Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat front met die speciale grille heeft toch iets hoor

Comment

• heel mooi, maar lijkt enorm veel op de s klasse

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• ooh, die witte, prachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vulcano Bekijk Berichten
            ooh, die witte, prachtig

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                    heel mooi, maar lijkt enorm veel op de s klasse
                    Da's toch een compliment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Da's toch een compliment.
                      Behalve als je met een S rijdt zeker? Beetje zoals bij Audi.
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

• de nieuwe s-klasse is onopvallend maar groooot
                        de c-klasse is niet groot

Comment

• de nieuwe s-klasse is onopvallend maar groooot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            de nieuwe s-klasse is onopvallend maar groooot
                            klopt. Heerlijke combinatie van eigenschappen, niet?

Het is een c-klasse. Een grote C klasse hoeft nog steeds niet groot te zijn. Maar deze C klasse is wel de grootste ooit.

Comment

Comment

• In afwachting van het autosalon heb ik er dan maar zo een C besteld.Na het autosalon zal de levertijd waarschijnlijk oplopen tot Mei of Juni volgens de verkoper in kwestie, dus heb ik daar niet opgewacht ;-).Achteraf na het ondertekenen van de verkooporder merkte ik op dat verschillende opties apart worden doorgerekend en niet automatisch verrekend tot een pack. Trouwens door net dezelfde opties te selecteren via de carconfig kreeg ik een ander bedrag.
                                De verkoper werkt volgens mij wel met een systeem dat vergelijkbaar is met de carconfigurator, maar indien men dit vergelijkt met de officiële prijslijst (op de site te downloaden) dan zijn er toch behoorlijke verschillen.Volgens de officiële prijslijst bv. zitten verduisterde achterruiten in het amg line exterieur pack(zelfs niet als optie selecteerbaar in de carconfig),terwijl deze supplementair bovenop het amg ext pack worden gerekend op de verkoopbon. Op de prijslijst blijkt er nog een businesspack te bestaan, waarvan ik toevallig alle opties besteld had, maar de verkoper heeft nooit over een businesspack gesproken, laat staan omgezet.In totaal spreken we toch al over +-1000 euro verschil, niks te maken met korting.Is dit een slordige verkoper of klopt er iets niet in mijn redenering?Gaarne uw mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door klak2000 Bekijk Berichten
                                  In afwachting van het autosalon heb ik er dan maar zo een C besteld.Na het autosalon zal de levertijd waarschijnlijk oplopen tot Mei of Juni volgens de verkoper in kwestie, dus heb ik daar niet opgewacht ;-).Achteraf na het ondertekenen van de verkooporder merkte ik op dat verschillende opties apart worden doorgerekend en niet automatisch verrekend tot een pack. Trouwens door net dezelfde opties te selecteren via de carconfig kreeg ik een ander bedrag.
                                  De verkoper werkt volgens mij wel met een systeem dat vergelijkbaar is met de carconfigurator, maar indien men dit vergelijkt met de officiële prijslijst (op de site te downloaden) dan zijn er toch behoorlijke verschillen.Volgens de officiële prijslijst bv. zitten verduisterde achterruiten in het amg line exterieur pack(zelfs niet als optie selecteerbaar in de carconfig),terwijl deze supplementair bovenop het amg ext pack worden gerekend op de verkoopbon. Op de prijslijst blijkt er nog een businesspack te bestaan, waarvan ik toevallig alle opties besteld had, maar de verkoper heeft nooit over een businesspack gesproken, laat staan omgezet.In totaal spreken we toch al over +-1000 euro verschil, niks te maken met korting.Is dit een slordige verkoper of klopt er iets niet in mijn redenering?Gaarne uw mening.
                                  Mss nog extra opties besteld die niet combineerbaar zijn met dat business pakket. Sowiso mss toch nog eens langs gaan bij de dealer, zal nog wel aanpasbaar zijn.

Comment

• Ziet er wel knap uit zo. Wss ook duur...

Comment

• Een gekrompen S-klasse.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• de rikketik-schakelaar is echt vertrokken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Een gekrompen S-klasse.
                                          zie niet in waar dit negatief is… dit is juist perfect !

Comment

Working...
                                          X