Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    een C met V6 heeft altijd lighting pack, dubbele uitlaat, banden 225 voor en 245 achter om maar een paar verschillen te noemen met 95% van de 4 cilinders
    Tenzij het een 4matic is dan komen er extra's bij & zijn banden 225 rondom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      Is een V60 D6 dan niets voor jou? Zelfde prijsklasse... Ook wel een kleine koffer

Volgens mijn garage is de productie van de berline verhuisd. Daarom is de levertermijn verlengd met enkele weken.
      De v60 spreekt me niet aan qua model ... Maar misschien idd eens tebekijken!

Comment

Rijdt beter als wat? Een A3 en een i3? 't Zou nog erg zijn ook. Op 't vlak van ruimte achterin is de C minder als de A3 Sportback... Maar ik koop zowiezo geen wagen die niet geproduceerd is in Europa. Of die nu beter rijdt of niet.
        Als ik toch bij een klassieke diesel uitkom, zal het een 320d worden. Ik ben namelijk erg tevreden over mijn huidige verdeler.
        beter als de vorige C althans naar mijn smaak

Comment

• Volgens mijn garage is de productie van de berline verhuisd. Daarom is de levertermijn verlengd met enkele weken.[/QUOTE]

februari 2014 :
          Initieel start de productie van de nieuwe Mercedes C-Klasse met slechts 3 motoren – 2 benzine’s en 1 diesel – maar later komen er nog heel wat krachtige(re) en zuinigere motoren bij, met als kers op de taart de C63 AMG in 2015. Momenteel is enkel de Mercedes Production Plant van Bremen verantwoordelijk voor de wereldwijde productie, maar om de levertijden tot een minimum te beperken zal de productie binnen de 6 maand uitgebreid worden naar 4 continenten. Voor Amerika wordt dat de fabriek van Tuscaloosa in Alabama, China zorgt voor de Aziatische productie en Zuid-Afrika is verantwoordelijke voor de productie in Afrika.

@Supermansj

http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1701718-1-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0.html

dus volgens gegevens van het moederhuis Daimler wel degelijk productie in europa
          Last edited by ; 25/01/2015, 18:30.

Comment

• Tja, ik heb zo eens een discussie gehad met nen Hollander die bij hoog en laag beweerde dat quasi alle Benzen in China gebouwd worden. Vervolgens liet ik hem zien dat dit niet zo was door meerdere artikels te laten zien die dat ontkrachten maar dat bracht hem niet op andere gedachten. Dat was allemaal dikke zever om de klant om de tuin te leiden.

Heb verder dan maar geen verdere moeite gedaan en hem in de waan gelaten.

Comment

• @David67
              Aard van het beestje .... correcte informatie meegeven.
              bedankt voor uw opmerking. 'k ga het in gedachte houden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Tja, ik heb zo eens een discussie gehad met nen Hollander die bij hoog en laag beweerde dat quasi alle Benzen in China gebouwd worden. Vervolgens liet ik hem zien dat dit niet zo was door meerdere artikels te laten zien die dat ontkrachten maar dat bracht hem niet op andere gedachten. Dat was allemaal dikke zever om de klant om de tuin te leiden.

discussiëren met hollanders.. lol kbegin er zelf niet meer aan

Comment

• Belgische wagens worden in Afrika gemaakt. Duitse in Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Belgische wagens worden in Afrika gemaakt. Duitse in Duitsland.
                    Dat was ook wat men me in de garage heeft verteld. Bedankt voor de bevestiging.
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• engelse worden ook in duitsland gemaakt maar voor de belgische gaan ze het 18000 km ver gaan doen met alle transportkosten die er bij horen?
                      je moet eens kijken hoeveel mercedes wagens er in zeebrugge staan om richting UK te gaan
                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Belgische wagens worden in Afrika gemaakt. Duitse in Duitsland.
                        Dan mogen ze hem houden. Zou ook geen Benz willen die niet in de EU gebouwd is.

Comment

Die mondialisering gaan we toch niet kunnen tegenhouden, de Aziaten zijn ook grote werkgevers in Europa en zoiets gaat zeker niet altijd ten koste van de kwaliteit.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Die mondialisering gaan we toch niet kunnen tegenhouden, de Aziaten zijn ook grote werkgevers in Europa en zoiets gaat zeker niet altijd ten koste van de kwaliteit.
                            Heeft niets met kwaliteit te maken, maar met het ondersteunen van onze economie. Ik pas dat principe niet alleen toe op wagens, maar ook op andere zaken.
                            We klagen allemaal dat we te weinig verdienen, maar zijn te gierig om zelf het loon van een Europese arbeider te betalen. Niet echt coherent als je het mij vraagt.
                            Voor een auto speelt er nog een tweede factor: de automobielsector is een belangrijke klant van mijn werkgever. In Europa.

Comment

Tja, ik heb zo eens een discussie gehad met nen Hollander die bij hoog en laag beweerde dat quasi alle Benzen in China gebouwd worden. Vervolgens liet ik hem zien dat dit niet zo was door meerdere artikels te laten zien die dat ontkrachten maar dat bracht hem niet op andere gedachten. Dat was allemaal dikke zever om de klant om de tuin te leiden.

Ja diene heeft gelijk ook, op schaal 1/18 dan (maar het zijn dan ook Duits, Frans of Japanse schaalmodellenmerken die daar in elkaar gestoken worden)

Comment

Heeft niets met kwaliteit te maken, maar met het ondersteunen van onze economie. Ik pas dat principe niet alleen toe op wagens, maar ook op andere zaken.
                                We klagen allemaal dat we te weinig verdienen, maar zijn te gierig om zelf het loon van een Europese arbeider te betalen. Niet echt coherent als je het mij vraagt.
                                Voor een auto speelt er nog een tweede factor: de automobielsector is een belangrijke klant van mijn werkgever. In Europa.
                                Ik begrijp jouw standpunt en je hebt gelijk, maar die grote multinationals zien het blijkbaar toch anders. Zolang de sociale lasten zo hoog blijven voor de werkgevers in West-Europa, en al zeker bij ons, gaan er nog veel meer vertrekken.
                                Al die CEO's worden dik betaald om winst te maken en houden daar totaal geen rekening mee.
                                Inderdaad verkeerde handelswijze waar alleen politiek nog iets aan te veranderen is imo.
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Ik begrijp jouw standpunt en je hebt gelijk, maar die grote multinationals zien het blijkbaar toch anders. Zolang de sociale lasten zo hoog blijven voor de werkgevers in West-Europa, en al zeker bij ons, gaan er nog veel meer vertrekken.
                                  Al die CEO's worden dik betaald om winst te maken en houden daar totaal geen rekening mee.
                                  Inderdaad verkeerde handelswijze waar alleen politiek nog iets aan te veranderen is imo.
                                  Je ziet het helemaal fout: multinationals/CEO's hebben geen keuze. Want ze moeten opboksen tegen goedkope producten uit lage loonlanden, en aangezien er geen enkele loyaliteit is van de consument kunnen zij niet veel anders dan delokaliseren. Iedere keer dat jij een product uit Azië koopt, delokaliseer jij (als gebruiker) die productie naar Azië.

Maar nu zijn we off-topic aan 't gaan.

Comment

Je ziet het helemaal fout: multinationals/CEO's hebben geen keuze. Want ze moeten opboksen tegen goedkope producten uit lage loonlanden, en aangezien er geen enkele loyaliteit is van de consument kunnen zij niet veel anders dan delokaliseren. Iedere keer dat jij een product uit Azië koopt, delokaliseer jij (als gebruiker) die productie naar Azië.

Maar nu zijn we off-topic aan 't gaan.
                                    Misschien wel, maar ik ben overtuigd dat die mondialisering niet tegen te houden is, zoals ik al schreef en ik spreek nu alleen over de auto industrie, de Aziaten bieden ook aan duizenden mensen werk in Europa, Toyota, Nissan, Kia, Hyundai...En wat de consument betreft, die kijkt naar zijn portemonnee en een mentaliteitswissel op dat gebied is heden ten dage echt wel wishful thinking.

En nu back on topic

Comment

' k hoop dat onze A-klasse toch uit Europa komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk Berichten
                                        ' k hoop dat onze A-klasse toch uit Europa komt.
                                        Nee, Burkina Faso...

Comment

• Krijgt ge een hogere korting op een Afrikaanse C-klasse?

Comment

Working...
                                          X