Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ben je verplicht ervoor binnen te komen of mag je wachten op je volgend jaarlijks onderhoud ?

Comment

• Niemand is verplicht binnen te komen.

Wij krijgen soms wagens over de vloer van meer dan 10 jaar oud die nog verschillende terugroepacties moeten krijgen

Comment

• Mijn W204 van 2011 moet ook binnen. Gisteren een brief ontvangen om de kettingspanner preventief te vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
          Zelfs de c-break plug-in heeft een kleinere koffer. maar die heeft wel al even veel hoofdruimte achterin als een golf
          Dat is wat mij betreft geen probleem ... dan wordt met de andere iets minder milieuvriendelijke auto gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ben je verplicht ervoor binnen te komen of mag je wachten op je volgend jaarlijks onderhoud ?
            Denk ik niet hé, maar vermits het over recente auto's gaat en het gratis is veronderstel ik dat toch iedereen het zal laten uitvoeren.

Vandaag trouwens mijn oproepingsbrief gehad maar het is gelukkig al achter de rug
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• staat het gespecifieerd in de brief dat je zo snel mogelijk dat moet laten verhelpen ?

als ik niet naar de garage moet laat ik dat toch liever doen bij onderhoud

stak trouwens net vandaag een terugroepaktie in de bus op mijn 6 jaar oude smart om een qr code aan de binnenkant van de tankklep te plakken, no way ik er speciaal voor naar de garage ga rijden...dat doen ze maar bij volgend onderhoud

Comment

staat het gespecifieerd in de brief dat je zo snel mogelijk dat moet laten verhelpen ?

als ik niet naar de garage moet laat ik dat toch liever doen bij onderhoud

stak trouwens net vandaag een terugroepaktie in de bus op mijn 6 jaar oude smart om een qr code aan de binnenkant van de tankklep te plakken, no way ik er speciaal voor naar de garage ga rijden...dat doen ze maar bij volgend onderhoud
                Ja, zo snel mogelijk staat er bij, alleen dat het preventief is en wat er allemaal kan gebeuren als je een eventueel olielek hebt, motor kapot, schade aan het milieu enz.
                Verder wat verontschuldigingen en bla, bla, bla...
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Vandaag eindelijk eens een C gezien in het hyacinthrood. Damn, da's een mooie kleur. Stond er ook eentje in Brilliantblau, ook niet slecht maar de rode was echt prachtig.

Comment

• Heb ergens gelezen dat deze vroegtijdig een facelift zou krijgen omdat er teveel kritiek komt op het scherm in het interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                      Heb ergens gelezen dat deze vroegtijdig een facelift zou krijgen omdat er teveel kritiek komt op het scherm in het interieur.
                      Dit topic, 2 dagen terug?
                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• het ipad scherm, excuise me mon french, zit net zo mooi in het oog als dat van de s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                          Dit topic, 2 dagen terug?
                          Zou wel kunnen

Comment

het ipad scherm, excuise me mon french, zit net zo mooi in het oog als dat van de s
                            het trekt gewoon op niks zo'n i-pad die achteraf tegen het dashboard geplakt is, zeker voor zo'n dure wagen.
                            ze gaan ook het KI optioneel in LCD aanbieden zoals bij de S class en nieuwe VW oa
                            lets have some more member berries

Comment

Die brief heb ik een paar weken geleden ook gekregen van MB België voor mijn E die ik een half jaar geleden in Duitsland gekocht heb. De wagen heeft trouwens van Duitsland uit al deze stickers.
                              Ben met deze wagen nog niet naar een garage/dealer geweest, dus blijkbaar krijgt MB België die gegevens door van MB Duitsland?

Comment

• dat van die QR code is trouwens geen terugroepactie... er stond duidelijk in dat dit samen met het eerst volgende onderhoud gebeurd tenzij je zelf eerder naar de garage wil hiervoor

Comment

• (aanhef brief : terugroepaktie

gelieve zo snel mogelijk afspraak te maken en code vermelden, maar je moogt ook gewoon een service-center binnenrijden)

Comment

• Bij mij stond er ook terugroepactie
                                    IRIDIUM
                                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                    Helderzienden

Comment

• vreemd bij mij stond er dat men dit bij de eerst volgende service ging aanbrengen maar ik ook voordien bij de dealer mocht langsgaan. misschien omdat ze konden zien dat ik toch bijna tegen een nieuw onderhoud aan zat?

Comment

• Ik vind het interieur van de C-klasse perfect zoals het nu is.
                                        De laatste bmw 1-serie bijvoorbeeld, dat was een gedrocht en moest vroegtijdig veranderd worden.
                                        Het feit dat dit scherm aangepast moet worden, vind ik achterlijk.
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Kettingspanner niet verplicht. Op den duur gaan ze aangetekend sturen. Heb je die ontvangen en gaat de motor stuk daardoor, hebben ze een reden om garantie te weigeren

Comment

Working...
                                          X