Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat maakt het toch allemaal uit.
    Met een Mercedes moet je ook nog rijden. Weg van uiterlijk vertoon. En dan staat er geen maat op.
    Een C klasse met airmatic als compromis zien is nu niet echt real life talk.
    Weg met die airmatic en kies wat interieuropties in de plaats. Plots kan een wagen er anders gaan uitzien. Maar rijden doet ie hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
      Over die opmerkingen: het interieur 1 cm indrukken? Als je echt wil krijg je alles kapot... Vraag me af hoe sommige mensen een auto beoordelen naar afwerkingskwaliteit...

Over smaak en goesting kunnen we niet discussieren. Ik zie heel graag een Hyundai Santa Fe. Die witte die op het salon staat kost 50000€. Oke grote wagen maar die afwerkingskwaliteit komt in mijn ogen nog niet in de buurt van een A-B of C. puur naar afwerking. los van imago en merk.
      Die knopjes, leder, 'afwerking' details voelt allemaal zo cheap aan, terwijl die wagen toch dik 50000€ kost voor MAAR een Hyundai.
      ik kan me wel inbeelden dat iemand die van een hyundai naar een mercedes gaat zoiets niet snapt maar als je van een deftige mercedes komt dan kan je niet anders dan teleurgesteld zijn
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        ik kan me wel inbeelden dat iemand die van een hyundai naar een mercedes gaat zoiets niet snapt maar als je van een deftige mercedes komt dan kan je niet anders dan teleurgesteld zijn
        Een deftige Mercedes, wat een bullshit zeg Alsof de nieuwe C nu plots een totale mislukking is, je ziet 'm zelfs nog nergens.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Een deftige Mercedes, wat een bullshit zeg Alsof de nieuwe C nu plots een totale mislukking is, je ziet 'm zelfs nog nergens.
          ik kan toch maar zeggen wat ik er van vind na er eens te hebben ingezeten? tot vorig jaar was mijn verwachting dat de W205 dat van de huidige W212 moest en zou evenaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten
            exterieur prachtig wit
            interieur (manueel) met vooral veel goedkoop plastiek
            middenconsole was zwart (pianolak) plastiek
            aluminium inlegstukken in de deuren kun je een cm indrukken
            hopelijk is dit een pré productie in niet definitief
            middenconsole kun je bewegen
            voor een wagen van €50000 lijkt me dit onaanvaardbaar

begrijp me niet verkeerd
            ben naar het salon gegaan om de C te zien en niets anders
            ben serieuze ontgoogeld terug naar huis gegaan
            afwerking van de peugeot 308 sw was op alle vlakken beter
            en dit is nu niet mijn favoriet merk

Oei ik heb de mijne besteld zonder hem te zien , levering voorzien eind april.
            Eens op mijn huidige getest , de inlegstukken kan je niet indrukken laat staan 1 cm ?

Waarom spreken alle journalisten die deze gezien hebben binnen en buiten dit dan tegen ?
            Die spreken net van een hoogwaardige afwerking ?

Iemand ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk Berichten

Waarom spreken alle journalisten die deze gezien hebben binnen en buiten dit dan tegen ?
              Inderdaad, maar als je die interieurs dan bekijkt, dan zie je dat ze van de constructeur de dure versies met mooie inleg enz. mee hebben gekregen om te testen.
              Vraag is hoe de kwaliteit er standaard uitziet.

Comment

ik kan toch maar zeggen wat ik er van vind na er eens te hebben ingezeten? tot vorig jaar was mijn verwachting dat de W205 dat van de huidige W212 moest en zou evenaren
                Ik ga er met jou niet verder over discussiëren Doa, jij breekt de nieuwe C al systematisch af van in het Scooptopic vorig jaar, toen nog op basis van impressies en gecamoufleerde proto's. Nu ja, het is een forum en ieder zijn mening, hé, en onze meningen liggen ver uit elkaar, ik wacht nu af tot ik 'm irl gezien
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik ga er met jou niet verder over discussiëren Doa, jij breekt de nieuwe C al systematisch af van in het Scooptopic vorig jaar, toen nog op basis van impressies en gecamoufleerde proto's. Nu ja, het is een forum en ieder zijn mening, hé, en onze meningen liggen ver uit elkaar, ik wacht nu af tot ik 'm irl gezien
                  das waar. grote reden is waarschijnlijk omdat ik een W204 heb, enorm uitkeek naar de W205 en zwaar teleurgesteld was al vanaf de scoop foto's verschenen. In tijden waar een KIA of ford de grote 3 duitsers al naar de kroon kunnen steken had ik verwacht dat men de lat hoger ging leggen.

waarom ga je trouwens niet zelf eens kijken in brussel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk Berichten
                    Oei ik heb de mijne besteld zonder hem te zien , levering voorzien eind april.
                    Eens op mijn huidige getest , de inlegstukken kan je niet indrukken laat staan 1 cm ?

Iemand ?
                    Geen zorgen maken want de schrijver van deze woorden breekt 'm wel af maar gaat er toch eentje kopen, dus...

Comment

das waar. grote reden is waarschijnlijk omdat ik een W204 heb, enorm uitkeek naar de W205 en zwaar teleurgesteld was al vanaf de scoop foto's verschenen. In tijden waar een KIA of ford de grote 3 duitsers al naar de kroon kunnen steken had ik verwacht dat men de lat hoger ging leggen.
                      waarom ga je trouwens niet zelf eens kijken in brussel?
                      Ik zit momenteel nog 10 dagen in Polen en dan is het salon voorbij. Ik was vorig weekend hier bij een dealer binnengestapt maar ze hadden er nog geen.
                      Ik wacht wel op de Belgische première bij de dealers binnenkort om (hopelijk) jouw ongelijk vast te stellen...

Comment

Ik zit momenteel nog 10 dagen in Polen en dan is het salon voorbij. Ik was vorig weekend hier bij een dealer binnengestapt maar ze hadden er nog geen.
                        Ik wacht wel op de Belgische première bij de dealers binnenkort om (hopelijk) jouw ongelijk vast te stellen...
                        Normaal staat er 1 in het Fascination Center in Brussel, zal het anders is vragen morgen op het autosalon voor de zekerheid.

Comment

• Ik zal morgen eens gaan zien, hoeveel cm ik het interieur kan induwen
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Qua interieurrafwerking doen de andere 2 Duitsers het nagenoeg allemaal op dezelfde manier denk ik , rij eens mee in een nieuwe 3 reeks en in een nieuwe 5 reeks , het interieur van een nieuwe 3 is gewoon een paar klassen lager qua afwerking tegenover een 5 reeks , bij Audi is dat ook van dat ( alhoewel in iets mindere mate tov BMW volgens mij ) , dus als hun 2 grootste concurenten dit doen waarom zou Mercedes het dan ook niet op die manier spelen… Verkopen zal die C wel doen, als je kijkt naar de leasingvoorwaarden die de vorige C meekregen en ze op die manier gaan verder zetten dan zal BMW en Audi er terug een te duchten concurent bijhebben wees maar zeker, triestig interieur of niet.
                            Je kan er niet omheen dat Mercedes goed bezig is de laatste tijd, kijk maar eens hoeveel A klasses er op de baan zijn... Ik weet nog goed dat mijn Audi dealer enkele jaren terug meermaals vertelde dat Mercedes geen concurent was, enkel BMW was de belangrijkste tegenstrever... Hij zal zoals de kaarten nu liggen zijn mening toch wel mogen herzien volgens mij...
                            Uiterlijk is die nieuwe C meer dan dik Ok , qua interieur kan ik er niks over zeggen, het enige wat me zou storen is die opstelling van dat scherm maar verder heb ik er nog niet ingezeten om te oordelen.
                            Last edited by Audidriver; 22/01/2014, 14:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                              Ik zal morgen eens gaan zien, hoeveel cm ik het interieur kan induwen
                              was natuurlijk mijn micrometer vergeten
                              maar zet gewoon uw vingers op het plastieken inzetstuk in de deuren
                              en beweeg het in alle richtingen
                              je zult het wel zien
                              en klop dan eens lichtjes op de binnenbekleding van de deur
                              en terug zal je me beter begrijpen
                              neem de middentunnel eens vast en probeer die eens te bewegen
                              dat zal lukken en in een BMW bvb heb je dit niet
                              in een Skoda dan weer wel
                              enz enz
                              maar bij dit alles valt natuurlijk wel te leven
                              exterieur compenseert veel

Comment

• Wat er ook van weze, ik ben toch van plan om volgende maand een nieuwe S205 te bestellen. Het interieur is dan mss niet top (is ook zo in mijn huidige, vergeleken met de Evoque van mijn echtgenote), maar heb toch enorm genoten van mijn S204 (moet weg owv te hoge VAA en reeds 6 jaar).
                                Ik heb trouwens ook niet de behoefte om alles te gaan keuren door er eens op te gaan drukken...als ie goed zit en vlot rijdt.
                                Last edited by Gunther112; 22/01/2014, 15:54.

Comment

• [QUOTE=cdpcdp;5261152
                                  exterieur compenseert veel[/QUOTE]

Alsook de ster op de kap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                    Je kan er niet omheen dat Mercedes goed bezig is de laatste tijd, kijk maar eens hoeveel A klasses er op de baan zijn... Ik weet nog goed dat mijn Audi dealer enkele jaren terug meermaals vertelde dat Mercedes geen concurent was, enkel BMW was de belangrijkste tegenstrever... Hij zal zoals de kaarten nu liggen zijn mening toch wel mogen herzien volgens mij...
                                    +1

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                                    Normaal staat er 1 in het Fascination Center in Brussel, zal het anders is vragen morgen op het autosalon voor de zekerheid.
                                    Mag je altijd doen, thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                                      Wat er ook van weze, ik ben toch van plan om volgende maand een nieuwe S205 te bestellen. Het interieur is dan mss niet top (is ook zo in mijn huidige, vergeleken met de Evoque van mijn echtgenote), maar heb toch enorm genoten van mijn S204 (moet weg owv te hoge VAA en reeds 6 jaar).
                                      Ik heb trouwens ook niet de behoefte om alles te gaan keuren door er eens op te gaan drukken...als ie goed zit en vlot rijdt.
                                      Hier hetzelfde, mijn volgende zal wsl ook een S205 worden, mijn huidige W204 is top en dat zal z'n opvolger ook zeker zijn!
                                      (deze zal dan toch hoogstwaarschijnlijk voorzien zijn van Airmatic: hoef ik niet naar een E over te stappen: luchtvering geeft subliem comfort en instelopties; naar degelijkheid toe: techniek van luchtvering heeft zich ondertussen wel bewezen en de vrachtwagensector, bussen,... waar het niet meer weg te denken is)

Comment

• das echt hun plus he van de 205, de airmatic

ik kan niet wachten tot ze het aanbieden op de fwd's

Comment

• Doa, Heb je een W204 pre fl of fl model?
                                          Als je terug naar het topic gaat wanneer de W204 gelanceerd is dan sprak critici over de kwaliteitsafwerking, het stuur, het scherm van de navigatie.
                                          Interieur werd echt serieus verbeterd met de facelift van de 204 (kwalitatief). Al vind het spijtig dat er een E dashboard werd ingelegd (om het simpel uit te drukken). De 204 was een serieuze stap voorwaarts in vergelijking met de 203. al was de 203 voor mij echte benz.

De toekomst van dergelijke type wagens zijn net zoals de A, B, CLA, GLA massaproducten. interieur A, B, CLA, GLA vrijwel hetzelfde...
                                          Kostenbesparing in een tijd waar wagens niet meer of niet minder zijn dan wegwerpproducten... (na 5 jaar, fleet, leasing,...)
                                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Working...
                                          X