Vandaag in de C180 gezeten, qua afwerking kan dit wel tellen. Dit in break versie en ik ben verkocht!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEerste reviews!
The all-new 2014 Mercedes C-class is the most important model the firm will launch over the next few years. The exec saloon takes styling cues from the S-cla...
Mercedes schickt die neue C-Klasse in den Ring. Der Agility-Control-Regler macht sie zur Sänfte oder zum Sportler. Fahrbericht!
http://www.auto-motor-und-sport.de/n...e-8167100.html
Comment
-
ik lees en zie de revieuws, met mijn benz bril, maar ik zie het niet echt hoor lowe...natuurlijk bromt de 2.1 wat door bij volgas, maar volgas is voor bmw-ersen het vergelijk met een macan die artificiele geluid laat horen via de boxen is toch wat flauw
bij de ml, en de s ligt het aantal db bij legale, constante snelheden lager als bij de concurrentie met zessers, dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIn de huidige C-coupé (jongste versie van het model) zit ook al geen 6 cyl. diesel meer dacht ik.
Ik vind het vreemd dat ze de nieuwe 2 liter benzine van 211pk uit de E-klasse niet aanbieden maar enkel de 184pk versie.
C400 wordt blijkbaar enkel 4Matic.
Enig nieuws al over de coupé?
Een E400 Coupé zou ik ook nog wel zien zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik lees en zie de revieuws, met mijn benz bril, maar ik zie het niet echt hoor lowe...natuurlijk bromt de 2.1 wat door bij volgas, maar volgas is voor bmw-ersen het vergelijk met een macan die artificiele geluid laat horen via de boxen is toch wat flauw
bij de ml, en de s ligt het aantal db bij legale, constante snelheden lager als bij de concurrentie met zessers, dus...
wat we toch wel een automaatmerk kunnen noemen.
Denk niet dat 'em kan tippen aan de ZF8.
Comment
-
loopt weer samen met het benz zijn van die auto, ik geloof best dat veel mensen een nerveus terugschakelende automaat apprecieren en als moderner ervaren, maar het verstoort sereniteit, zeker omdat het bij een normale rijstijl niet nodig is, demotoren leveren voor het gros van de mensen voldoende koppel
er is nooit in de tests commentaar op de zachtheid van de schakeldoos
Comment
-
Paar jaar geleden kreeg Mercedes kritiek omdat ze te lang aan hun 5trap automaat vasthielden, toen uiteindelijk de 7G kwam was iedereen unaniem lovend maar nu is die niet goed genoeg meer. Bij de lancering van de E bijvoorbeeld was die top, nu na de face-lift ineens te traag. Grappig eigenlijk hoe de verwachtingen altijd maar bijgesteld worden2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Ik heb zaterdag een C 220 CDI Bluetec automaat besteld: iridium zilver, leder cranberryrood/zwart leder (AMG line), intérieur AMG line + sfeerverlichting, zwart essenhout afwerking, AMG styling kit, AMG 5 spaaks titaniumgrijs velgen, COMAND + nog een paar "toeters en bellen". Levering: 15 juni. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenIk heb zaterdag een C 220 CDI Bluetec automaat besteld: iridium zilver, leder cranberryrood/zwart leder (AMG line), intérieur AMG line + sfeerverlichting, zwart essenhout afwerking, AMG styling kit, AMG 5 spaaks titaniumgrijs velgen, COMAND + nog een paar "toeters en bellen". Levering: 15 juni. ;-)2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenProficiat, gaat een knappe wagen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenMaar het blijft een dieselstoof met amg look !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenMaar het blijft een dieselstoof met amg look !lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenIk heb zaterdag een C 220 CDI Bluetec automaat besteld: iridium zilver, leder cranberryrood/zwart leder (AMG line), intérieur AMG line + sfeerverlichting, zwart essenhout afwerking, AMG styling kit, AMG 5 spaaks titaniumgrijs velgen, COMAND + nog een paar "toeters en bellen". Levering: 15 juni. ;-)
m'n volgende wordt ook terug een 220cdi met quasi dezelfde uitrusting (afgezien vh rood, maar das persoonlijk), en in T-versie.
Alvast veel 'vorfreude' tijdens het wachten, en laat weten hoe ie bolt hee.
Proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaarom? een AMG pack lijkt toch totaal niet op een AMG versie
Net daarom zijn "AMG pack" en "AMG versie" ook 2 verschillende begrippen..
Uiteraard noemt Mercedes (en BMW, Audi) hun sportievere uitziende packs ook naar hun real-deal omwille van marketing redenen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk BerichtenMoet dat dan?
Net daarom zijn "AMG pack" en "AMG versie" ook 2 verschillende begrippen..
Uiteraard noemt Mercedes (en BMW, Audi) hun sportievere uitziende packs ook naar hun real-deal omwille van marketing redenen.."
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenMaar het blijft een dieselstoof met amg look !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenProficiat, gaat een knappe wagen zijn.
@deuce: zal zeker een verslagje (+foto) maken in juni
wordt vervolgd ;-)
Comment
Comment