Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Duidelijk een C-klasse!

Oei, is al veel minder zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
      KNOKKE ??? Zo ja, heb hem zien rijden verleden zaterdag
      Klopt (vrijdagavond).

Comment

• heb paar dagen geleden een mooie witte gezien,met pano dak en geblindeerde achterruiten. T ging snel allemaal op de snelweg, maar was ene met een amg pakketje .Was de moeite!

Comment

• Gisteren bij Van Winkel in Lokeren eens binnengeweest. 4 nieuwe C's, de duurste was 62000€ met wss wel alles op en aan. AMG pack. 220cdi. echt heel knap maar 62000€ voor een C-klasse?
          Buiten stond een C220 met wieldeksels
          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
            Gisteren bij Van Winkel in Lokeren eens binnengeweest. 4 nieuwe C's, de duurste was 62000€ met wss wel alles op en aan. AMG pack. 220cdi. echt heel knap maar 62000€ voor een C-klasse?
            Ik heb de dealer al 320d's van ruim 64.000 euro gezien... Het is duidelijk niet meer de jaren 90 waar een auto van een miljoen frank best wat was.

De nieuwe Mercedes C ziet er echt wel goed uit. Alleen jammer dat ze er (net als bij de anderen) standaard zo hondslelijke "velgen" op afleveren.

Zou er wel eens willen mee rijden eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
              Gisteren bij Van Winkel in Lokeren eens binnengeweest. 4 nieuwe C's, de duurste was 62000€ met wss wel alles op en aan. AMG pack. 220cdi. echt heel knap maar 62000€ voor een C-klasse?
              Wieldeksels??
              Ik vind de C klasse heel mooi van design, maar net zoals vele nieuwe automobielproducten heeft hij best wel deftige 'janten' nodig...

Comment

• Ik blijf die proporties voor-achter wat vreemd vinden. Die achterkant is precies 10cm te kort. Voorkant is dan weer een stuk beter dan de F30, waar die duikende motorkap me enorm blijft storen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
                  Ik blijf die proporties voor-achter wat vreemd vinden. Die achterkant is precies 10cm te kort. Voorkant is dan weer een stuk beter dan de F30, waar die duikende motorkap me enorm blijft storen.
                  Agree. De verlengde chinese versie lijkt zelfs meer in balans te zijn.

Comment

• idd met wieldeksels ;-)
                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• wieldeksels... zelfs bij de W204 had de goedkoopste versie velgen en geen deksels
                      lets have some more member berries

Comment

• tis niet omdat veel mensen niet willen gezien worden op deksels en er geld tegenaan gooien, dat ze niet werden geleverd op traditionele deksels

want benz had tenminste sinds lang doppen, waar ze bij andere merken voor bijbetaalden

Comment

• Vond hem in de eerste indruk op internet echt knap. Nu ik hem in real life gezien heb vind ik hem veel te rond , te braaf,.. kan toch niet tippen aan de 3-reeks imo.

Comment

• Als BMW liefhebber moet ik ook wel toegeven dat de F30 zonder M pakket ook niet echt m'n mond doet openvallen. Hij heeft het echt wel nodig. Zelfde zal zijn met die Mercedes met AMG kitje erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                              Wieldeksels??
                              Ik vind de C klasse heel mooi van design, maar net zoals vele nieuwe automobielproducten heeft hij best wel deftige 'janten' nodig...
                              Is eigenlijk een verdoken prijdverhoging dat ze doen.quasi niemand besteld ze zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

tis niet omdat veel mensen niet willen gezien worden op deksels en er geld tegenaan gooien, dat ze niet werden geleverd op traditionele deksels

want benz had tenminste sinds lang doppen, waar ze bij andere merken voor bijbetaalden
                                Jij kan het toch iedere keer weer zo mooi verwoorden en in een MB positieve zin draaien, hé
                                't is gewoon niet meer van deze tijd en het ziet er niet uit. Punt.

Comment

• een c hoeft in basis geen head-turner te zijn (liefst zelfs niet), en het feit dat zelfs doa niet weet dat een 204 nog op doppen werd geleverd bevestigd alleen maar dat het werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                    Jij kan het toch iedere keer weer zo mooi verwoorden en in een MB positieve zin draaien, hé
                                    't is gewoon niet meer van deze tijd en het ziet er niet uit. Punt.
                                    ofwel doe ik het fout, ofwel zijn deksels zowel als standaard alu zonder toeslag

dus niet te veel he

Comment

• ik vind dat de basis versie gweoon zwarte stalen wielen moet hebben en je voor wieldoppen ook moet bijbetalen :-)
                                      lijkt me lachen :-), en dan van binnen fully option :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        dus niet te veel he
                                        Allé dan: ipv ?

Comment

• ...das goe

Comment

Working...
                                          X