Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2 serie - Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al een paar keer IRL gezien, zonder M-pack.... dan is 'ie wel te doen (ziet er beter uit dan op de foto's).... zeker veeeeel beter dan de oude 1-serie coupe zonder M-pack.

Dan vorige week gezien MET M-pack en 18-inchers.... damn, lekkere wagen... Knapper beter dan de oude 1-serie coupe met M-pack... (maar kleiner verschil dan vergelijking zonder M-pack)

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Zou er geen sedan meer komen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Zou er geen sedan meer komen ?
                    Volgend jaar zou er een 2 Gran Coupe komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Volgend jaar zou er een 2 Gran Coupe komen.
                      Als ze daar echt een sedan van maken a la A3 sedan, koop ik dat direct denk ik

Comment

• Zo'n BMW M235i is met z'n 326 pk natuurlijk maar karig bedeeld. Althans, dat moet AC Schnitzer gedacht hebben toen ze de sportieve Duitser oppompten tot 380 pk.

Wie een M235i voor de deur heeft staan, rijdt al rond in een ultiem pretcoupeetje dat 326 pk uit z'n 3,0-liter zes-in-lijn perst. Een sprintje naar de 100 km/h doet de xDrive in 4,6 seconden, een prestatie waar je je niet bepaald voor hoeft te schamen.
                        AC Schnitzer vindt dat niet genoeg. Het bedrijf overlaadt de M235i met koolstofvezel attributen, herschrijft het motormanagementsysteem en schroeft een sportuitlaat onder en z'n Performance Pack op de 2-serie. Het vermogen komt hierna uit op 380 pk. De tuner zegt niet hoe rap de BMW daarmee wordt. Wij gaan er vanuit dat er nog wel wat tienden van die 4,6 seconden af zijn gesnoept.
                        Ook de 218d, 220d en 225d krijgen een krachtkuurtje. Deze komen dankzij intensief trainen bij AC Schnitzer respectievelijk uit op 171, 218 en 258 pk.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Net zoals de 1 coupe vind ik ook deze auto overlopen van het BMW karakter....Als M235i waarschijnlijk één van de puurste auto's op de markt
                              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• BMW 220d Coupé: meer vermogen, minder CO2

BMW greep de onthulling van de 2-serie Cabrio aan om z'n nieuwe 220d naar voren te schuiven. Ook de Coupé krijgt nu de beschikking over dit nieuwe blok.

De nieuwe 220d Coupé heeft een 2,0-liter turbodiesel onder de kap, die goed is voor 190 pk en 400 Nm. Dat is 6 pk en 20 Nm meer dan het huidige exemplaar heeft. De sprint naar 100 km/h kost nu 7,1 seconden (met automaat 7,0 seconden). Aan de verbeterde acceleratiecijfers dragen ook vernieuwde transmissies bij.
                                Het gemiddeld verbruik komt uit op 3,8 l/100 km en de CO2-uitstoot is 99 g/km. Dat levert op veel andere automarkten belangrijke belastingvoordelen op. De huidige 220d verbruikt 4,1 l/100 km en stoot per kilometer 107 gram CO2 uit.
                                De vernieuwde 220d Coupé is vanaf november te bestellen. De prijzen zijn nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Zou er geen sedan meer komen ?
                                    Volgens de bronnen op Bimmerpost zou er zowieso een 1-reeks sedan komen (FWD) maar zit er ook een 2-reeks (RWD) in de pipeline bij bmw...

Die eerste komt er al zeker en is al gespot:

Het volledige artikel:

en hier spreken ze ook van een 2 gran coupe:

Zou ook logisch zijn dat er een 4 deurs sedan komt van de 1 reeks en een 4 deurs variant (GC dan) van de 2-reeks, gezien de strategie van bmw tegenwoordig
                                    Ik vind het niet erg, laat maar komen voor ieders wat!
                                    BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

• altijd gezegd da ik nooit meer een BMW moest hebben maar als BMW ooit in ons gamma komt op het werk zal het zeker een 2 coupe worden als opvolger van de E coupe
                                      lets have some more member berries

Comment

• Gisteren prijs laten maken voor een m235i. Hoeveel korting krijgen jullie? Nu gewoon 7% gekregen op de auto zonder opties. Nog niet naar andere garages geweest. Voor testrit is het wachten tot eind oktober, dan pas zal er één zijn in Bornem.

Comment

• Bekijk de prijzen in de uk, ja en linksgestuurd geen probleem, configureer dan de wagen in de usa, en dan bekijk je of 7 % voldoende is , op prijs zonder opties, haha
                                          Min 12 % op de volledige prijs, het is nog altijd crisis, en dat is geen mager lease sletje.

Comment

Working...
                                          X