Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem mooi.. Heerlijke lichtpartij.

Wordt hij qua prijs en ruimte helemaal boven de cla gepositioneerd of bekijken ze de cla eerder als een iets kleinere maar sportieve wagen (=kleine cls )met eenzelfde prijs?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
    Last edited by metalpe; 29/03/2014, 21:45.

Comment

• natuurlijk! de CLA is een A class. de prijs kwam al in de buurt van de W204 dus hebben ze de W205 maar wat duurder gemaakt.
      mercedes heeft de C altijd als een klasse hoger aanzien
      lets have some more member berries

Comment

• Mooie wagen...maar ben ik nu de enige die die achterste lichtblokken lelijk vindt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
          Mooie wagen...maar ben ik nu de enige die die achterste lichtblokken lelijk vindt?
          Goh, zo lelijk nu ook niet maar ik vind wel dat het niet zo echt past bij de sportieve voorkant.
          Maar lelijk is een groot woord
          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten
            Mooie wagen...maar ben ik nu de enige die die achterste lichtblokken lelijk vindt?
            Ik vind de achterlichten juist heel mooi.de huidige achterlichten vind k juist lelijk

Comment

• [/QUOTE]

Beetje stomme vraag. Maar waarom is in de teller het streepje bij 30 en 50 km/u in het rood ?! Ik weet dat het al heel lang in verschillende automodellen toegepast wordt, maar bij mijn weten niet altijd 30/50 en heb me altijd afgevraagd wat daar het nut van is.

Comment

• Waarschijnlijk omdat hier geen vermelding van is in de schaal.... zijn wel belangrijke snelheden voor scholen en bebeouwd kom.... al is het maar voor de flitsers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                  Waarschijnlijk omdat hier geen vermelding van is in de schaal.... zijn wel belangrijke snelheden voor scholen en bebeouwd kom.... al is het maar voor de flitsers...
                  Maar zijn 30 en 50 dan universele limieten ? Kan me bvb goed inbeelden dat andere landen ergens 40 gebruiken en zo.

Comment

• ten tijde van de 124 was het in be nog 60

kregen we dit

Comment

• Ja, en waar mocht je toen 145 ?
                      Zijn dat niet eerder aanduidingen van waar je toch eindelijk best een vitesse hoger smijt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercur Bekijk Berichten
                        Ja, en waar mocht je toen 145 ?
                        Zijn dat niet eerder aanduidingen van waar je toch eindelijk best een vitesse hoger smijt ?
                        De streepjes zijn de vitessen, maar het gearceerde is waar Bobo het over heeft
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• meestal zit in de productiekode een land ingebouwd, ik hoop dat in landen met andere wetgeving een verschillende tellerpartij komt, maar ik vrees ervoor

Comment

• zat op de 123 ook

gewoontes

Comment

• Geadviseerde snelheid!
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Het is misschien nog vroeg maar verkoopt nog niet zoals het zou moeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                                  Het is misschien nog vroeg maar verkoopt nog niet zoals het zou moeten.
                                  Hoe kom je daar bij???

Ik lees alleen het tegendeel. http://www.beursduivel.be/nieuws/264...nz-record.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Hoe kom je daar bij???

Ik lees alleen het tegendeel. http://www.beursduivel.be/nieuws/264...nz-record.html
                                    Dat artikel is wereldwijd, niet over België, dus dat zegt anders ook niets, ik heb het over België.

Comment

Dat artikel is wereldwijd, niet over België, dus dat zegt anders ook niets, ik heb het over België.
                                      Het zal Mercedes worst wezen hoe ze er in België over denken

De verkoop van het Mercedes-Benz is in maart uitgekomen op het hoogste niveau ooit. Dat maakte moederconcern Daimler vrijdag bekend.

De wereldwijde verkoop steeg met ruim 13 procent tot 158.523 auto's in vergelijking met een jaar eerder. Vooral in China en Japan deed Mercedes-Benz goede zaken met een verkoopstijging met respectievelijk 34 en 39,5 procent. In Europa ging de verkoop met 7,6 procent vooruit en in de Verenigde Staten met ruim 11 procent. Volgens Daimler waren vooral de auto's uit de E- en S-klasse in trek en liet de nieuwe C-klasse een goede start zien.
                                      Verder maakte Daimler bekend dat de verkoop van Mercedes-Benz in het eerste kwartaal een record heeft bereikt voor die periode. De verkoop ging met 15,2 procent omhoog tot 374.276 auto's.

Bron: Autoweek
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Het is misschien nog vroeg maar verkoopt nog niet zoals het zou moeten.
                                        Bij ons nochtans geen klachten qua verkoop.. (C-klasse)

Comment

• Heeft een importeur eigenlijk veel te zeggen over opties of uitrusting en dergelijke, blijkbaar heeft een standaard C in België een brandstoftank van 62l ipv 41l.

Comment

Working...
                                          X