Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • idd, Mercedes heeft veel beter zijn best gedaan...Bmw moet zijn nieuwe 3 nog afwerken!
    Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Take that BMW lovers.

    Comment


    • Ik denk dat de configurator nog niet echt op punt staat. Zo kan je het avantgarde pakket niet volledig selecteren, en laat het net dit pakket zijn waar meestal de benodigde opties inzitten voor een "normale" prijs.

      Comment


      • En ik kom op 47K voor eentje naar m'n zin. AMG pakket ext + int, ILS en AMG velgjes. Al ben ik wel iemand die een auto wil zonder al die rommel (spoorpakket , key-less go, presafe plus, bas plus, distronic, dodehoekassistent)..

        Comment


        • Afgaande op de foto's is dit qua afwerkingsgraad een serieuze klasse hoger dan een BMW 3. Wel mis ik nog de motoren die voor rijplezier kunnen zorgen. C350 cdi bijvoorbeeld?
          OO 00 OO

          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
            En ik kom op 47K voor eentje naar m'n zin. AMG pakket ext + int, ILS en AMG velgjes. Al ben ik wel iemand die een auto wil zonder al die rommel (spoorpakket , key-less go, presafe plus, bas plus, distronic, dodehoekassistent)..
            Ik kom ook op zoiets uit.

            Iemand de optie van die brandstoftank van 66l al gezien in de configuratie?

            Comment


            • Bij de Duitse configuratie kunt ge het startpakket kiezen waar dat in zit.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Afgaande op de foto's is dit qua afwerkingsgraad een serieuze klasse hoger dan een BMW 3. Wel mis ik nog de motoren die voor rijplezier kunnen zorgen. C350 cdi bijvoorbeeld?
                Idd jammer dat die nog niet te configureren is...
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                  Idd jammer dat die nog niet te configureren is...
                  Dat zal nog lang duren, want die komt niet
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

                  Comment


                    • C 180 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 115 hp and 280 Nm (207 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
                    • C 200 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 136 hp and 320 Nm (236 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
                    • C 220 BlueTec: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, available from March 2014;
                    • C 220 BlueTec BlueEfficiency Edition: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                    • C 250 BlueTec: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                    • C 300 BlueTec Hybrid: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque plus a 27 hp electric motor, arrives in June 2014;
                    • C 180: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, available from March 2014;
                    • C 180 BlueEfficiency Edition: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                    • C 200: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 184 hp and 300 Nm (221 lb ft) of torque, available from March 2014;
                    • C 250: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 211 hp and 350 Nm (258 lb ft) of torque, could get 9G-Tronic instead of 7G-Tronic from the beginning, arrives in June 2014;
                    • C 300: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                    • C 400 Plug-in Hybrid: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque plus a 68 hp electric motor, arrives in 2015;
                    • C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
                    • C 63 AMG: 4.0-liter twin-turbocharged V8 with 460-485 hp and 650-700 Nm (479-516 lb ft) of torque, arrives in October 2014;


                    de 180 CDI en 200 CDI mogen dus al links gelaten worden
                    kvind het ook niet kunnen dat ze aan een 2L de naam 300 en 400 geven...
                    er komt blijkbaar nog een C63 S ook
                    Last edited by Doa; 19/12/2013, 11:56.
                    lets have some more member berries

                    Comment


                    • de nieuwe zesinlijn diesel komt dus niet in de C.
                      of toch "nog" niet

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        • C 180 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 115 hp and 280 Nm (207 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
                        • C 200 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 136 hp and 320 Nm (236 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
                        • C 220 BlueTec: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, available from March 2014;
                        • C 220 BlueTec BlueEfficiency Edition: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                        • C 250 BlueTec: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                        • C 300 BlueTec Hybrid: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque plus a 27 hp electric motor, arrives in June 2014;
                        • C 180: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, available from March 2014;
                        • C 180 BlueEfficiency Edition: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                        • C 200: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 184 hp and 300 Nm (221 lb ft) of torque, available from March 2014;
                        • C 250: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 211 hp and 350 Nm (258 lb ft) of torque, could get 9G-Tronic instead of 7G-Tronic from the beginning, arrives in June 2014;
                        • C 300: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
                        • C 400 Plug-in Hybrid: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque plus a 68 hp electric motor, arrives in 2015;
                        • C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
                        • C 63 AMG: 4.0-liter twin-turbocharged V8 with 460-485 hp and 650-700 Nm (479-516 lb ft) of torque, arrives in October 2014;


                        de 180 CDI en 200 CDI mogen dus al links gelaten worden
                        kvind het ook niet kunnen dat ze aan een 2L de naam 300 en 400 geven...
                        er komt blijkbaar nog een C63 S ook
                        Dat het typeplaatje niet meer klopt met de motorinhoud is bij veel merken zo. En al langer dan vandaag bij Mercedes ook...

                        Comment


                        • ja maar zo extreem toch niet? een C400 met een 2 liter L4 engine...
                          lets have some more member berries

                          Comment


                          • Ja is idd extreem, een C400 met 2 liter, is wennen. Ja dat is de toekomst zeker, wel zie ik het nut niet op zowel een C250 en C300 aan te bieden met zo weinig verschil tussen de twee! Ik vind dat er misschien te veel vermogens aangeboden worden en te dicht bij elkaar liggen.

                            Ze hadden beter de C250 opgedreven naar 238 pk (en de 211 pk versie laten vallen) en dan kwam de C300 (of C350) vrij voor de 6 - cylinder en bvb geen 400 als naamplaatje, 400 houden we dan voor de E-klasse

                            Voorbeeld:
                            C180 136/156pk
                            C200 184 pk
                            C250 238 pk
                            C300 hybrid
                            C350 (zes cylinder) 333 pk
                            En de AMG!!!

                            Niet dat ik daar iets over te zeggen heb maar had dat persoonlijk leuker gevonden, maar de mannen in Stuttgart weten wel wat ze doen zeker?

                            Een zes-cylinder diesel om te concurreren met Bmw had ik inderdaad ook niet slecht gevonden, met als naam C350 CDI
                            Last edited by ; 19/12/2013, 13:24.

                            Comment


                            • Vanwaar die naamswijziging naar bluetec voor de diesels, is dat niet veranderen om te veranderen, welk marketingverhaal zit er daar achter, geef mij maar gewoon CDI, klinkt veel en veel beter en heeft beetje traditie mee, als er dan een state-of-the-art zuinig motorblok onder de 'klassiekere' naam zit, dat is toch niet erg. Mercedes en model - en type- aanduidingen, het blijft toch beetje moeilijk.

                              Comment


                              • ook in duitsland is het aandeel huidige 350 cdi marginaal tov 330/335d

                                Mercedes-mensen hebben, denk ik, veel minder de neiging om de grootste te willen (gevaarlijke uitspraak inow)

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ook in duitsland is het aandeel huidige 350 cdi marginaal tov 330/335d

                                  Mercedes-mensen hebben, denk ik, veel minder de neiging om de grootste te willen (gevaarlijke uitspraak inow)
                                  is dat dan niet net de reden om een 2 liter 400 te gaan noemen?
                                  lets have some more member berries

                                  Comment


                                  • niet echt

                                    maar wel een reden waarom in de e, zelfs in de s geen v8 diesel meer zit

                                    Comment


                                    • weet jij waarom ze een 350se w111 met 3.5 v8, in realiteit 280 se (dus zessergetal) 3.5 benaamden ?

                                      Comment


                                      • als die vraag voor mij is, no clue
                                        lets have some more member berries

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          niet echt

                                          maar wel een reden waarom in de e, zelfs in de s geen v8 diesel meer zit
                                          Dat en C02 die over heel het gamma bekeken wordt dacht ik.
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X