De blauwe c400 met beige leder, die ziet er super uit !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Gisteren in NL op de snelweg een vrachtwagen gezien met allemaal nieuwe C-klasses. Opvallend was dat ze allemaal een AMG pakket hadden. Ik vind het echt een heel mooie wagen. Daarom ben ik nu des te meer benieuwd naar de nieuwe E.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGisteren in NL op de snelweg een vrachtwagen gezien met allemaal nieuwe C-klasses. Opvallend was dat ze allemaal een AMG pakket hadden. Ik vind het echt een heel mooie wagen. Daarom ben ik nu des te meer benieuwd naar de nieuwe E.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ik vind het alleen jammer dat je bij het Avantgarde-pakket van die chroomstrips hebt op de bumper achter de achterwielen, ik vind dat niet zo geslaagd.
Zou je ook Avantgarde-pakket kunnen krijgen zonder die chroomstrips onderaan? Het Amg-pakket is subliem maar meteen ook stuk duurder dan Avantgarde.
Comment
-
AMG pack is altijd dubbel zo duur als de avantgarde en elegance pack.
ritje kunnen maken met een C400 4matic en ik was wel onder de indruk, ook aan de looks begin ik te wennen. alleen dat afschuwelijke scherm is iets die mij blijft in de ogen stekenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenritje kunnen maken met een C400 4matic en ik was wel onder de indruk, ook aan de looks begin ik te wennenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Op foto begint het mij te vervelen, ben benieuwd deze in het echt te zien
Einde maart zou de officiële voorstelling zijn volgens de plaatselijke dealer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNooit gedacht dat je dat nog ooit zou schrijven Doa, zo zie je maar....
da was natuurlijk wel een high end C met de nodige toeters en bellen
als ik de kans krijg wil ik ook wel eens een kale 180 proberenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment