Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Had een cdi 180 a klasse.. vond k heel goed rijden.. het is een lease dus hor minder k moet betalen hoe beter.. dat het een renault motor is kan me worst wezen eerlijk gezegd
Had een cdi 180 a klasse.. vond k heel goed rijden.. het is een lease dus hor minder k moet betalen hoe beter.. dat het een renault motor is kan me worst wezen eerlijk gezegd
hm oke een A is natuurlijk nog geen C. ik vond de 2.2L eigenlijk al maar net genoeg voor een wagen als de C
ik vond een oude 220 cdi in de 203 al ruim op overschot, kan me voorstellen dat de 1.6 dci daar niet echt voor moet onderdoen
heb trouwens bij eerste reactie gegoegeld op renault dci 1.6 probleme, pannestatistik, problems, problemen en alle aanverwanten
en er kwam nix naar boven
Natuurlijk niet, is een goeie vlotte betrouwbare motor, ze weten heel goed wat ze doen bij Benz, niet iedereen heeft een zware motor nodig, voor vele mensen tegenwoordig is dat sowieso weggegooid geld want de files en snelheidsbeperkingen zullen alleen nog maar toenemen in de toekomst.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Het zal misschien aan mij liggen, maar mocht ik kiezen voor een merk als Mercedes en daar ook de premium prijs voor betalen, dan zou ik in ieder geval een Mercedes motor verwachten. Geen Renault in ieder geval.
Het zal misschien aan mij liggen, maar mocht ik kiezen voor een merk als Mercedes en daar ook de premium prijs voor betalen, dan zou ik in ieder geval een Mercedes motor verwachten. Geen Renault in ieder geval.
Wie zegt dat de Mercedes motor beter is dan de Renault?
Wat in godsnaam is een premium prijs?
Comment