Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De neus van de pre-facelift spreekt me toch ook meer aan dan de nieuwe neus van de E, die me trouwens qua koplampen aan de neus van de S W220 doet denken, en dus niet echt nieuw of anders te noemen is.
Nu hebben ze daar de neus van de nieuwe C en S opgezet, terwijl de E vroeger toch altijd zijn eigen neus had (laatste modellenreeksen dan toch).
in Detroit in de C 400 4-matic gezeten heel jammer dat er geen tech specs beschikbaar waren. ik schat een 350 bezine motor met hybride extra ( zoals S400 dus)
Prachtge auto, heel mooi interieur burnmeister speelt superrr
Enkel die nieuwe touchpad is wennen... geef mij maar de scroll knop!
in Detroit in de C 400 4-matic gezeten heel jammer dat er geen tech specs beschikbaar waren. ik schat een 350 bezine motor met hybride extra ( zoals S400 dus)
Prachtge auto, heel mooi interieur burnmeister speelt superrr
Enkel die nieuwe touchpad is wennen... geef mij maar de scroll knop!
Zou dat niet dezelfde motor zijn als in de E400? Dus een biturbo V6?
als je het over de hybrid hebt niet nee
C 400 Plug-in Hybrid: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque plus a 68 hp electric motor, arrives in 2015;
C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 400 Plug-in Hybrid: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque plus a 68 hp electric motor, arrives in 2015;
C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
zal wel de 2de zijn dan… in VS hebben ze nog niet veel kaas gegeten van 4cil motoren...
oke maar dat wil daarom nog niet zeggen dat de facelift overal even gesmaakt word en dus op termijn meer gezien zal worden dan de prefacelift
facelift zal wel vooral in azie aanslaan.
Mercedes heeft het heel goed bekeken en ook de nieuwe C zal een groot succes worden.
Ook de A-klasse heeft het hier op dit forum heel moeilijk gehad en zeker in concurrentie met de Volvo C40. Maar kijk nu eens. Het zijn de verkoopcijfers die alles bepalen.
De strategie bij Mercedes blijkt nu heel goed te werken, men heeft heel veel klanten bij de BMW 1 en Audi A3 weggehaald. Dit zijn veelal jongeren waarvan men hoopt dat zij hun loopbaanperspectief zullen koppelen aan hun autogedrag. Ze beginnen met een A om te dromen van een S. In dit alles is de C een heel belangrijke factor, het is het model dat moet zorgen dat de doorstroming behouden blijft. Niet voor niets dat men ervoor gekozen heeft om de C als een kleine S op de markt te brengen. Verwacht je maar aan een overload aan leaserijders die voor de C gaan kiezen.
Mercedes heeft het heel goed bekeken en ook de nieuwe C zal een groot succes worden.
Ook de A-klasse heeft het hier op dit forum heel moeilijk gehad en zeker in concurrentie met de Volvo C40. Maar kijk nu eens. Het zijn de verkoopcijfers die alles bepalen.
De strategie bij Mercedes blijkt nu heel goed te werken, men heeft heel veel klanten bij de BMW 1 en Audi A3 weggehaald. Dit zijn veelal jongeren waarvan men hoopt dat zij hun loopbaanperspectief zullen koppelen aan hun autogedrag. Ze beginnen met een A om te dromen van een S. In dit alles is de C een heel belangrijke factor, het is het model dat moet zorgen dat de doorstroming behouden blijft. Niet voor niets dat men ervoor gekozen heeft om de C als een kleine S op de markt te brengen. Verwacht je maar aan een overload aan leaserijders die voor de C gaan kiezen.
Bij het bestellen van de E-klasse hebben ze ons vermeldt dat ze in dat segment toch veel klanten zijn kwijtgespeeld aan BMW en Audi (je ziet de 5 een pak meer rijden dan de E).
Maar iedereen kan natuurlijk zien dat ze met de A-klasse een serieuze sprong voorruit gemaakt hebben!
Ze verkopen bijna enkel nog A, B en CLA's, de andere wagens verkopen ze veel minder. De CLS verkoopt ook niet goed. Hopelijk zal deze C weer een topper worden!
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Hij staat er inderdaad, maar niet zichtbaar, staat apart, vorige week in het nieuws kwam de C in beeld, op autofans kun je hem ook vinden. Normaal kan er ook 1 in het Fascination Center staan.
En, hoe was em uitgevoerd? En was het interieur zo zalig als dat het me op foto lijkt?
exterieur prachtig wit
interieur (manueel) met vooral veel goedkoop plastiek
middenconsole was zwart (pianolak) plastiek
aluminium inlegstukken in de deuren kun je een cm indrukken
hopelijk is dit een pré productie in niet definitief
middenconsole kun je bewegen
voor een wagen van €50000 lijkt me dit onaanvaardbaar
begrijp me niet verkeerd
ben naar het salon gegaan om de C te zien en niets anders
ben serieuze ontgoogeld terug naar huis gegaan
afwerking van de peugeot 308 sw was op alle vlakken beter
en dit is nu niet mijn favoriet merk