Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mij moet je een petje met Anti-205 kopen. Staat je perfect ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
      Volgens mij moet je een petje met Anti-205 kopen. Staat je perfect ;-)
      dus de nieuwe S ziet er ook sportief uit
      lets have some more member berries

Comment

• Wat baten kaars en bril....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          dus de nieuwe S ziet er ook sportief uit
          Nee, de S ziet er niet sportief uit. Tis uw geblaat die wat begint tegen te steken . Iedereen heeft z'n eigen mening maar daarom moet je de uwe niet opdringen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            niemand zegt dat maar niet iedereen is zo onder de indruk van de nieuwe C als jij
            ik ben wel benieuwd naar wat renntech, carlsson en brabus van deze C zullen maken
            Doa

Even toch reageren over jouw opmerkingen over het interieur van de nieuwe C-klasse
            Mercedes zet hier gewoon verder waar ze sinds de B-klasse en nadien de A, CLA en GLA meer begonnen waren. Sommigen vinden het multimedia scherm maar niks. Andere hebben dan weer problemen met pianolak. Laten we wel duidelijk zijn, bij Mercedes zullen ze echt niet jouw mening volgen, maar wel die van de massa en gezien het succes van de A-klasse zullen ze nooit a winning team veranderen.
            Persoonlijk vind ik het interieur prachtig.
            m1mycxabf1v8.jpg
            Last edited by ; 26/01/2014, 11:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
              Vandaag nog es gaan kijken met de 19 jarige zoon.
              die vond het interieur prachtig, de carrosserie iets voor 'de oudere generatie'

Dan toch eens geprobeerd om de middenconsole te verplaatsen, maar stond toch stevig vast dacht ik
              En idd, als je echt hard op de alu-look strook vd deur duwt kan je hier beweging zien. Je dient dan wel ong. dezelfde kracht op je duim te zetten als je zou nodig hebben om een goed opgepompte basketbal in te drukken...
              heb voor de fun eens bij mn huidige wagen eens aan de deur ingedrukt en ja als ge goe stampt dan beweegt de hele middengedeelte wel mee.. Meer als lastisch meegaan eigenlijk.Alles staat natuurlijk muurvast

sRgIRKKl.jpg

(huidige wagen is een 2012 C classe avantgarde)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Ik weet niet of het duurder wordt, maar ik vind het in ieder geval enorm leuk. Langs buiten 0 opties buiten de trekhaak en binnenin een mooi uitgeruste wagen, dat was wat ik altijd zo leuk vond aan een MB. Ik vond dat echt verschrikkelijk toen ze bij de 202 begonnen met die uitrustingsreeksen.
                kweet niet.das toch iets persoonlijk

Comment

• The engine offerings below are for the new gasoline powered C-Class (W205):
                  · C180 – 1.6-liter with 156 HP (115 kW) and 250 Nm (184 lb-ft), fuel consumption of 5 liters / 100 km and CO2 emissions of 116 g/km
                  · C200 – 2.0-liter with 183 HP (135 kW) and 300 Nm (221 lb-ft), 6.4 liters / 100 km, 120 g/km
                  · C200 4MATIC – 2.0-liter with 183 HP (135 kW) and 300 Nm (221 lb-ft), 6.4 liters / 100 km, 150 g/km
                  · C300 – 2.0-liter with 238 HP (175 kW) and 370 Nm (273 lb-ft), 6.3 liters / 100 km, 143 g/km
                  · C 350 HYBRID Plug-In – 2.0-liter with 211 HP (155 kW) and 350 Nm (258 lb-ft), a 50 kW electric motor, 3 liters / 100 km
                  · C400 4MATIC – six-cylinder 3.0-liter with 333 HP (245 kW) and 480 Nm (354 lb-ft), 7.8 liters / 100 km, 178 g/km

The engine offerings below are for the new Diesel powered C-Class:
                  · C180 BlueTEC – 1.6-liter with 116 HP (85 kW) and 250 Nm (184 lb-ft), 3.8 liters / 100km, 104 g/km
                  · C200 BlueTEC – 1.6-liter with 136 HP (100 kW) and 300 Nm (221 lb-ft), 3.8 liters / 100 km, 104 g/km
                  · C220 BlueTEC – 2.2-liter with 170 HP (125 kW) and 400 Nm (295 lb-ft), 4.0 liters / 100 km, 103 g/km
                  · C250 BlueTEC – 2.2-liter with 204 HP (150 kW) and 500 Nm (369 lb-ft), 4.4 liters / 100 km
                  · C250 BlueTEC 4MATIC – 2.2-liter with 204 HP (150 kW), 500 Nm (369 lb-ft), 4.9 liters / 100 km and 136 g/km
                  · C300 BlueTEC HYBRID – 2.2-liter with 204 HP (150 kW) and 500 Nm (369 lb-ft), a 20 kW electric motor, 3.8 liters / 100 km, sub 100 g/km
                  All of the above models will be available in 2014 except the Mercedes C300 BlueTEC HYBRID due out in 2015. The C63 AMG with new twin-turbo V8 4.0-liter will also be available in 2015.
                  Last edited by Mercedes4Ever; 26/01/2014, 22:52.

Comment

• Geen zescilinder diesel meer.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Geen zescilinder diesel meer.
                      Idd een jammere zaak.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Gaan ze toch een aantal klanten mee naar de concurrentie sturen.

Comment

• hoe graag ik de nieuwe dan ook zie.. ik ga me eentje van de laatste 6-cil W204 kopen dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                            Doa

Even toch reageren over jouw opmerkingen over het interieur van de nieuwe C-klasse
                            Mercedes zet hier gewoon verder waar ze sinds de B-klasse en nadien de A, CLA en GLA meer begonnen waren. Sommigen vinden het multimedia scherm maar niks. Andere hebben dan weer problemen met pianolak. Laten we wel duidelijk zijn, bij Mercedes zullen ze echt niet jouw mening volgen, maar wel die van de massa en gezien het succes van de A-klasse zullen ze nooit a winning team veranderen.
                            [ATTACH=CONFIG]101476[/ATTACH]
                            je hebt hier dan ook volledig gelijk al moet je wel beseffen dat het clienteel van de C en daarna de E en CLS toch nog anders is dan dat van de A/B/CLA/GLA
                            de 3.0 V6 CDI was zover ik weet trouwens niet zo'n verkoopssucces. diesel is dan ook vooral in europa populair en net in europa gaan ze grote motoren extra belasten
                            lets have some more member berries

Comment

• Dat is teleurstellend, ja. Ik keek best uit naar een 3-liter in de nieuwe C, zeker omdat ik gezien het luidruchtig 4-cilinder blok niet genoegen neem met een 220 of 250...
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                                Laten we wel duidelijk zijn, bij Mercedes zullen ze echt niet jouw mening volgen, maar wel die van de massa en gezien het succes van de A-klasse zullen ze nooit a winning team veranderen.
                                Wat een kromme redenering.
                                Moesten ze nooit een winning team veranderen, waarom rijden we dan nu niet meer met interieurs van wagens van 30 jaar geleden ?
                                Ik vind dat scherm ook afschuwelijk, en op het autosalon was ik duidelijk niet de enige die dat vond.
                                Op dat scherm na is de C wel een prachtige wagen.

Comment

• Ik vond het interieur van de C op het autosalon wel mooi, donderdag is naar de C gaan zien in het Fascination Center.
                                  Dat scherm is wel heel makkelijk af te lezen en ik heb er helemaal geen problemen mee dat het zo staat, het heeft voor- en nadelen maar dat is bij alles zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                    Dat is teleurstellend, ja. Ik keek best uit naar een 3-liter in de nieuwe C, zeker omdat ik gezien het luidruchtig 4-cilinder blok niet genoegen neem met een 220 of 250...
                                    naft dan maar

Comment

• tis een 2.1

Comment

• Hoe zit dat nu eigenlijk met die extra grote brandstoftank van 66l?
                                        Die staat bij de opties maar als je naar de configurator gaat dan staat dat er niet bij maar wel bij de standaarduitrusting (uw C-klasse), ook in de prijslijst staat dit bij de standaarduitrusting.

Comment

• in de is't optie

in realiteit zal het in geen enkel land optioneel zijn
                                          de co² hype slaat nergens op

Comment

Working...
                                          X