Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• true maar slechts een kleine kost om achteraf nog te veranderen
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
      Mercedes C-klasse is een knap beestje, zeker in deze Sport uitvoering. Enkel die fake uitlaten zijn ridicuul.
      Een trend die ik niet graag heb die fake uitlaten.
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Even quoten. Knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
          Een trend die ik niet graag heb die fake uitlaten.
          ...maar ze zorgen wel voor een mooi kontje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            ...maar ze zorgen wel voor een mooi kontje.
            Bwah ik weet het niet, zo zonder uitlaten als vroeger op de 'gewone' motorisaties had ook wel iets. En diegenen met uitlaten kon je dan meteen herkennen als performante wagens.

Comment

• Kijk hier maar eens naar de verschillende uitvoeringen. Zonder uitlaten ziet de wagen er imo een pak minder uit.

Comment

• Blijf het toch raar vinden dat er nog steeds geen potentere diesel is, sommige modellen alleen verkrijgbaar zijn met 4matic en de 9g-tronic niet aangeboden wordt voor de C.

Comment

• te kleine markt en moeilijk verkoopbaar met de nog strengere regels in de nabije toekomst zeker?
                  de hybride zou een vervanger van de V6 CDI moeten zijn.
                  ik vind het vooral schokkend dat ze het nu in de VS aandurven van een 4 cilinder in een C300 te duwen.
                  lets have some more member berries

Comment

• er komt een nieuwe 3 liter diesel met hoog vermogen, alleen durft benz nix meer uit te brengen zonder het op punt staat cfr hun 9g

mijn gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Tweehonderdennegenenzeventig pk, 600Nm koppel, een normverbruik van 2,1 liter per 100 km, een CO2-uitstoot van 48 gram per km. En dus 7% bijtelling voor de zakelijke rijder in Nederland, ook voor de Estate.

Na de S-klasse met stekker, volgt nu de C-klasse Plug-in Hybrid en daarmee is het elektro-offensief van de Mercedes-Benz nog niet voorbij. Nog dit jaar verschijnt er van de ML (die GLE gaat heten) ook een plug-in hybride versie. Dat is goed nieuws voor de Nederlandse zakelijke rijder die een ster op de motorkap prefereert en zo min mogelijk bijtelling betaalt.
                      De C350 Plug-in Hybrid heeft onder de motorkap de bekende 2.0 liter grote viercilinder turbo-benzine motor met 211 pk en 350 Nm, die wordt gecombineerd met een hybride module die geïntegreerd is in de 7G-Tronic versnellingsbak. De elektromotor levert nog eens 80 pk en 340 Nm koppel. Het totale systeemvermogen en koppel komen ermee op respectievelijk 279 pk en 600 Nm. De prestaties zijn niet meer muesli te noemen: als sedan is de sprint naar de 100 in 5,9 seconden (Estate 6,2s) gepiept en de begrenzer moet er aan de pas komen om de boel af te regelen op 250 km/u. Niet dat de C350 Plug-in Hybrid snoeihard de begrenzer inloopt, want de Estate haalt slechts 246 km/u, dus de sedan haalt het ook maar net.
                      Het accupakket biedt een capaciteit van 6,2 kWu en is gemonteerd in een stalen behuizing onder (!) de achteras. Helemaal opgeladen kan er volledig elektrisch 31 km worden afgelegd met een maximumsnelheid van 130 km/u. Het accupakket pikt behoorlijk wat kofferbakruimte van de C-klasse in, want de sedan houdt 335 liter (was 480 l) over en de Estate 350 liter.
                      Exacte prijzen zijn er nog niet, maar deze zouden onder de 60 mille moeten uitkomen. Voor dat geld is er standaard luchtvering (een unicum in deze klasse), Pre-Entry Climate Control system om het interieur vast te verwarmen of te koelen en een gaspedaal met haptische feedback. Saywut? Het gaspedaal kan terugschoppen om de bestuurder duidelijk te maken dat bij gas liften de verbrandingsmotor kan worden uitgeschakeld.
                      Towh wel een erg pover resultaat, 31 km electrische autonomie (6,2 kWh), in ruil voor 150 liter kofferruimte. Audi en VW plaatsen een 8,8kWh batterij in de Golf/A3 en houden 265 l kofferruimte over, dat is niet veel minder dan de 335 l van de c-berline...
                      BMW 420dA : >>>

Comment

• alleen co² telt nog en nooit al je kruid in 1 keer verschieten

Comment

• Het interieur van deze C-klasse is voor mij het mooiste dat ik tot nu toe al ben tegengekomen in deze klasse! Echt geweldig knap! Maar qua uiterlijk heeft hij zeker een sport/AMG pak nodig, wat de vorige C dan weer niet persé nodig had.

Comment

• ... kan ik hier geen bericht verwijderen? ... (minstens 5 tekens )
                            Last edited by ; 16/01/2015, 13:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Waarom mag je dat niet vergelijken? Of zijn enkel nieuwe wagens voor jou wagens waar zorg voor wordt gedragen?

En over het niet meer betreden van de werkplaats is heel duidelijk voor de verzekering hoor. Is bijna overal.

Ik krijg het schijt van al die mensen die altijd en overal op dealers zitten te kakken. Tot ze een probleem hebben, dan staan ze er rap. Niemand verplicht u om daar op onderhoud te gaan he, ook de garantie niet
                              Is bij mijne dealer ook zo sinds 2013 dat ik niet meer bij mijn onderhoud aanwezig mag zijn. Ik heb nog 4 jaar waarborg, maar daarna gaan ze mij daar niet meer zien denk ik als ze hun been hierin stijf gaan houden. Zowel bij Fiat als bij BMW mag ik bij mijn ouderhoud aanwezig zijn. Ik kan u zeggen uit ervaring(BMW) dat het niet slecht is om toch bij je wagen te staan, verdere details ga ik hier niet over vertellen.

Comment

• Bij ons mag het wel nog. Ze hebben liever van niet, omdat het merendeel vaak in de weg loopt maar verbieden doen ze niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  En nog een lease-mythe... Denk je nu echt dat de gebruiker van een leasewagen die op 't einde van de rit kan terugbrengen zonder aansprakelijk te zijn voor de schade? Een expert controleert bij 't einde van 't contract het voertuig , en je krijgt als gebruiker een afrekening voor alle schade die niet als normale gebruiksschade wordt beschouwd, zowel aan 't interieur als 't exterieur.
                                  Nog een lease mythe.... -5 's morgens.... Onmiddellijk starten en plank gas vertrekken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                                    Bij ons mag het wel nog. Ze hebben liever van niet, omdat het merendeel vaak in de weg loopt maar verbieden doen ze niet.
                                    En waar is da ergens?

Comment

• Uw Inbox zit vol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        alleen co² telt nog en nooit al je kruid in 1 keer verschieten
                                        kruid of kruit?
                                        in het laatste geval liefst een kogelwerende vest
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• jajaja

Comment

Working...
                                          X