Zei Mercedes zelf niet dat de nieuwe C een andere klasse is geworden en eigenlijk niets meer te maken heeft met de 3 en de A4 serie?Als je het prijskaartje ziet geloof ik het wel.Ik heb er eentje gezien,ik dacht dat het de nieuwe E was,groot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
...en ik heb er in eentje gezeten: klein...tenminste vergeleken met de 3-serie en de A4...misschien bedoelt Mercedes dat de nieuwe C nu een klasse lager zit? :-D
Just kidding, ik vind de C een heel mooie wagen, maar voor de binnenruimte moet je hem niet nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk Berichten...en ik heb er in eentje gezeten: klein...tenminste vergeleken met de 3-serie en de A4...misschien bedoelt Mercedes dat de nieuwe C nu een klasse lager zit? :-D
Just kidding, ik vind de C een heel mooie wagen, maar voor de binnenruimte moet je hem niet nemen...
Ik heb Mercedes jaren de rug toegekeerd, maar vind nu wel dat ze terug een trendy en sexy merk zijn.
De A, CLA, GLA, S en nu de C doet de ster weer schitteren als nooit tevoren.
De C is wel enkele duizenden euro's duurder dan vergelijkbare Audi- en BMW modellen, maar die bezitten nu eenmaal minder uitstraling en sterallures.
Comment
-
In de CLA heb ik ook gezeten en die is inderdaad miniscuul...nee serieus de C...heb nu een 3 Touring en had daarvoor een A4: de 3 is zeker ruimer, vooral achterin, de A4 zal inderdaad vergelijkbaar zijn met de C, maar dat is natuurlijk een ouder model.
Nu ja, benepen is de C nu ook niet echt, maar wel minder ruim dan wat de buitenkant laat vermoeden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SKIwi Bekijk BerichtenIn de CLA heb ik ook gezeten en die is inderdaad miniscuul...nee serieus de C...heb nu een 3 Touring en had daarvoor een A4: de 3 is zeker ruimer, vooral achterin, de A4 zal inderdaad vergelijkbaar zijn met de C, maar dat is natuurlijk een ouder model.
Nu ja, benepen is de C nu ook niet echt, maar wel minder ruim dan wat de buitenkant laat vermoeden.lets have some more member berries
Comment
-
Bij lanceringsweekend eens gaan kijken, mooie wagen maar stevige prijs. De wagens die daar stinden in de showroom had wel een aantal opvallende dingen: enorme last van sinaasappelhuid echt teleurstellend hoe dit niet is opgepikt bij de fabricage. De drie wagens die er stonden hadden xenons maar geen koplampsproeiers, bizar. De c180 instapper die er ook stond had wel een verschrikkelijk goedkoop ogend stoffen interieur.
Comment
-
Ik hoop echt van wel :-( want ik vind dit echt een fantastische slee, maar ik zou nooit zo een verouderde, luide 4 cil willen!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk hoop echt van wel :-( want ik vind dit echt een fantastische slee, maar ik zou nooit zo een verouderde, luide 4 cil willen!
de 1.6 van renault is wel stiller, mss is die een optie
Comment
-
Geen 6cil. diesel? Zo zullen ze nooit de echte BMW-lover over de streep krijgen. De C400 benzine zal wel een zalig machien zijn, maar ik doe teveel kilometers om benzine te rijden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtentoch niet in diesel
de 6 cil diesel komt er niet dus tzal uiteraard niet in diesel zijn he
btw roox, de 2.1 klinkt trouwens een pak stiller in de W205 en W212 dan in de W204 dus dat lag niet enkel aan het blok.
ik wist trouwens niet dat een echte bmw lover een 6 cil diesel koopt
volgens mij zal de C400 hybrid wel bij het grootste deel van de C class 6 cil CDI kopers de opvolger wordenlets have some more member berries
Comment
-
Heb je er al eentje testgereden?
Elke test die tot nu toe te vinden valt over de C waarin een 250 cdi ligt, daar is een minpunt de motor incl. geluid en de bak.
Is dus niet mijn persoonlijke mening..
En ik geef hier niemand gelijk, maar mij zou de C ook veel meer boeien als er een potente (6 cil.) diesel is kwam te liggen.
Kijk naar de nieuwe 3.. Iemand die het zich kan permitteren bovengemiddeld kilometers rijdt, koopt een 330d of meer. En ik geef hun gelijk!
Een romige, koppelrijke 6-cil. is zoveel meer waard dan een 4-cil. diesel, al mag deze zo veelbelovend op papier uitzien als wat wil.
Comment
-
zet een bmw-er in een 350 en die gaat nog niet gelukkig zijn
het is de kunst je te laten ver-Mercedes-en, de rust te vinden van die boite en de motorloop van een 250, dan pas komt een benz tot zijn recht
die komentaren in de boekskes gaat nergens over, de 250 brult niet luid als je hem in zijn element laat, voor te sprinten en bijhorende hoge toeren is zulk een auto niet ontworpen (is een ellenlang-slagmotor), de concurrentie doet hierin waarschijnlijk beter...anders wordt het als je je draai vind in een benz en ermee rijdt alsof je betaalt wordt iemand zo comfortabel mogelijk van a naar b moet brengen, daar blinken deze auto's in uit
(gezien door mijn benz-bril uiteraard)
als benz beslist van de 350 niet meer te leveren, zullen ze vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenHeb je er al eentje testgereden?
Elke test die tot nu toe te vinden valt over de C waarin een 250 cdi ligt, daar is een minpunt de motor incl. geluid en de bak.
Is dus niet mijn persoonlijke mening..
En ik geef hier niemand gelijk, maar mij zou de C ook veel meer boeien als er een potente (6 cil.) diesel is kwam te liggen.
Kijk naar de nieuwe 3.. Iemand die het zich kan permitteren bovengemiddeld kilometers rijdt, koopt een 330d of meer. En ik geef hun gelijk!
Een romige, koppelrijke 6-cil. is zoveel meer waard dan een 4-cil. diesel, al mag deze zo veelbelovend op papier uitzien als wat wil.
ook was er minder lawaai van de banden terwijl ze dezelfde hadden als mij, 18" 225/245.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk BerichtenDe mijne wordt gemaakt binnen 2 dagen op 17 april.
Levering voorzien vanaf midden mei.
Toch wel wat tijd tussen fabricage en levering blijkbaar.
de deur staat.
Comment
Comment