Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind dat hij ongelofelijk veel verschillende gezichten heeft. Van prachtig en klassevol tot heel lelijk en cheap.

Comment

• wat mij opvalt bij de 300 diesel hybrid is dat ze vermogen niet meer optellen maar apart vermelden
      of is het een fout in het artikel ?

Comment

• voor de geintresseerden in de buurt van oostende, der sta een witte W205 in auto terminus
        lets have some more member berries

Comment

• Eerste reviews!
          The all-new 2014 Mercedes C-class is the most important model the firm will launch over the next few years. The exec saloon takes styling cues from the S-cla...

Mercedes schickt die neue C-Klasse in den Ring. Der Agility-Control-Regler macht sie zur Sänfte oder zum Sportler. Fahrbericht!

Um an der Konkurrenz vorbeizuziehen, hat Mercedes in seine neue C-Klasse ungewöhnlich viel Entwicklungsarbeit investiert. Einen Eindruck davon konnten wir bei einer ersten Fahrt mit dem Mittelklasse-Modell gewinnen.

Comment

• Geweldige kar toch!
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Motortrend

Comment

• Wanneer komt hij in de showroom?

Comment

• staat bij sommige al in de showroom en bij andere moet dat rond de 25ste zijn

Comment

• Ben vorige week gaan kijken naar die witte....was al terug uit de toonzaal gehaald en stond mooi overdekt achteraan in de werkplaats. Mocht nog niet van Brussel. Heb dan wel zo'n één in de kleur van bovenstaande foto buiten mogen zien...wreed schoon.
                    En ik met mijn stomme kop heb me dan eerst zitten vergapen op een E klasse break FL vooraleer de nieuwe C te bezien die er vlak naast stond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                      Ben vorige week gaan kijken naar die witte....was al terug uit de toonzaal gehaald en stond mooi overdekt achteraan in de werkplaats. Mocht nog niet van Brussel. Heb dan wel zo'n één in de kleur van bovenstaande foto buiten mogen zien...wreed schoon.
                      En ik met mijn stomme kop heb me dan eerst zitten vergapen op een E klasse break FL vooraleer de nieuwe C te bezien die er vlak naast stond...
                      cools uit jabbeke heeft een uitnodiging gestuurd voor de nieuwe C tussen 27/03 en 03/04 te komen bekijken

Comment

• was mijn auto gaan afzetten in apen en er stonden 2 nieuwe c's, een zwarte avantgarde en een zilveren elegance
                        mooi en vrij groot uitziend

Comment

• Ik had het ook niet onmiddellijk door dat er een nieuwe C stond. Wat wil dat zeggen?
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• ik moet ook telkens naar het interieur kijken om zeker te zijn dat het een C of een S is. persoonlijk vind ik dat niet zo goed ook al is de S een prachtige wagen.

Comment

• Ik heb vandaag ook een uitnodiging ontvangen voor de nocturne op 27 maart bij groep Jam in Hasselt. Ga zeker eens kijken naar die nieuwe beauty.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Ik had het ook niet onmiddellijk door dat er een nieuwe C stond. Wat wil dat zeggen?
                                Dat ge een bril nodig hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  Ik had het ook niet onmiddellijk door dat er een nieuwe C stond. Wat wil dat zeggen?
                                  Zag dinsdag op de E17 een vrachtwagen vol met -op het eerste zicht- S-klasses rijden wat natuurlijk zeer onwaarschijnlijk is. Bleken van naderbij natuurlijk C's te zijn.
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• http://www.kfz-tech.de/Hersteller/Merce ... on2014.htm

Comment

• In de huidige C-coupé (jongste versie van het model) zit ook al geen 6 cyl. diesel meer dacht ik.
                                      Ik vind het vreemd dat ze de nieuwe 2 liter benzine van 211pk uit de E-klasse niet aanbieden maar enkel de 184pk versie.
                                      C400 wordt blijkbaar enkel 4Matic.

Enig nieuws al over de coupé?
                                      Een E400 Coupé zou ik ook nog wel zien zitten.
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Ik heb vandaag ook een uitnodiging ontvangen voor de nocturne op 27 maart bij groep Jam in Hasselt. Ga zeker eens kijken naar die nieuwe beauty.
                                        Ben vandaag na het werk er even langsgegaan.
                                        Staat een C220 paladium grijs AMG uitvoering, geweldige bak met geweldig cockpitgevoel vanbinnen. TOP! Mooier in het echt dan op foto.
                                        En er staat nog een C220 exclusive in het donkerbruin.

Comment

• idd het cocoon-gevoel op de voorste zetels is wat anders dan je bij een benz gewend bent, ben nog niet helemaal mee of ik het 100% apprecieer

Comment

Working...
                                          X