Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
    Adblue moet zeker al in de Renault-motoren (C180 en C200).

De OM651-Mercedesblokken weet ik niet, maar hier alvast niet.
    Ook niet, toch niet bij de 200CDI, zou dus kunnen wat bobo schrijft, bij de bluetec motoren.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Heb een c200 cdi van november 2014 en heeft adblu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
        Heb een c200 cdi van november 2014 en heeft adblu
        Is dat een Renault motor? Die hebben het allemaal.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• dan klopt hetgeen niet wat ik dacht

Comment

• Jup nen renault 1600cc

Comment

• De C 450 AMG 4Matic Berline staat aan net geen 60k in Duitsland, de Break is ongeveer 61,5k in Duitsland, ik verwacht in België een prijs rond de 65k.

Comment

• Modeljaar 2016 vanaf nu te bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedes4Ever Bekijk Berichten
                  De C 450 AMG 4Matic Berline staat aan net geen 60k in Duitsland, de Break is ongeveer 61,5k in Duitsland, ik verwacht in België een prijs rond de 65k.
                  optieloos... ik zat al aan 65k voor de 250
                  lets have some more member berries

Comment

• Ik heb eens een 450 AMG berline geconfigureerd met een aantal leuke opties (leder, schuifdak, keyless-go, command, burmeister, AMG-stuur, 19'ers, carbon sierlijsten, spiegel-pakket, business-pakket, en nog wat kleine dingen), en kwam uit op 73k euro bruto.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Nog steeds geen C400 te krijgen, noch een dikke diesel.

Comment

• C400 is toch wel te krijgen, en de C450 is nu ook bestelbaar. Een dikkere, lees 6-cilinder, diesel zal er niet meer komen. Maar, dat is niet nodig met de hybrides als waardig alternatief!
                        OO 00 OO

Comment

• er zit een nieuwe 6 in lijn diesel aan te komen, die komt vast nog in deze (hoewel zulke zaken bij benz lang op zich kunnen laten wachten)

Comment

• Hoogstwaarschijnlijk zal deze diesel voorgesteld worden in de nieuwe E, dus zal het zeker nog wel een jaar duren vooraleer deze motor ook in de C zal liggen.
                            OO 00 OO

Comment

• C400 is altijd met 4matic, ook nu in de S-klasse. Vraag me dan af waarom gezien hij in de E en CLS als achterwielaandrijver te krijgen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nicolasmercedes Bekijk Berichten
                                Modeljaar 2016 vanaf nu te bestellen.
                                http://5komma6.mercedes-benz-passion...c-klasse-w205/
                                Verschilt die veel met huidige?

Comment

• uiterlijk niet, waarschijnlijk een andere sam module hier, een andere kabelboom daar etc

Comment

• Alle wijzigingen staan toch duidelijk in het door nicolasmercedes bijgevoegd linkje, zelfs met foto's, wel in het Duits maar toch goed begrijpbaar.

Comment

• Je zou denken dat een C 400 krachtig genoeg is, maar tuner Lorinser is van mening dat een Mercedes C-klasse met meer dan 300 pk nog wel wat extra pit kan gebruiken.

De Duitse tuner Lorinser - met een voorliefde voor Mercedes - heeft een C 400 van extra kracht voorzien. De geblazen 3,0-liter V6 schopt het in standaardtrim al tot 333 pk en 480 Nm koppel, maar gaat er behoorlijk op vooruit.
                                      Lorinser meldt niet exact waar het tuningpakket uit bestaat, maar op papier gaat de C-klasse krijgt hij er 56 pk bij. Het eindresultaat is een 389 pk en 580 Nm sterke C 400 met fors bumperwerk en de bekende Lorinser-beeldmerken. De reguliere C 400 sprint in 5,2 seconden naar de 100 km/h en z'n topsnelheid is elektronisch begrensd op 250 km/h.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• nice ziet er wel speciaal uit met die voorbumper

Comment

Working...
                                          X