Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Becker bestaat niet meer, is nu Garmin variatie, APS50 bestaat ook niet meer, enkel nog command online met of zonder wisselaar

Comment

• hm oke dus enkel nog audio 20, audio 20 + garmin of COMAND?
      nuja in een mercedes hoort altijd een COMAND systeem te zitten
      lets have some more member berries

Comment

• ik vind het vreselijk dat becker eruit is
        tijden veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik vind het vreselijk dat becker eruit is
          tijden veranderen
          ik vind niets positief aan Becker hoor... ik weet niet juist meer wat in mn E coupe voor mn huidige was, maar van die gps was ik ook niet te spreken

manueel dus

command dacht ik maar ondertussen van afgestapt, kvind het de meerprijs niet waard

Comment

• oud sentiment, ik beken

Comment

• i know

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                Becker bestaat niet meer, is nu Garmin variatie, APS50 bestaat ook niet meer, enkel nog command online met of zonder wisselaar
                Sinds wanneer bestaat dat niet meer? ML van vorig jaar april staat dat nog in.

Sent from somewhere, using Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 2014 zeker.mijn wagen is van 2013 en ook becker

Comment

• Zeker niks mis met Garmin.

Comment

• een tomtom is ook goed

Comment

• Order is doorgegeven
                        Gaat een avantgarde binnen buiten worden
                        Terug manueel
                        Neerklapbare achterzetels.(ongelooflijk dat dit niet standaard is)
                        Diamond designo white kleur
                        Parkeersensoren met camera
                        Verwarmde zetels
                        garmin gps (command toch maar gelaten.. vond meerprijs nie waard)
                        Pano dak
                        Cruisecontrol
                        Ils led lichten
                        Ging verduisterde achterruiten nemen, maar ook besparing hier... ga ze zelf doen met folie (had ik al eens gedaan, en ziet er nog mooi uit en goekoop )

Edit: c200 renault dus

Tzal zoiets zijn denk k

Huidige lease eindigd in november dus dan kank fotos posten
                        Last edited by hey69; 21/08/2014, 17:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                          ga ze zelf doen met folie (had ik al eens gedaan, en ziet er nog MOOI EN GOEDKOOP UIT )

Couldn't resist... Mopje he!
                          2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                          2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                          2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                          dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                          http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

een tomtom is ook goed
                            Behalve als je het over de mijne hebt.

Die is super traag, super snel plat (kapotte batterij I guess) en vind soms nog geen satelliet na 10 minuten. De aanwijzingen van da madammeke komen soms ook gewoon rijkelijk te laat
                            't Is ne TomTom Live XL dacht ik.

@hey69: is er iets waarop ge moet letten als ge dat zelf doet met folie?

Comment

een tomtom is ook goed
                              Garmin is beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Garmin is beter.
                                6 jaar geleden vond ik Garmin in ieder geval minder dan Tomtom (beide gehad)

Copilot op Android ben ik tot dusver meest tevreden van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten

Couldn't resist... Mopje he!
                                  HEHE

@KissaXD . goh veel zeepsop gebruiken.. (ik gebruik windowcleaner, so een spuitbusje)

neem je tijd. meet het uit (kan ook een karton of zo als sjabloon gebruiken)
                                  plaats het aan de buitenkant eerst, en ga er met een haardroger over (of heatgun, maar neem je afstand, zodat het niet te heet word)
                                  zodanig zorg je ervoor dat het een beetje meebolt met je ruit

, haal de beschermlaag van de folie,maak dan de folie goed nat (echt zeikes nat :p ) en de raam ook
                                  zodat je het goed kan schuiven op het natte raam en goed kan plaatsen.Eens het op zn plek, vrijf met plastiek sjabloontje (mini aftrekkerke) de bellen en vocht
                                  er van tussen uit.

ik moet toegeven , met mn e coupé heb ik enkel de achterste zijruiten gedaan, achterruit kon ik niet goed aan want die stond veel te schuin.

Het is belangrijk dat je veel sop gebruikt. dit zorgt er ook voor dat de folie niet kreukt, want dan is het onbruikbaar.
                                  het kan zijn dat er nog mini luchtbelletjes met vocht overblijven..maar die trekken na een tijdje wel weg

in de euroshop hier kost een rol maar 12euro of zo .. dus ge kunt oefenen

gelijk deze man hier ongeveer
                                  In de video is te zie hoe Dawit van TintPro Raamfolie een Mercedes ML350 verfijnt met raamfolie op de achterramen en de kofferklep. TintPro heeft zich door d...
                                  Last edited by hey69; 23/08/2014, 13:23.

Comment

• Is dat water dat tussen je deur en deurinterieur kruipt dan niet erg?
                                    (heb er geen idee van)

Bekijk

Comment

• van dat beetje gaat daar niets mee gebeuren hoor.. je moet daar ook geen liter water in kappen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                                        van dat beetje gaat daar niets mee gebeuren hoor.. je moet daar ook geen liter water in kappen natuurlijk
                                        Aah ok!
                                        Thanks!

Bekijk

Comment

• ik zag vandaag een uni kleurige vuile donkerblauwe met gele drl's

benz

Comment

Working...
                                          X