Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Dan mogen ze hem houden. Zou ook geen Benz willen die niet in de EU gebouwd is.
    En waarom niet ? Lees ik hier enige vorm van discriminatie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Dan mogen ze hem houden. Zou ook geen Benz willen die niet in de EU gebouwd is.
      En waarom niet ???

Comment

• voor zover ik weet is een autofabriek van mercedes toch steeds continentaal dus dat van zuid afrika vind ik echt moeilijk te geloven.
        deepsea freight met wagens komt ook niet echt frequent voor denk ik
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          voor zover ik weet is een autofabriek van mercedes toch steeds continentaal dus dat van zuid afrika vind ik echt moeilijk te geloven.
          deepsea freight met wagens komt ook niet echt frequent voor denk ik
          Als men zo redeneert kan men weining "europese" auto's kopen. Bv. sommige modellen van Volvo worden binnenkort in China gebouwd (als dat al niet gebeurt) gaat men daarom geen Volvo meer kopen ? Mercedes is dus niet de enige.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Integendeel als je hun huidige verkoopcijfers ziet. Maar ik begrijp het probleem niet echt, Volkswagen, Audi en zelfs BMW hebben toch ook fabrieken buiten Europa.
            Maar ik koop wel een wagen die uit één van die Europese fabrieken komt.

Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
            Als men zo redeneert kan men weining "europese" auto's kopen. Bv. sommige modellen van Volvo worden binnenkort in China gebouwd (als dat al niet gebeurt) gaat men daarom geen Volvo meer kopen ? Mercedes is dus niet de enige.
            Als een Volvo in China gemaakt wordt, mogen ze wat mij betreft die Volvo houden. Desnoods koop ik wel een Toyota die in Frankrijk geproduceerd wordt. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen, dat iemand probeert de locale economie te steunen?
            Last edited by BertVS; 27/01/2015, 18:21.
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Maar ik koop wel een wagen die uit één van die Europese fabrieken komt.
              Hopelijk zijn er binnen 20 jaar nog Europese autofabrieken, want het lijkt of ze allemaal wegtrekken hier, toch in West-Europa tenminste en zeker in ons belgenlandje.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Hopelijk zijn er binnen 20 jaar nog Europese autofabrieken, want het lijkt of ze allemaal wegtrekken hier, toch in West-Europa tenminste en zeker in ons belgenlandje.
                Er is nog altijd een alternatief, ACHIELLE puur Belgisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk Berichten
                  Er is nog altijd een alternatief, ACHIELLE puur Belgisch

http://www.achielle.be/NL/home.php
                  Belgisch en gezond, wat willen we nog meer?
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Als een Volvo in China gemaakt wordt, mogen ze wat mij betreft die Volvo houden. Desnoods koop ik wel een Toyota die in Frankrijk geproduceerd wordt. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen, dat iemand probeert de locale economie te steunen?[/QUOTE]

Ja, dat begrijp ik moeilijk, LOCALE economie uit Frankrijk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                      Ja, dat begrijp ik moeilijk, LOCALE economie uit Frankrijk ?
                      Ik woon in een klein dorp in Oost Vlaanderen, dus ik mag dan alleen auto's die in mijn dorp gemaat worden kopen? Dan moet ik te voet gaan.

Maakt het feitelijk veel uit waar auto's gemaakt worden? Een auto die in Duitsland ontworpen is uitegerust met Italiaanse banden die in Frankrijk genmaakt worden, electronikaonderdelen van een Taiwanees bedrijf dat in China produceert, een uitlaatsysteem dat in Engeland gemaakt wordt door buitenlandse gastarbeiders,...

Stel je voor dat alle chineze alleen nog maar hun eigen producten zouden kopen, hoe zou het dan zijn met onze economie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Ik woon in een klein dorp in Oost Vlaanderen, dus ik mag dan alleen auto's die in mijn dorp gemaat worden kopen? Dan moet ik te voet gaan.

Maakt het feitelijk veel uit waar auto's gemaakt worden? Een auto die in Duitsland ontworpen is uitegerust met Italiaanse banden die in Frankrijk genmaakt worden, electronikaonderdelen van een Taiwanees bedrijf dat in China produceert, een uitlaatsysteem dat in Engeland gemaakt wordt door buitenlandse gastarbeiders,...

Stel je voor dat alle chineze alleen nog maar hun eigen producten zouden kopen, hoe zou het dan zijn met onze economie?
                        Toch iemand met een logisch inzicht ! Oef, ik dacht dat ik de enige was !

Comment

• Er zijn economische redenen om dingen te kopen waar de lokale economie 'iets' aan heeft. In tegenspraak met de veel voorkomende fundamentalistische houding dat het een haast morele plicht zou zijn om zo'n factoren volledig te negeren wanneer ge een auto koopt .
                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Zijn er hier chauffeurs met positieve ervaringen nieuwe C-klasse?
                            Tips betreffende samenstelling C-break of bedenkingen, volgende week heb ik een test-rit gepland.
                            We gaan normaliter voor de break-versie. Motorisatie : zo fiscaal voordelig

Comment

• Heb ondertussen een 4.500km gereden met de mijne. Genot om mee te rijden. Ik zou hem zeker met comand en automaat nemen. 220cdi eigenlijk minimum. 180 benzine rijdt ook niet slecht, maar krijg de mijne gemiddeld moeilijk onder de 7,5.

Comment

• Carlito, hoe vergelijk je die 2de generatie cgi benzinemotoren (de 2 liter dan 184 en 211pk) met de vorige?

Die 1.8 184pk uit de C coupé vond ik niet zo aangenaam rijden (en zoop bijna 10l)
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik heb met geen van beide uit eerste hand een representatief gebruik gehad. Dus kan moeilijk mijn mening vormen. Wat ik hoor is dat ze zoeter lopen en minder drinken. Maar dat is uit 2de hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                    Carlito, hoe vergelijk je die 2de generatie cgi benzinemotoren (de 2 liter dan 184 en 211pk) met de vorige?

Die 1.8 184pk uit de C coupé vond ik niet zo aangenaam rijden (en zoop bijna 10l)
                                    die kleine cgi'tjes moet je als bompa met lillend zitvlees rijden, zo komen ze het best tot hun recht en niet denken aan die toch wel 184 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Heb ondertussen een 4.500km gereden met de mijne. Genot om mee te rijden. Ik zou hem zeker met comand en automaat nemen. 220cdi eigenlijk minimum. 180 benzine rijdt ook niet slecht, maar krijg de mijne gemiddeld moeilijk onder de 7,5.
                                      Command online grote meerwaarde? ouder navigatiesysteem van mercedes is wel ramp hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Janneman9940 Bekijk Berichten
                                        Command online grote meerwaarde? ouder navigatiesysteem van mercedes is wel ramp hoor
                                        meningen over de navi systemen blijft zeer verdeeld.. is iets persoonlijk denk ik want mijn vader wil niets anders meer dan zijn NGT 5.0 of de updates dan toch..
                                        zelf de NGT 2.5 was niet slecht te noemen.. Wij (pa&ik) hebben wel een hekel aan 3D mappen moet daar dus niets van weten

Comment

• op het MBworld forum is er een discussie over de AMG sports line AKA *450
                                          de AMG owners zijn hier niet positief over en het artikel quote
                                          Damn right we take it seriously, why would I (or anyone) that spends $130k-$300k for a real AMG be excited about this crapbox, bargain-basement wannabe version. It is not even a real AMG, the engine is not built by AMG and AMG even says it is not a real AMG and people who buy one will not be allowed to go on the AMG Private Lounge, nor will you get complimentary admission to the AMG Drive Academy or AMG customer functions such as PL Days around the world. The C450 “AMG Sport” is a joke, Mercedes is ruining the AMG brand.”
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X