Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind juist de achterkant ern hele verbetering tov vorig model.idd de gril past beter tov avantgarde model .. smaken en kleure he

Comment

• Mooiste wagen in zijn klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Mooiste wagen in zijn klasse.
        Zonder twijfel +1
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
          Neen ik vind de klassieke look ook mooier op dit model, bij vorige model vond ik avantgarde mooier.
          Nu los daarvan vind ik het allebei nog altijd lelijk tov vorige model. Die achterlichten, die sierstukjes bij de uitlaat, het scherm, de pianolak, amg pakket met chrome elementen,... wat een afbraak van model
          twas dan ook een onmogelijke opdracht om de vorige modellen nog mooier te gaan maken (W221 S, W204 C, W212 E prefacelift, ...)
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
            Bedankt, in ieder geval neem ik een loupe mee als ik hem ga afhalen.
            Ben hem gaan afhalen, alles perfect in orde. Ziehier enkele foto's zoals beloofd

IMG_0931.jpgIMG_0916.jpgIMG_0938.jpgIMG_0935.jpg

Comment

• En al direct mee naar Knokke
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                Ben hem gaan afhalen, alles perfect in orde. Ziehier enkele foto's zoals beloofd

[ATTACH=CONFIG]104486[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104487[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104488[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104489[/ATTACH]

Prachtig!!! Dikke proficiat!
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• schoon masjien. ook panodak erop?

Comment

• Nu nog een nieuwe plaat aanvragen zonder die 9.

Comment

• op de nederlandse en duitse site kan je de kleine diesels ook al configureren. Belgie moet nog volgen

Comment

• Nieuwe CLS staat er ook op, E500 met de 9g-tronic, SL400, C-break, enz......

Veel veranderingen in de Duitse CC.

Comment

• Vanmorgen reed me een 205 voorbij met een op een oneffenheid heftig piepende ophanging
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              En al direct mee naar Knokke
                              • Is in Knokke gekocht en ik woon daar voor de helft van de week, zodoende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Nu nog een nieuwe plaat aanvragen zonder die 9.
                                Is al gebeurd, heb nu: 001-API (mijn kleindochter zegt altijd API i.p.v. OPA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                                  schoon masjien. ook panodak erop?
                                  Dank je en ja een panodak.

Comment

• Wat een za-lig interieur!
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Vanmorgen reed me een 205 voorbij met een op een oneffenheid heftig piepende ophanging
                                      Is toch normaal bij een Peugeot 205.

Comment

• supermooie config, proficiat met de nieuwe C! Interieur is idd de max maar ik vind het andere AMG-lederen interieur (kdenk grijs) zoals op de Mercedes site ook supermooi!

Comment

• kprobeer mn huidige C 200 van 1 jaar oud te simuleren met het nieuw model, en moet zeggen dat de prijzen flink de hoogte in gegaan zijn
                                          het aparte interieur voor Avantgarde is al een flinke verhoging van vroeger (waar het interieur en exterieur 1 optie was)
                                          ILS is nu veel duurder dan ervoor
                                          ik zie geen multicontourzetels in de optielijsten
                                          asbak kost blijkbaar nu 54euro
                                          geen reservewiel
                                          kvind ook niets over de alarm terug (standaard?) kzal mischien scheel kijken op dit uur :p

edit: Actieve parkeerassistent inclusief PARKTRONIC is blijbkaar nu wel standaard (heb c200 genomen)
                                          Achteruitrijcamera met geleidelijnen (standaard)
                                          Last edited by hey69; 04/07/2014, 01:47.

Comment

Working...
                                          X