Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Neen ik vind de klassieke look ook mooier op dit model, bij vorige model vond ik avantgarde mooier.
Nu los daarvan vind ik het allebei nog altijd lelijk tov vorige model. Die achterlichten, die sierstukjes bij de uitlaat, het scherm, de pianolak, amg pakket met chrome elementen,... wat een afbraak van model
twas dan ook een onmogelijke opdracht om de vorige modellen nog mooier te gaan maken (W221 S, W204 C, W212 E prefacelift, ...)
supermooie config, proficiat met de nieuwe C! Interieur is idd de max maar ik vind het andere AMG-lederen interieur (kdenk grijs) zoals op de Mercedes site ook supermooi!
kprobeer mn huidige C 200 van 1 jaar oud te simuleren met het nieuw model, en moet zeggen dat de prijzen flink de hoogte in gegaan zijn
het aparte interieur voor Avantgarde is al een flinke verhoging van vroeger (waar het interieur en exterieur 1 optie was)
ILS is nu veel duurder dan ervoor
ik zie geen multicontourzetels in de optielijsten
asbak kost blijkbaar nu 54euro
geen reservewiel
kvind ook niets over de alarm terug (standaard?) kzal mischien scheel kijken op dit uur :p
edit: Actieve parkeerassistent inclusief PARKTRONIC is blijbkaar nu wel standaard (heb c200 genomen)
Achteruitrijcamera met geleidelijnen (standaard)
Comment