Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Ik zie ze ook dagelijks en stoor me vooral aan de fake uitlaten!
    Dan hoeft ge u niet meer te ergeren. Voor 178,5€ kunt ge nu een zichtbare uitlaat bestellen. (Duitse configurator)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Dan hoeft ge u niet meer te ergeren. Voor 178,5€ kunt ge nu een zichtbare uitlaat bestellen. (Duitse configurator)
      die passen op de avantgarde en elegance?
      lets have some more member berries

Comment

• Blijkbaar alleen op de benzinemodellen, zowel avantgarde en elegance.

Comment

• En 99,8% is Renault diesel leasingslet

Comment

• Weet er soms iemand een dealer zijn die een zwarte (obsidiaanzwart) C break AMG line heeft staan in de showroom? Bij Mercedes Europe in Brussel staat er eentje in Tenorietgrijs en die vond ik ook wel knap maar ik wil hem ook eens graag zien in het zwart.
            20150416_164053.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwein Bekijk Berichten
              Weet er soms iemand een dealer zijn die een zwarte (obsidiaanzwart) C break AMG line heeft staan in de showroom? Bij Mercedes Europe in Brussel staat er eentje in Tenorietgrijs en die vond ik ook wel knap maar ik wil hem ook eens graag zien in het zwart.
              [ATTACH=CONFIG]108153[/ATTACH]

Claes&Zonen heeft 1 staan precies

AUB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                Blijft toch een lelijk hok tov vorige model.. Die achterlichten, smaken verschillen maar begrijp niet dat mensen apprecieren. Break valt idd beter mee. Geef mij maar een E klasse.
                Bij mij omgekeerd gevoel.vond vorige een lelijke hok en zeker de achterlichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwein Bekijk Berichten
                  Weet er soms iemand een dealer zijn die een zwarte (obsidiaanzwart) C break AMG line heeft staan in de showroom? Bij Mercedes Europe in Brussel staat er eentje in Tenorietgrijs en die vond ik ook wel knap maar ik wil hem ook eens graag zien in het zwart.
                  [ATTACH=CONFIG]108153[/ATTACH]
                  Jacobs in Sint-Niklaas. Staat wel in de ondergrondse garage.
                  2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Iemand een idee of de klassieke Exclusive grille in een AMG line bumper past?

Comment

• natuurlijk, de grill is dan ook geen onderdeel van de bumper

Comment

• Dus de grill van een exclusive past op die van een C63AMG???

Comment

• zou me verwonderen dat ze bij de 205 plots afstappen van een algemene grill houder voor alle modellen en packs.
                          bij de 204 kan je ook gewoon de grill van een classic wisselen met de grill van een c63. bumpers dan weer niet vanwege de langere neus

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Blijkbaar alleen op de benzinemodellen, zowel avantgarde en elegance.
                              Bij de diesels zou het niet mogelijk zijn vanwege de Adblue (die niet te fel mag opwarmen)
                              BMW 420dA : >>>

Comment

• Vanaf welke MB dieselmotor moet die Adblue eigenlijk toegevoegd worden? Ik heb dat gelukkig niet bij de mijne.
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• bluetec, zou dat kunnen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    bluetec, zou dat kunnen ?
                                    Mogelijk, bij de supergroene motoren, heeft misschien ook met hogere cylinderinhoud te maken?
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wij moeten Adblue in de bestelwagens van VW doen... weten ook niet waarom eigenlijk.

Comment

• Adblue moet zeker al in de Renault-motoren (C180 en C200).

De OM651-Mercedesblokken weet ik niet, maar hier alvast niet.

Comment

• Info handleiding C-klasse:

AdBlue®

Belangrijke veiligheidsvoorschriften

AdBlue® is een in water oplosbare vloeistof voor de uitlaatgasnabehandeling bij dieselmotoren. Het is:
                                          • niet-giftig
                                          • kleur- en reukloos
                                          • niet-brandbaar

Als de AdBlue®-tank wordt geopend, kan een kleine hoeveelheid ammoniakdamp vrijkomen.
                                          Ammoniakdampen hebben een prikkelende geur en irriteren vooral de huid, de slijmvliezen en de ogen. Daardoor kan een brandend gevoel in de neus, de keel en de ogen ontstaan. Hoesten en tranende ogen zijn mogelijk.
                                          Adem vrijkomende ammoniakdampen niet in. De AdBlue®-tank alleen bijvullen in goed geventileerde ruimtes.

Lage buitentemperatuur

AdBlue® bevriest bij een temperatuur van circa 11 . De auto is af fabriek uitgerust met een AdBlue®-voorverwarmingssysteem. Het rijden in de winter is zodoende ook bij temperaturen onder 11 gewaarborgd.

Om storingen in de werking van de BlueTEC-uitlaatgasnabehandeling te vermijden, is de zuiverheid van AdBlue® zeer belangrijk.
                                          Wanneer AdBlue®, bijvoorbeeld bij een reparatie, uit de AdBlue®-tank wordt gepompt, mag dit niet meer worden teruggepompt. De zuiverheid van de vloeistof is niet meer gewaarborgd.

Inhoud

Afhankelijk van de uitrusting kan de totale inhoud van de AdBlue®-tank variëren.
                                          Alle modellen 8,5 l
                                          of
                                          24,5 l

Comment

Working...
                                          X