Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik vind dat chrome in de diffuser ter vervanging van de uitlaatsierstukken wel alles behalve mooi en ook het kleur staat deze C niet echt.
straks naar de vip avond van de C hierEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenga je met de kia jocar?
bon ik ben ook door, indien je dit nog leest en je hebt de mogelijkheid om je naast een A te parkeren trek eens een foto voor meEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
de vip avond was wel leuk, eerst lekkere hapjes, champagne, vers fruitsap en muziek, daarna de typische mercedes voorstelling met speech en filmpjes en dan het doek die van de auto's ging.
Bij ons waren het 2 C220 CDI's waarvan 1 met AMG pack en 1 met avantgarde. beiden automaten en redelijk dik in de opties.
er zijn mensen die zeiden dat je weinig plaats had als bestuurder en zeker rechts aan de benen dus nog eens extra op gelet en ik vind het identiek aan de W204 dus valt goed mee
wat me ook opviel is dat elke W205 die ik nu al heb gezien flippers heeft aan het stuur
parking brake is volledig elektronisch en je hebt geen pedaal meer (was me ook niet opgevallen voordien)
de nieuwe COMAND NTG5 is super maar ik had echt nog moeite met die touch pad
bijna iedereen vond het scherm lelijk en de kleinere mensen vonden het ook storend doordat het een stuk boven het dash uitkomt en een deel van hun zicht weg nam al was er niemand die vanwege de display zou afzien van een aankoop.
voor mij is de AMG pack een must op de W205 omdat dit de enige mogelijkheid is om uitlaatsierstukken te hebben in plaats van dat lelijk chrome gedoe wat wel jammer is.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtende vip avond was wel leuk, eerst lekkere hapjes, champagne, vers fruitsap en muziek, daarna de typische mercedes voorstelling met speech en filmpjes en dan het doek die van de auto's ging.
Bij ons waren het 2 C220 CDI's waarvan 1 met AMG pack en 1 met avantgarde. beiden automaten en redelijk dik in de opties.
er zijn mensen die zeiden dat je weinig plaats had als bestuurder en zeker rechts aan de benen dus nog eens extra op gelet en ik vind het identiek aan de W204 dus valt goed mee
wat me ook opviel is dat elke W205 die ik nu al heb gezien flippers heeft aan het stuur
parking brake is volledig elektronisch en je hebt geen pedaal meer (was me ook niet opgevallen voordien)
de nieuwe COMAND NTG5 is super maar ik had echt nog moeite met die touch pad
bijna iedereen vond het scherm lelijk en de kleinere mensen vonden het ook storend doordat het een stuk boven het dash uitkomt en een deel van hun zicht weg nam al was er niemand die vanwege de display zou afzien van een aankoop.
voor mij is de AMG pack een must op de W205 omdat dit de enige mogelijkheid is om uitlaatsierstukken te hebben in plaats van dat lelijk chrome gedoe wat wel jammer is.
Sent from my iPad using Tapatalk.2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik vind dat chrome in de diffuser ter vervanging van de uitlaatsierstukken wel alles behalve mooi en ook het kleur staat deze C niet echt.
straks naar de vip avond van de C hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenEindelijk is die (ouderwetse) pedaal weg...!!
Sent from my iPad using Tapatalk.
ik laat er toch een klein traantje voorgaf een rolls royce gevoel
Comment
-
Doa, volgens jou vond bijna iedereen het scherm lelijk. Dat heb ik gisteren min of meer ook zo ondervonden.
Zo goed als iedereen was ervan overtuigd dat het interieur van de C-klasse in het D-segment de nieuwe norm wordt. Het schermpje is voor sommige dan weer het mindere punt, maar dit wordt wennen. Dit schermpje is wel inbraak ongevoelig, want men heeft er niets aan. En men gaat ervan uit dat toch iedereen constant gebruikt maakt van het multimedia systeem. Dus waarom het nog in het dashboard laten verdwijnen? Overbodige kosten zal Mercedes denken. Ik vind het wel heel handig en perfect geplaatst.
Conclusie heel veel werk aan de winkel bij BMW en Audi. Eindelijk doet Mercedes mee, het heeft (te) lang geduurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik laat er toch een klein traantje voorgaf een rolls royce gevoel
Comment
-
Leuk avondje geweest, hierbij enkele gsm foto's, helaas was er veel volk dat in de weg liep
Wat een prachtige auto
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment