Ik vind dat hij ongelofelijk veel verschillende gezichten heeft. Van prachtig en klassevol tot heel lelijk en cheap.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Eerste reviews!
The all-new 2014 Mercedes C-class is the most important model the firm will launch over the next few years. The exec saloon takes styling cues from the S-cla...
Mercedes schickt die neue C-Klasse in den Ring. Der Agility-Control-Regler macht sie zur Sänfte oder zum Sportler. Fahrbericht!
Comment
-
Ben vorige week gaan kijken naar die witte....was al terug uit de toonzaal gehaald en stond mooi overdekt achteraan in de werkplaats. Mocht nog niet van Brussel. Heb dan wel zo'n één in de kleur van bovenstaande foto buiten mogen zien...wreed schoon.
En ik met mijn stomme kop heb me dan eerst zitten vergapen op een E klasse break FL vooraleer de nieuwe C te bezien die er vlak naast stond...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk BerichtenBen vorige week gaan kijken naar die witte....was al terug uit de toonzaal gehaald en stond mooi overdekt achteraan in de werkplaats. Mocht nog niet van Brussel. Heb dan wel zo'n één in de kleur van bovenstaande foto buiten mogen zien...wreed schoon.
En ik met mijn stomme kop heb me dan eerst zitten vergapen op een E klasse break FL vooraleer de nieuwe C te bezien die er vlak naast stond...lets have some more member berries
Comment
-
Ik had het ook niet onmiddellijk door dat er een nieuwe C stond. Wat wil dat zeggen?
Comment
-
Ik heb vandaag ook een uitnodiging ontvangen voor de nocturne op 27 maart bij groep Jam in Hasselt. Ga zeker eens kijken naar die nieuwe beauty.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk had het ook niet onmiddellijk door dat er een nieuwe C stond. Wat wil dat zeggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk had het ook niet onmiddellijk door dat er een nieuwe C stond. Wat wil dat zeggen?
Comment
-
In de huidige C-coupé (jongste versie van het model) zit ook al geen 6 cyl. diesel meer dacht ik.
Ik vind het vreemd dat ze de nieuwe 2 liter benzine van 211pk uit de E-klasse niet aanbieden maar enkel de 184pk versie.
C400 wordt blijkbaar enkel 4Matic.
Enig nieuws al over de coupé?
Een E400 Coupé zou ik ook nog wel zien zitten.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenIk heb vandaag ook een uitnodiging ontvangen voor de nocturne op 27 maart bij groep Jam in Hasselt. Ga zeker eens kijken naar die nieuwe beauty.
Staat een C220 paladium grijs AMG uitvoering, geweldige bak met geweldig cockpitgevoel vanbinnen. TOP! Mooier in het echt dan op foto.
En er staat nog een C220 exclusive in het donkerbruin.
Comment
Comment