Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zelfs de ouwe 5-bak is nog beter als bij de konkurenten, als je niet het onderste uit de kan wil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Wat zeggen die nu, dat hout in de C is plastiek???
      Dat kan toch haast niet!
      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Spijtig dat dit rood blijkbaar niet in de Belgische configurator beschikbaar is:

Comment

• In de prijslijst staat, onder voorbehoud vanaf 2e kwartaal 2014 leverbaar voor dat hyacintrood.

ik hoop dat ze ook is een versie in benzine testen, het zijn echt altijd de diesels ook al verkoopt deze beter in dieselversie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              zelfs de ouwe 5-bak is nog beter als bij de konkurenten, als je niet het onderste uit de kan wil
              Hangt af van je voorkeur, maar feit is dat je met een 5-bak nooit de huidige emissienormen haalt. Alleen al daarom moeten ze mee met de rest, willen of niet.
              2.0 JTDm

Comment

• das waar

Comment

• 27ste vip-avond voor de W205 bij cools in jabbeke. benieuwd met welke motor versie we deze keer gaan kunnen testrijden
                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    27ste vip-avond voor de W205 bij cools in jabbeke. benieuwd met welke motor versie we deze keer gaan kunnen testrijden
                    Ik hetzelfde in Hasselt op die datum, ben ook razend benieuwd want ik heb 'm nog altijd niet irl gezien
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• In Ninove/Zottegem is het de 28ste.

Comment

• Bij Claes & Zonen in Tienen stonden gisteren 3 exemplaren buiten op de parking, tussen de testvoertuigen.
                        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Brochure:
                          http://www.mbdays.be/responsive/docu...7_NL%20(2).pdf
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            De dunne versie, vraag mij af wanneer de dikke versie uitkomt.

Comment

• Briljantblauw, leverbaar vanaf juni.

Lijkt een beetje op de kleur die men in de US of A teal noemt.

Comment

• over het ontbreken van de zesser-diesel

dit is de enige v6 diesel ik ooit zag, en veel zie...niet in knokke, niet in brasschaat, niet in apen niet in bxl

benzers vinden de 250 blijkbaar genoeg

Comment

• Ik vind het een knap machien. Enkel ontbreken er voor mij potente dieselmotoren die sportieve prestaties leveren, en die ook een beetje deftig klinken. Zo kan ook de sportieve veelrijder genieten. Een 350 Bluetec zal hiervoor minstens nodig zijn.

Door de schoonheid van de S en de C, verwacht ik heel veel van de aankomende E.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• de markt voor grote diesels is klein. als je een V6 C ziet is het bijna altijd een benzine
                                    lets have some more member berries

Comment

• Hier rijdt er een 1 C350CDI prefacelift en een C350. Blijf het jammer vinden dat de zescilinder diesel er niet komt.

Comment

• ik ook ergens wel maar dan ook weer niet

Comment

• zitten er nog ribbels in de achterlichten ?

Comment

Working...
                                          X