Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb het gecheckt bij de C-break, de C-coupé en de E-berline, enkel bij de E vond ik de optie voor een grotere brandstoftank.

Comment

• bij de W204 had je die optie ook hoor, ik zit met de grote 66L tank
      lets have some more member berries

Comment

• ik kwam op een config van 57k uit voor berline... dus +3k voor een break

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
          ik kwam op een config van 57k uit voor berline... dus +3k voor een break
          220 bluetec?
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Waaw

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            220 bluetec?
            Ziet er fantastisch uit.rij zelf met een bmw 3 touring maar de c klasse ziet er heel modern uit. Natuurlijk zijn de gepresenteerde modellen meer in de 60k klasse dan 30. Dus zullen we die mooie c niet veel op onze wegen vol mini leasers zien. Dat zullen basis en metaalkleur zijn EN optie weglaten embleem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
              Puur op basis van de looks wordt de keuze tussen een 3-reeks en deze klassevolle beauty, zeker intertieur, inderdaad voor mij ook plots heel makkelijk...
              Toch zou ik eerder een 3 kopen, en dan gaat het zelfs niet om te rijden zelf want dat weten we zelfs nog niet. Ik blijf hem mooier vinden als de C klasse. Net zoals ik de mazda 6, audi a4 en Lexus IS300h ook mooier vind dan deze C. Op het autosalon zal ik zien of mijn eerste indruk zal bevestigen.

Op zich wel geen verkeerde stap van Mercedes de wagen zo te ontwikkelen en te stylen, zal zeker goed verkopen en een jonger publiek aanspreken, hij zal goed verkopen al zijn de prijzen neit van de poes, maar waar wel? De duitsers worden meer en meer bijgestreefd maar die prijzen...

Maarja ik weet het niet, ik vind gewoon dat de lijnen niet kloppen. Langs de zijkant vind ik de kont te krap, langs de achterkant vind ik de kofferlijn niet mooi om nog maar te zwijgen van de achterlichten... Langs voor vind ik hem in Avantgarde overstyled, vind ik voor het eerst de klassieke grill mooier uitvallen op een mercedesmodel.
              Dan dat scherm, in de A klasse ok maar in deze klasse...

Nee hij kan me niet bekoren, spijtig want vind de huidige C klasse toch de mooiste in zijn klasse, ook mooier als mij 3 serie E90.
              Algoed dat smaken verschillen uiteraard
              Last edited by SteakFriet; 17/12/2013, 09:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                ik kwam op een config van 57k uit voor berline... dus +3k voor een break

Lichtjes overdreven vind ik toch.. Gaat al naar E segment prijzen.. maar goed, alles hangt af van opties e.d.

Comment

• Ik kom op 53000€, zonder leder, command nav. enz…..

Dat op dit prijsniveau een regensensor, verwarmde zetels, neerklapbare achterbank enz…….. opties zijn is toch wel belachelijk. Dat is standaard bij quasi elk ander (niet Duits) merk.

Comment

• De nieuwe C klasse is erg knap. Voor de lol eens geconfigureerd en kwat uit op een 48.400 EUR voor een C 200 Avantgarde automaat met enkele leuke opties (maar niet overdreven).

Dit is ongeveer evenveel als een 328i met min of meer dezelfde opties.
                    Qua looks wint de C klasse het bij mij, qua motor dus niet. (184pk 7traps vs 245pk 8 traps)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeePee1 Bekijk Berichten
                      Dit is ongeveer evenveel als een 328i met min of meer dezelfde opties.
                      dat is al wat telt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                        Langs voor vind ik hem in Avantgarde overstyled
                        Mee eens! Zou absoluut 1tje willen met ster op de motorkap. De grote ster is het rooster is echt niet knap.

Comment

• Vergelijking,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Ik ben nu aan mijn derde bmw op rij toe, zonder te merkenblind te zijn (hoop ik). Zou deze boven een 3 verkiezen. Nu nog iets aan al dat chroom doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hierop lijkt de gril van de mercedes iets te groot in verhouding met de rest van de wagen...

Sent from my HTC One using Tapatalk
                                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                  Hierop lijkt de gril van de mercedes iets te groot in verhouding met de rest van de wagen...

Das mss omdat je die kleine nieren van de BMW ernaast ziet. Mij stoort het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Das mss omdat je die kleine nieren van de BMW ernaast ziet. Mij stoort het niet
                                    Zou kunnen!
                                    Ik denk (lees hoop) dat hij in het echt beter gaat meevallen!

Heb dat vaak, zo vond ik de range rover echt lelijk op de foto's en telkens ik hem in het echt zie Wat een uitstraling!

2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                                      Zou kunnen!
                                      Ik denk (lees hoop) dat hij in het echt beter gaat meevallen!

Heb dat vaak, zo vond ik de range rover echt lelijk op de foto's en telkens ik hem in het echt zie Wat een uitstraling!

Ja er kan idd een groot verschil tussen zitten tussen wagens die je ziet in het echt en op foto...

Comment

• Ik kom nu al uit op een 53.000 voor een 220 bluetec automaat, en ik heb me niet eens laten gaan. En nog geen break...

Comment

• Render van de break en coupé
                                          Vooral de break ziet er super uit zo

Bron: http://www.carscoops.com/2013/12/201...ndered-in.html

Comment

Working...
                                          X