Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• 4matic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          4matic
          mercedes maakt geen drift monster... of ze noemen het AMG

Comment

• Vind de trend naar vierwielaangedreven wagens geen noodzaak, en al zeker niet voor de C400.

Comment

• geeft alleen maar extra verbruik

Comment

• 4Matic biedt enkel voordelen.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• zoals?
                  in the UK hebben ze het niet nodig en hier in het vlakke vlaanderen/nederland etc wel?
                  lets have some more member berries

Comment

• Mercedes C-klasse

Als je de tellerpartij naast die van de audi TT zet lijkt dit al zwaar verouderd.. 4matic biedt mijn inziens minstens een verhoogd veiligheidheidsgevoel en op nat wegdek meer grip om van je plek te komen

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                    current : BMW 330D F30

Comment

• Ik heb er geen probleem mee die 4matic heeft, maar biedt dan ook gewoon RWD aan voor wie dat liever wil.

Comment

• Vet geluid

Comment

• Ik heb in oktober de nieuwe C-klasse besteld (in leasing) en kreeg toen een verwachte levering op 5 maart 2015 te horen. Toen ik vandaag de dealer mailde om een afspraak te maken voor de afhaling, werd er me doodleuk geantwoord dat de wagen ten vroegste geleverd zal worden op 29 april 2015. Blijkbaar hadden ze het niet nodig gevonden om me ervan op de hoogte te brengen dat er twee maanden bij zou komen. Inmiddels dus meer dan een half jaar wachten... Voor de vertraging kan ik nog enigszins begrip opbrengen, maar dat ik er pas na de initieel voorziene leverdatum én op mijn eigen initiatief moest achterkomen, vind ik (zeker bij een merk als Mercedes-Benz) hemeltergend.

Comment

• Niet teveel praatjes hé, ge moogt bij Mercedes een auto kopen ge moet dat niet en zij beslissen wel wanneer ge die krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk Berichten
                              Ik heb in oktober de nieuwe C-klasse besteld (in leasing) en kreeg toen een verwachte levering op 5 maart 2015 te horen. Toen ik vandaag de dealer mailde om een afspraak te maken voor de afhaling, werd er me doodleuk geantwoord dat de wagen ten vroegste geleverd zal worden op 29 april 2015. Blijkbaar hadden ze het niet nodig gevonden om me ervan op de hoogte te brengen dat er twee maanden bij zou komen. Inmiddels dus meer dan een half jaar wachten... Voor de vertraging kan ik nog enigszins begrip opbrengen, maar dat ik er pas na de initieel voorziene leverdatum én op mijn eigen initiatief moest achterkomen, vind ik (zeker bij een merk als Mercedes-Benz) hemeltergend.
                              puur wettelijk gezien kan je die nu weigeren. Staat die levering 5 maart op papier?

Comment

• Het weigeren lost weinig op hé... Daarenboven heb ik een overeenkomst met mijn leasingmaatschappij, maar is het de leasingmaatschappij die een overeenkomst heeft met Mercedes-Benz. Ik vrees dus dat is, strict wettelijk gezien, niet erg sterk sta. De wagen op dit moment nog weigeren is ook niet echt een optie. Ik vind het alleen van heel weinig klantvriendelijkheid getuigen dat ze niet eens iets laten weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk Berichten
                                  Het weigeren lost weinig op hé... Daarenboven heb ik een overeenkomst met mijn leasingmaatschappij, maar is het de leasingmaatschappij die een overeenkomst heeft met Mercedes-Benz. Ik vrees dus dat is, strict wettelijk gezien, niet erg sterk sta. De wagen op dit moment nog weigeren is ook niet echt een optie. Ik vind het alleen van heel weinig klantvriendelijkheid getuigen dat ze niet eens iets laten weten.
                                  Ze hebben het misschien aan de leasing laten weten?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Klantvriendelijkheid en Mercedes gaat niet (altijd) samen, kan er van meespreken.

Comment

• ligt misschien aan de klant?
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        ligt misschien aan de klant?
                                        Zijn uiterlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          ligt misschien aan de klant?
                                          Zoals in... ?

Comment

Working...
                                          X