zelfs de ouwe 5-bak is nog beter als bij de konkurenten, als je niet het onderste uit de kan wil
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat zeggen die nu, dat hout in de C is plastiek???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelfs de ouwe 5-bak is nog beter als bij de konkurenten, als je niet het onderste uit de kan wil2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten27ste vip-avond voor de W205 bij cools in jabbeke. benieuwd met welke motor versie we deze keer gaan kunnen testrijdenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Ik vind het een knap machien. Enkel ontbreken er voor mij potente dieselmotoren die sportieve prestaties leveren, en die ook een beetje deftig klinken. Zo kan ook de sportieve veelrijder genieten. Een 350 Bluetec zal hiervoor minstens nodig zijn.
Door de schoonheid van de S en de C, verwacht ik heel veel van de aankomende E.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment