt wrsl hetzelfde type mensen aan. (De neus van de 2 is iets verfijnder dan de 1coupé en ze wilden de daklijn minder benadrukken maar daardoor heeft de 2 een dik gat gekregen, daar waar de 1coupe ronde "billen" had).
Alle marketingpraatjes daargelaten, je kan de 2sportief, dik of vet vinden maar het is geen echte schoonheid zoals een db9, 8c, A5 coupé, 406coupé PF of e46.
Comment
-
De achterkant is nog altijd wennen. De E82 ben ik na verloop van tijd steeds meer gaan waarderen. Dat zal bij deze ook wel het geval zijn denk ik.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
BMW M235i on BC Forged wheels/David Couture Photography.
Comment
-
BMW M235i Track Edition unveiled.
Comment
-
BMW M235i met een japanse knipoog.
De Japanse tuner 3D Design heeft, naar eigen zeggen, de M235i met een paar kleine ingrepen van een agressievere look voorzien. Van toegevoegde waarde of totaal overbodig? De M235i is absoluut geen stakker, met 326 pk op de achterwielen en een een compacte koets zijn serieuze prestaties neer te zetten. 0-100 km/u moet met de […]
Comment
Comment