Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als je een automaat hebt moet je die wel regelmatig eens resetten om de vinnigheid er terug wat in te krijgen
    lets have some more member berries

Comment

• Inderdaad goede tip

Comment

• De C 450 AMG 4MATIC is configureerbaar op de website.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwein Bekijk Berichten
          Mooi! Vanwaar de 3 maanden vertraging?
          Daar ben ik nog steeds niet uit. Ik heb komende week een afspraak met hun Customer Service Manager. Misschien word ik daar wat wijzer. Bij ons op het werk zijn er rond dezelfde periode nog een aantal C-klasses besteld en die waren allemaal op tijd, wel met andere opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            als je een automaat hebt moet je die wel regelmatig eens resetten om de vinnigheid er terug wat in te krijgen
            Automaat resetten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
              Automaat resetten?
              1. Turn the ignition key to the on (not start) position.

2. Press the gas pedal to the floor and hold for five seconds.

3. Turn the key to the "off" position (don't remove the key), then release the gas pedal.

4. Wait at least two minutes for ECU to reset.

Comment

• Aha thx

Comment

• Net handtekening gezet voor nieuwe lease

C300h

- Obsidiaanzwart
                  - Cranberry red leder
                  - Design pack AMG
                  - AMG Line interieur
                  - JAV 19 inch (donkere multispaak)
                  - LED ILS
                  - Media Pack (HUD, Comand Online, Burmester surround)
                  - Comfort pack (dimmende spiegels, elektr. inklapbaar, verwarmde zetels, stoelen elektr. verstelbaar)
                  - Parkeerpakket (+ camera)
                  - Professional Pack
                  - Sfeerverlichting
                  - Keyless go startfunctie
                  - Comfortsluiting kofferdeksel
                  - Media interface
                  - Agility control lager liggend
                  - Sierdelen in essenhout zwart
                  - Warmtewerend donkergetint glas
                  - Akoestisch glas

Verwacht ergens November

Comment

• Amai, 6 maanden levertermijn?
                    Zeer benieuwd hiernaar.. Knap samengesteld!
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Gisteren mijn nieuwe C-break C200 Bluetec, palladium zilver, grijs leder interieur, avantgarde buiten en binnen, LED ILS, garmin map navigatie, parctronic, elektrische kofferklep en nog wat andere prullen in ontvangst genomen. Vorige wagen was ook een C200 CDI break, maar het S204 model. Bij deze een een paar eerste ervaringen.
                      - stuur is veel directer tov vorig model. Bij lage snelheden vind ik het 'losser' stuur niet altijd een voordeel.
                      - achterbank klapt neer adhv knopjes in de koffer, dit is best handig,
                      - de 1.6 motor van Renault is stiller en zuiniger, maar reageert wat vreemd bij schakelen van 1 naar 2 en van 2 naar 3. Waarschijnlijk omdat ik nog wat meer voeling met deze wagen moet krijgen.
                      - algemene afwerkingskwaliteit valt me eerlijk gezegd wat tegen tov het vorige model. Veel meer plastics gebruikt die soms cheap ogen. De S204 had bijvoorbeeld stof in de deurlades, onderpanelen, dit is nu grotendeels 'zacht plastic' en rubber inleg geworden.
                      - standaard geluidsinstallatie is in tegenstelling wat ik gelezen had best wel ok. De boomy bass van het vorige model heeft plaats gemaakt voor heldere bassen die nooit storen.
                      - bandendruk wordt nu per band aangegeven en oppompen kan desgewenst met de standaard 12V pomp in de koffer.
                      - touchpad bovenop de draaiknop hadden ze van mijn part weg mogen laten. Biedt nauwelijks meerwaarde en staat in de weg bij de bediening van de draaiknop.
                      - elektrische parkeerrem is even wennen, maar werkt prettig. Parkeerrem uitschakelen hoeft niet meer, gewoon wegrijden in 1ste volstaat.
                      - automatisch inparkeren is leuk en werkt goed, maar in praktijk doe ik het zelf toch sneller. Ik was wel verbaasd hoe goed ik met het automatisch systeem geparkeerd stond.
                      - gemiddeld verbruik staat nu op 5.4, maar zal hopelijk nog wat zakken als hij ingereden is.

Extra vragen zijn altijd welkom ;-)

Comment

• Iemand moet het als eerste vragen...

....

Heb je foto's? :cool:

Comment

• de rubber inleg vind ik goed, benz en rubber sinds de becker nix mis mee

Comment

• Bij deze een paar foto's. Deze ochtend naar het werk gereden met een gemiddeld verbruik van 4,7 liter/100 km. Dit met hier en daar wat file en traag rijden.

Wat me trouwens wel opvalt bij dit nieuwe model is toch dat weer een hoop zaken op de optielijst zijn terecht gekomen waar deze vroeger 'standaard' waren op het W204 model. Zo denk ik al aan het actieve grootlicht (faren) die niet standaard zijn bij LED ILS, maar een optie is van 121 euro (waarom doen ze dit er niet gewoon bij??) en Agility select waar Mercedes zoveel reclame mee maakt is bijkbaar niet standaard op de avantgarde uitvoering. Opnieuw een optie van ongeveer 100 euro die ik niet had aangevinkt.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
                            Last edited by Steven DS; 01/06/2015, 19:39. Reden: aanpassingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Treebark Bekijk Berichten
                              Net handtekening gezet voor nieuwe lease

C300h

- Obsidiaanzwart
                              - Cranberry red leder
                              - Design pack AMG
                              - AMG Line interieur
                              - JAV 19 inch (donkere multispaak)
                              - LED ILS
                              - Media Pack (HUD, Comand Online, Burmester surround)
                              - Comfort pack (dimmende spiegels, elektr. inklapbaar, verwarmde zetels, stoelen elektr. verstelbaar)
                              - Parkeerpakket (+ camera)
                              - Professional Pack
                              - Sfeerverlichting
                              - Keyless go startfunctie
                              - Comfortsluiting kofferdeksel
                              - Media interface
                              - Agility control lager liggend
                              - Sierdelen in essenhout zwart
                              - Warmtewerend donkergetint glas
                              - Akoestisch glas

Verwacht ergens November
                              Wat een beest, proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk Berichten
                                Bij deze een paar foto's. Deze ochtend naar het werk gereden met een gemiddeld verbruik van 4,7 liter/100 km. Dit met hier en daar wat file en traag rijden.

[ATTACH=CONFIG]108591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108594[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108595[/ATTACH]
                                Proficiat, heel mooi. Alleen vind ik de touring (koffer) minder mooi.

Comment

Bij deze een paar foto's. Deze ochtend naar het werk gereden met een gemiddeld verbruik van 4,7 liter/100 km. Dit met hier en daar wat file en traag rijden.

Wat me trouwens wel opvalt bij dit nieuwe model is toch dat weer een hoop zaken op de optielijst zijn terecht gekomen waar deze vroeger 'standaard' waren op het W204 model. Zo denk ik al aan het actieve grootlicht (faren) die niet standaard zijn bij LED ILS, maar een optie is van 121 euro (waarom doen ze dit er niet gewoon bij??) en Agility select waar Mercedes zoveel reclame mee maakt is bijkbaar niet standaard op de avantgarde uitvoering. Opnieuw een optie van ongeveer 100 euro die ik niet had aangevinkt.

[ATTACH=CONFIG]108591[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108592[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108593[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108594[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]108595[/ATTACH]
                                  Tiens, de mijne heeft wel Agility select, maar ik heb het niet moeten nemen als optie... Is wel en AMG-line, maar ik geloof niet dat dat een verschil maakt?

Comment

gene paniek, dat zakt nog wel naar acceptabele waarden eens wat ingereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk Berichten
                                      Tiens, de mijne heeft wel Agility select, maar ik heb het niet moeten nemen als optie... Is wel en AMG-line, maar ik geloof niet dat dat een verschil maakt?
                                      In de AMG line exterieur zit de agility select inderdaad in. Op zich mis ik het want in de standaard comfortstand voelt het stuur bij lage snelheden echt te licht aan. Dit valt met agility select in te stellen.
                                      Last edited by Steven DS; 01/06/2015, 22:43.

Comment

In de AMG line exterieur zit de agility select inderdaad in. Op zich mis ik het want in de standaard comfortstand voelt het stuur bij lage snelheden echt te licht aan. Dit valt met agility select in te stellen.
                                        het grappige is dat dit in elke C zit, alleen... kies je die optie niet dan krijg je de bediening voor de agility niet...
                                        wel 1 van de simpelste retrofits ooit voor mercedes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          Proficiat, heel mooi. Alleen vind ik de touring (koffer) minder mooi.
                                          Ik vind de touring knapper dan de sedan. Smaken hé

Comment

Working...
                                          X