Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben ik de enige die die grille echt oversized vind? Precies ook een gekrompen S-klasse.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Je hebt bij de 212 bvb ook van die plastiek over de grille (midden), waarvoor dient dat eigenlijk?
Anyway, vind de grille veel te overdone.. (net zoals bij de 212 facelift) Ook al heb ik liever zicht op de ster al rijdend, bij deze zou ik voor een avantgarde grille gaan. (in tegenstelling tot bij de W204)
Doordat het deel dat normaal in chroom is bij de klassieke grille hier in koetswerkkleur is, komt het niet zo oversized/overdreven over.
sluitbare grill voor stroomlijn
stuk plaastic in rooster, of volle ster is distronic
Aha, dan ben ik al wat toleranter voor die volle ster.. Dacht dat het puur een stijlkenmerk was.
ivm dat apart schermpje: Het is juist hierdoor dat je een mooier dashboard kan maken, zo'n ingebouwd scherm maakt er onmiddellijk een vlak en smaakloos geheel van.
Het aparte scherm is gedurfd, toont karakter en breekt met de mode die alle dashboards op elkaar laat trekken.
Blijft natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vind het knap van Mercedes dat ze breken met de trend en voor hun eigen styling gaan! Het zal snel genoeg gekopieerd worden...
Ik vind hem in dat bruin met dat interieur en die velgen wel echt lelijk uitgevoerd en wat iel op z'n wielen staan. Zo valt het erg op wat een grote auto het is geworden, erg benieuwd om hem irl te zien
Het interieur met manuele bak vind ik wel veel knapper dan dit met automaat. Dit interieur lijkt evenwichtiger door de afscheiding met de middentunnel.
Je moet goed kijken om het verschil te zien tussen een C en S.
Tussen de vorige C en de vorige S was het verschil toch veel groter.
Om een of andere reden wil men dat de C meer aansluit qua look bij het segment van de S ("luxewagens") dan het sportieve middenklasse segment (waar de vorige C, alsook de huidige nieuwe 3 en de A4 in zitten).
Comment