Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDan hoeft ge u niet meer te ergeren. Voor 178,5€ kunt ge nu een zichtbare uitlaat bestellen. (Duitse configurator)lets have some more member berries
Comment
-
Weet er soms iemand een dealer zijn die een zwarte (obsidiaanzwart) C break AMG line heeft staan in de showroom? Bij Mercedes Europe in Brussel staat er eentje in Tenorietgrijs en die vond ik ook wel knap maar ik wil hem ook eens graag zien in het zwart.
20150416_164053.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwein Bekijk BerichtenWeet er soms iemand een dealer zijn die een zwarte (obsidiaanzwart) C break AMG line heeft staan in de showroom? Bij Mercedes Europe in Brussel staat er eentje in Tenorietgrijs en die vond ik ook wel knap maar ik wil hem ook eens graag zien in het zwart.
[ATTACH=CONFIG]108153[/ATTACH]
Claes&Zonen heeft 1 staan precies
AUB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenBlijft toch een lelijk hok tov vorige model.. Die achterlichten, smaken verschillen maar begrijp niet dat mensen apprecieren. Break valt idd beter mee. Geef mij maar een E klasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwein Bekijk BerichtenWeet er soms iemand een dealer zijn die een zwarte (obsidiaanzwart) C break AMG line heeft staan in de showroom? Bij Mercedes Europe in Brussel staat er eentje in Tenorietgrijs en die vond ik ook wel knap maar ik wil hem ook eens graag zien in het zwart.
[ATTACH=CONFIG]108153[/ATTACH]2015 Mercedes C250 break AMG line
Comment
-
zou me verwonderen dat ze bij de 205 plots afstappen van een algemene grill houder voor alle modellen en packs.
bij de 204 kan je ook gewoon de grill van een classic wisselen met de grill van een c63. bumpers dan weer niet vanwege de langere neuslets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBlijkbaar alleen op de benzinemodellen, zowel avantgarde en elegance.
Comment
-
Vanaf welke MB dieselmotor moet die Adblue eigenlijk toegevoegd worden? Ik heb dat gelukkig niet bij de mijne.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbluetec, zou dat kunnen ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Info handleiding C-klasse:
AdBlue®
Belangrijke veiligheidsvoorschriften
AdBlue® is een in water oplosbare vloeistof voor de uitlaatgasnabehandeling bij dieselmotoren. Het is:- niet-giftig
- kleur- en reukloos
- niet-brandbaar
Als de AdBlue®-tank wordt geopend, kan een kleine hoeveelheid ammoniakdamp vrijkomen.
Ammoniakdampen hebben een prikkelende geur en irriteren vooral de huid, de slijmvliezen en de ogen. Daardoor kan een brandend gevoel in de neus, de keel en de ogen ontstaan. Hoesten en tranende ogen zijn mogelijk.
Adem vrijkomende ammoniakdampen niet in. De AdBlue®-tank alleen bijvullen in goed geventileerde ruimtes.
Lage buitentemperatuur
AdBlue® bevriest bij een temperatuur van circa11
. De auto is af fabriek uitgerust met een AdBlue®-voorverwarmingssysteem. Het rijden in de winter is zodoende ook bij temperaturen onder
11
gewaarborgd.
Om storingen in de werking van de BlueTEC-uitlaatgasnabehandeling te vermijden, is de zuiverheid van AdBlue® zeer belangrijk.
Wanneer AdBlue®, bijvoorbeeld bij een reparatie, uit de AdBlue®-tank wordt gepompt, mag dit niet meer worden teruggepompt. De zuiverheid van de vloeistof is niet meer gewaarborgd.
Inhoud
Afhankelijk van de uitrusting kan de totale inhoud van de AdBlue®-tank variëren.Alle modellen 8,5 l
of
24,5 l
Comment
- niet-giftig
Comment