Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2014-05-20 14.25.33.jpg

toch wel mooi

Comment

• dat chrome onderaan kan toch niemand mooi vinden? op de facelift E deden ze dat ook al.
      ofwel kies je voor uitlaat sierstukken ofwel niet maar toch geen goedkope chrome lat die moet doen alsof.
      verder kwa looks vind ik de 204 ook nog altijd mooier maar kwa rijden ligt deze 205 toch klassen hoger.
      de NTG5 voelt voor mij ook nog vreemd aan en zeker met die toughpad ma das kwestie van gewoonte
      lets have some more member berries

Comment

• Tot op heden nog geen enkele rijdende nieuw C gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
          Tot op heden nog geen enkele rijdende nieuw C gezien.
          Ik wel...Groot,en wat trekt de C als 2 druppels water op de S

Comment

• Ook al een paar zien rijden. Zeer knap.

Comment

• Comment

• Mooi, maar lelijke velgen.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• inderdaad, lijken van die goedkope aftermarket velgen imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
                    Ik wel...Groot,en wat trekt de C als 2 druppels water op de S
                    Heb ook wel wat moeite om dat onderscheid te maken... wat positief is voor de C-klasse.
                    Dan vraag ik mij af hoe ze straks een nieuwe E-klasse nog tussen de C en de S gaan wringen.
                    Of zijn de onderlinge verschillen qua afmetingen niet zo klein als op het eerste zicht lijkt (heb de cijfers nog niet gezien), vergelijkbaar met A4/A6/A8 of 3/5/7?

Comment

• een e heeft een afwijkende vormgeving, er is ook nooit irl een twijfel, een s is veel groter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                        inderdaad, lijken van die goedkope aftermarket velgen imo
                        erg grote schijven vanop een basis-model al is het de 2.1 en niet de 1.6

Comment

• Er zit toch nog veel verschil in de afmetingen hoor, ik ben blij dat de C gegroeid is maar vind het nog altijd niet echt een grote auto, de E is beduidend groter en ik persoonlijk kan de S goed van de C onderscheiden en dat vooral door de afmetingen, design ligt echt dicht bij elkaar maar als je een S ziet passeren jawadde, blijft een serieuze bak hoor echt groot... zo hoort het ook.

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Heb ook wel wat moeite om dat onderscheid te maken... wat positief is voor de C-klasse.
                          Dan vraag ik mij af hoe ze straks een nieuwe E-klasse nog tussen de C en de S gaan wringen.
                          Of zijn de onderlinge verschillen qua afmetingen niet zo klein als op het eerste zicht lijkt (heb de cijfers nog niet gezien), vergelijkbaar met A4/A6/A8 of 3/5/7?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                            Er zit toch nog veel verschil in de afmetingen hoor, ik ben blij dat de C gegroeid is maar vind het nog altijd niet echt een grote auto, de E is beduidend groter en ik persoonlijk kan de S goed van de C onderscheiden en dat vooral door de afmetingen, design ligt echt dicht bij elkaar maar als je een S ziet passeren jawadde, blijft een serieuze bak hoor echt groot... zo hoort het ook.
                            Als het maar groot is?
                            De C en de S. Het is net Hans Anders, alleen de prijs is Anders.

Comment

• idd een c is intussen groot genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                erg grote schijven vanop een basis-model al is het de 2.1 en niet de 1.6
                                idd, was me nog niet opgevallen, vooral vanachter redelijk groot

Comment

• Comment

• Vanop de luchthaven.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wit staat mooi.zeker met donkere ramen en panodak

Comment

• mijn eerste in het wild gespot...

kon het best smaken

IMG_20140611_173646.jpg

Comment

• Wie z’n Mercedes graag wat boven het maaiveld uit wil tillen, is bij Carlsson aan het juiste adres. De Duitse tuner biedt nu ook een pakket voor de nieuwe C-klasse aan.

De Carlsson-versie van de Mercedes C-klasse onderscheidt zich van de normale C-klasse door onder meer een andere voor- en achterbumper, sideskirts, een achterspoiler, verchroomde uitlaateindstukken en het logo van de tuner in plaats van de vertrouwde ster in de grille. De diffuser kan indien gewenst in ‘two tone’ worden uitgevoerd.
                                          Carlsson legt de koets 30 mm dichter bij het asfalt en monteert andere veren, de standaard dempers kunnen blijven zitten. Er wordt nog gewerkt aan een kit waarbij de wagenhoogte en de in- en uitgaande slag van de dempers kan worden ingesteld.
                                          De klant kan bij de wielenafdeling kiezen uit diverse ontwerpen die beschikbaar zijn in de maten 18, 19 en 20 inch, en ook voor het interieur biedt Carlsson de nodige opties tot individualisering met onder andere leer en carbon.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Working...
                                          X