Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is idd geen goedkope wagen.

Comment

• Zijn er al meer gegevens betreffende de aankomende C AMG? Wanneer gaat die op de markt komen? CO2-uitstoot?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Prachtig!!! Dikke proficiat!
        Mercedes is echt mijn hart weer aan het stelen
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
          kprobeer mn huidige C 200 van 1 jaar oud te simuleren met het nieuw model, en moet zeggen dat de prijzen flink de hoogte in gegaan zijn
          het aparte interieur voor Avantgarde is al een flinke verhoging van vroeger (waar het interieur en exterieur 1 optie was)
          ILS is nu veel duurder dan ervoor
          ik zie geen multicontourzetels in de optielijsten
          asbak kost blijkbaar nu 54euro
          geen reservewiel
          kvind ook niets over de alarm terug (standaard?) kzal mischien scheel kijken op dit uur :p

edit: Actieve parkeerassistent inclusief PARKTRONIC is blijbkaar nu wel standaard (heb c200 genomen)
          Achteruitrijcamera met geleidelijnen (standaard)
          Alarm is standaard denk ik want bij de 204 was het een optie voor alarm weg te laten.

Comment

• nee toch niet bij de W204. was ofwel een apparte optie ofwel bij een bepaald pack
            lets have some more member berries

Comment

• Staan er genoeg bij NNC waarbij de optie "zonder alarm" staat.

Comment

• denk eerder dat ze dit voor toekomstige eigenaren en hun verzekering daar bij zetten. Als je mij de MB optie code kan geven zal ik geloven dat het officieel een optie is om je wagen alarmloos te kopen :p

Comment

• ga een nieuwe C bestellen. Nu zat ik in de configurator te neuzen, maar Diamondwhite (of zoiets) is niet meer te kiezen... config foutje of verf op ?
                  alleen mat wit , maar onze leasewagens moet metalic zijn

Comment

• @Hey69 beter nog. Wit is geen metaalkleur maar een standaardkleur zonder toeslag. Staat wel degelijk in de configurator.

Comment

• @offroad lover. ja dat weet ik. wit en zwart heb je in standaard lak. maar je hebt normaal ook obsidian black (is zwart metalic) en diamond white (wit metalic, kost eigenlijk zelfs meer dan normaal metalic paint)
                      Mn E coupe had diamond white 2.5 jaar geleden

Comment

• hij staat heel goed in het wit, zowel op basis velgen als met optioneel materiaal

Comment

• Op een AMG-versie van de C-klasse zullen we nog even moeten wachten. Om het leed te verzachten, heeft Brabus z'n kennis en kunde losgelaten op de verse Duitser.

Mercedes is achter de schermen druk in de weer met het testen en afstellen van de aanstaande AMG-versie van de C-klasse. De nog kakelverse C-klasse krijgt naast een dikke jas een 4,0-liter V8 met twee turbo's, die er zo'n 510 pk uitperst. We moeten er nog even op wachten, en om de pijn te verzachten heeft Brabus zijn versie losgelaten.
                          Wie het PowerXtra B20.2-pakket voor de C 200 bestelt, krijgt er 40 pk en 30 Nm bij, waarmee het vermogen van de geblazen 2.0-liter viercilinder uitkomt op 224 pk en 330 Nm. Een sprintje naar de 100 km/h is daarmee in 7 seconden achter de rug. De dieselende C 220 BlueTec krijgt er met het D3-pakket 50 pk bij, en komt uit op 230 pk en 450 Nm.
                          Wat vermogen betreft, komen ze niet in de buurt bij de op stapel staande AMG-knaller, maar vanbuiten komen ze behoorlijk dichtbij. We zien dikke C-klasses met 19-inch lichtmetaal, die er dankzij een forse bodykit lekker agressief uitzien. Prijskaartjes zijn nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• ni mis maar de W205 blijft gewoon te braaf ogen.
                              de W204 kon je net als de prefacelift E nog echt agressief en sportief doen ogen

Comment

• Die achteroverhang van de 205 is gewoon veel te kort
                                proporties kloppen niet.
                                Een beetje zoals de eerste 1-serie coupé van BMW
                                2.0 JTDm

Comment

• Net als bij de CLA: wat steken die mannen uit met die achterlicht units? Die passen gewoon niet.

Comment

• overkill, de looks passen niet bij de prestaties.

Comment

• brabus kit vind ik ook niet mooi.wat de achterlichten betreft, vind de vorige C lelijk , de nieuwe wel mooi
                                      smaken en kleuren.. ieder zn ding
                                      Ksta nu op het punt een C200 avantgarde (binnen en buiten ) te bestellen

voornaamste opties
                                      diamond white designo kleur
                                      avantgard
                                      pano dak
                                      achteruitcamera, parkeer sensoren etc
                                      verwarmde zetels
                                      gps en multimedia
                                      ILS led lichten
                                      cruise control
                                      en nog paar zaken waark zo niet direct opkom

Comment

• manueel ?

Comment

• GPS en multimedia... er zijn 3 soorten he, audio20 + becker, APS 50 en de duurste de COMAND NTG5
                                          ik ga hoe dan ook wachten op de facelift voor ik de W205 overweeg

Comment

Working...
                                          X