Oorspronkelijk geplaatst door witloof
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
-
Ziet er heel mooi uit maar toch 2 spijtige punten:
-de fiscaal vriendelijke motoren Renault zijn.
-Wat ik echt spuuglelijk vind is het navigatiesysteem. Lijkt net hetzelfde als in de A klasse. Onbegrijpelijk dat zo zoiets goedkoop Tomtom ogend in een mercedes C plaatsen. Het scherm is ook erg klein in vergelijking met BMW. Ben benieuwd naar de bediening.
Comment
-
Man man, altijd die reacties van Renault motoren. Geen enkel merk heeft in zijn eigen huis nog motoren die voorzien zijn van alle modellen, ofwel zijn ze niet meer 'up to date'.
Als jij een Leo wafel koopt of een OLE, ga je dan ook zeggen tegen die winkelier heeft, die LEO wafel wordt wel gemaakt in hetzelfde fabriek als die OLE wafel...???MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk BerichtenMan man, altijd die reacties van Renault motoren. Geen enkel merk heeft in zijn eigen huis nog motoren die voorzien zijn van alle modellen, ofwel zijn ze niet meer 'up to date'.
Als jij een Leo wafel koopt of een OLE, ga je dan ook zeggen tegen die winkelier heeft, die LEO wafel wordt wel gemaakt in hetzelfde fabriek als die OLE wafel...???
Comment
-
Deze foto zou gelekt zijn. Achterkant valt wat tegen
bron: http://www.autowereld.com/nieuws/aut...e-lekt-ook-uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesleyw Bekijk BerichtenZiet er heel mooi uit maar toch 2 spijtige punten:
-de fiscaal vriendelijke motoren Renault zijn.
-Wat ik echt spuuglelijk vind is het navigatiesysteem. Lijkt net hetzelfde als in de A klasse. Onbegrijpelijk dat zo zoiets goedkoop Tomtom ogend in een mercedes C plaatsen. Het scherm is ook erg klein in vergelijking met BMW. Ben benieuwd naar de bediening.
Het aparte scherm is gedurfd, toont karakter en breekt met de mode die alle dashboards op elkaar laat trekken.
Blijft natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vind het knap van Mercedes dat ze breken met de trend en voor hun eigen styling gaan! Het zal snel genoeg gekopieerd worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geecee Bekijk Berichtenivm dat apart schermpje: Het is juist hierdoor dat je een mooier dashboard kan maken, zo'n ingebouwd scherm maakt er onmiddellijk een vlak en smaakloos geheel van.
Het aparte scherm is gedurfd, toont karakter en breekt met de mode die alle dashboards op elkaar laat trekken.
Blijft natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vind het knap van Mercedes dat ze breken met de trend en voor hun eigen styling gaan! Het zal snel genoeg gekopieerd worden...lets have some more member berries
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDit is wel triestig:
Dat is idd triestig te noemen...
Ik ben geen fan van die brede 'uitpuilende grille', die je ook al bij de 212 facelift ziet. Met avantgarde grille komt hij er nog mee weg (maar stom dat die ster in de grille - zoals bij de A-klasse - volledig uit 1 stuk plastiek is (zoals een grote badge))
Achterlichten zouden ook mooier zijn als ze tegen de koffer zitten ipv nu met plaats er tussen. Kofferdeksel lijkt ook zo kort? Lijkt haast een hatchback kofferdeksel te worden.
Desondanks zou deze m'n voorkeur hebben t.o.v. de F30, omdat deze geen belachelijk plots snel naar beneden hellende neus heeft.
Voorlopig staat de W204 qua looks bij mij nog op 1 bij de (officiële) C-klasses.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Deze renders van de kombi zien er toch beter uit dan die andere:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment