Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik laat er toch een klein traantje voor gaf een rolls royce gevoel
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Idem.
    Wist niet dat een rolls dit ook heeft/had.

Ik vind dat telkens vrij goedkoop aanvoelen als ik vertrek.
    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• alleen deftige merken werk(t)en zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        bijna iedereen vond het scherm lelijk en de kleinere mensen vonden het ook storend doordat het een stuk boven het dash uitkomt en een deel van hun zicht weg nam al was er niemand die vanwege de display zou afzien van een aankoop.
        Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        moeten toch echt wel kleine mensen zijn die de ipad boven hun dash vinden uitsteken

maar ik heb gesmuld van je bijdrage, je bent overtuigd das duidelijk

Comment

• bobo ja er waren toch wel een aantal mensen die niet groter dan 1m60 waren.
          ik ben trouwens ook wel gehecht aan de parking brake pedaal
          oh en misschien heel belangrijk nieuws voor de oude mercedes garde, de CC/LIM pook is opnieuw de onderste geworden zoals vroeger.
          lets have some more member berries

Comment

• de kkrrrr bij het intrappen, de kloenk bij het uittrekken, tis allemaal weg

mensen van 160 zetten toch de stoel naar boven, doe ik ook

Comment

de kkrrrr bij het intrappen, de kloenk bij het uittrekken, tis allemaal weg
              Ha, zo gaat dat dus inderdaad

Sent from my iPad using Tapatalk.
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                Doa, volgens jou vond bijna iedereen het scherm lelijk. Dat heb ik gisteren min of meer ook zo ondervonden.
                Zo goed als iedereen was ervan overtuigd dat het interieur van de C-klasse in het D-segment de nieuwe norm wordt. Het schermpje is voor sommige dan weer het mindere punt, maar dit wordt wennen. Dit schermpje is wel inbraak ongevoelig, want men heeft er niets aan. En men gaat ervan uit dat toch iedereen constant gebruikt maakt van het multimedia systeem. Dus waarom het nog in het dashboard laten verdwijnen? Overbodige kosten zal Mercedes denken. Ik vind het wel heel handig en perfect geplaatst.

Conclusie heel veel werk aan de winkel bij BMW en Audi. Eindelijk doet Mercedes mee, het heeft (te) lang geduurd.
                Of hoe het kan keren in de autoindustrie. Toen Audi drie jaar gelen de A6/C7 voorstelden, riep iedereen moord en brand dat het uitklappend tv-scherm een smet was op het interieur.
                Menig constructeur heeft dit nu overgenomen in hun nieuwere modellen.

Feitelijk vind ik het vreemd dat een bvb Apple of Samsung geen samenwerking zoekt met de constructeurs om hun iPads in te bouwen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn, een horizontale sleuf en een verticale waar je je scherm kan in schuiven.
                Heb je gelijk alles bij wat je lief is.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gisteren eens gaan kijken, er stond een prachtig exemplaar (AMG line) naast een W204 AMG pack. Echt een schitterende auto zo, de W204 blijft ook mooi maar lijkt ineens heel oud als je zo naast elkaar ziet staan
                  View Raw Image" height="450" width="800">

Comment

• View Raw Image" height="450" width="800">

Sparen maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Zo moeilijk moet dat toch niet zijn, een horizontale sleuf en een verticale waar je je scherm kan in schuiven. Heb je gelijk alles bij wat je lief is.
                      "Mijn lief heeft gelijk bij alles", dacht ik even te lezen, maar IK zal wel te veel onder de sloef liggen waarschijnlijk. ;-)
                      Apple is daar wel mee bezig, maar voorlopig nog niks in die richting: http://www.apple.com/ios/carplay/
                      Zoals het in de A6 zit vind ik ook zeer goed, kan alleen beter door het nog strakker en dunner te maken (en scherm in een hogere resolutie).

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Echt een schitterende auto zo, de W204 blijft ook mooi maar lijkt ineens heel oud als je zo naast elkaar ziet staan
                      Idd, lijkt op een sprong van 10-15 jaar in de toekomst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        "Mijn lief heeft gelijk bij alles", dacht ik even te lezen, maar IK zal wel te veel onder de sloef liggen waarschijnlijk. ;-)

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Apple is daar wel mee bezig, maar voorlopig nog niks in die richting: http://www.apple.com/ios/carplay/
                        Klopt! Normaal heb je daar vorige week al een update voor gekregen als je iOS7 hebt.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• nee ik vind dat niet dat samsung of apple moeten dicteren, becker mss

Comment

nee ik vind dat niet dat samsung of apple moeten dicteren, becker mss
                            Denk dat die de kans hebben laten liggen als je hun GPS-systeem ziet. Hieruit hadden ze veel meer kunnen halen als bedrijf. Maar who cares, als je ziet wat er nu met BB/RIM aan het gebeuren is.

Comment

• vind nog steeds dat je moet luisteren naar je gps, niet zien

Comment

• Gisteren naar de voorstelling gegaan van de nieuwe C-klasse gaan en al een nieuwe C zien toekomen. Ik vond het wel jammer dat het in Ninove allemaal Avantgardes waren.

Comment

vind nog steeds dat je moet luisteren naar je gps, niet zien
                                  ik luister zelden, altijd kijken naar de map

Comment

vind nog steeds dat je moet luisteren naar je gps, niet zien
                                    Oei, dan is het te hopen dat je eens niet een ondergrondse parking in rijdt.
                                    Een mix vind ik ideaal. Volgende keer bij het onderhoud van de ML gaan we eens kijken naar het interieur en info-scherm van de C-klasse.

Comment

• Vind zo een 204 avantgarde er beter uit zien als het huidige model.

Comment

• de 204 heeft zaken die ik liever anders zag, de 205 is hier idem (achterlichten en de display zijn de enige punten die ik anders wil maar geen oplossing voor zie)
                                        de 205 geeft me minder een waaaw gevoel tegenover de 204 dan 7 jaar geleden met de 204 tegenover de 203 al zal de nieuwe S hier grotendeels voor tussenzitten en de C op zich dus geen nieuw design bracht.
                                        zal ik een 205 kopen? 95% zeker van wel al zal het niet voor direct zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                          Ik heb op stage al verschillende uitvoeringen gezien.
                                          Er staan er momenteel 7-8 bij ons op't werk en een 50 tal binnen de groep.

Comment

Working...
                                          X