Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
    Je bent dan ook de enige die als een bompa rijdt:

Gemiddeld 6,46 l/100km, de eerstvolgende verbruikt al een liter meer.
    dat kan toch niet?... een liter meer en je zit al aan het verbruik van een W204 C350CDI
    lets have some more member berries

Comment

• De eerstvolgende na de logs van BertVS
      Zie ook zijn signature.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
        Je bent dan ook de enige die als een bompa rijdt:

Gemiddeld 6,46 l/100km, de eerstvolgende verbruikt al een liter meer.
        Wanneer je alleen de 190PK versie neemt (de moderne motor, 106gr vs 124 gr), valt dat gemiddelde al terug op 5,7 l/100 km (alle voertuigen nemen, ook deze met minder dan 1500 km).

En ik rijd niet als een bompa, ik rijd overal de maximaal toegelaten snelheid. En wanneer ik naar de bakker moet, neem ik de fiets, niet de wagen, dat zijn 't soort ritten die je verbruik doen stijgen, ook file doe ik nooit. Wagen doet maximaal één of twee ritten < 10 km per week. En ik heb ook geen 18" (goed voor 0,3 l extra verbruik)
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Mijn w204 220cdi gebruikte dik 9l en dit gemeten op 5 jaar tijd. Altijd korte ritten wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
            Wanneer je alleen de 190PK versie neemt (de moderne motor, 106gr vs 124 gr), valt dat gemiddelde al terug op 5,7 l/100 km (alle voertuigen nemen, ook deze met minder dan 1500 km).

En ik rijd niet als een bompa, ik rijd overal de maximaal toegelaten snelheid. En wanneer ik naar de bakker moet, neem ik de fiets, niet de wagen, dat zijn 't soort ritten die je verbruik doen stijgen, ook file doe ik nooit. Wagen doet maximaal één of twee ritten < 10 km per week. En ik heb ook geen 18" (goed voor 0,3 l extra verbruik)
            Straffe verbruikscijfers, ik haal dat belange na niet en zou het er ook nt voor over hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              Mijn w204 220cdi gebruikte dik 9l en dit gemeten op 5 jaar tijd. Altijd korte ritten wel
              mijn s203a 6.0, en ik deed toen nog veel meer als nu - want was toen minder gierig/milieuubewust - korte ritten

maar ik denk dat ze ons mogen schrappen kwa koud kort alles op en bewegend nog liefst

Comment

• Eerste 205 op de doppen gespot in Blankenberge !!! :-) oudere dame

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Mooie 2dehandse C200 exclusive voor een redelijk prijsje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                    Mijn w204 220cdi gebruikte dik 9l en dit gemeten op 5 jaar tijd. Altijd korte ritten wel
                    Das wel heel veel. Ik verbruikte met de s204 (manuele economie versie van de 220cdi) 6liter volgens de BC over de laatste 40.000 km (veel fileverkeer tijdens de week).
                    Vorige 200cdi automaat was liter meer.
                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ...jalouse als de pest, heb zelfs mijn weg verlegd

(ook al weet ik dat mijne lange nooit zo goed als uwe platte zal scoren)

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• bij de 205 zou ik zeker geen auto nemen van het eerste productiejaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        Eerste 205 op de doppen gespot in Blankenberge !!! :-) oudere dame

Rond Brussel rijden er zo veel leasesletten rond. Het design van de doppen valt wel mee, maar op zo'n dure bak Is dat toch maar triestig.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          bij de 205 zou ik zeker geen auto nemen van het eerste productiejaar
                          Blijkbaar al 6 terugroepacties op de C.

Comment

• Ben gelukkig toch aan de kust geraakt

Comment

• Wat is het nut van een 360° camera (buiten het beschermen van uw velgen tegen een borduur)...?
                              Ben aan het twijfelen om deze optie toch te nemen, maar is het zijn geld waard ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                                Wat is het nut van een 360° camera (buiten het beschermen van uw velgen tegen een borduur)...?
                                Ben aan het twijfelen om deze optie toch te nemen, maar is het zijn geld waard ?
                                Als je achteruit tussen twee wagens in wil parkeren, of gewoon om borduren te kunnen zien lijkt me dat toch een vrij handig instrument. Plus het maakt het toch net iets comfortabeler, en bij meeste parkeermanoevers zie je toch niet snel teveel.

Comment

• Het plezantste van deze optie vind ik dat je de parkinglijnen ziet. Zo kan je heel gemakkelijk zien of je mooi tussen de lijnen staat, zowel in de lengte, als in de breedte. Met de Range hebben we deze optie niet, en moet ik dikwijls de deur openen om te kijken, om dat te zien dat ik niet goed sta, en ik de auto moet herzetten. het is geen must, maar ik vind het supergemakkelijk. En idd de borduren voor de velgen...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heb het intussen toch maar bijgezet op de optielijst.

Comment

• goeie keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Het plezantste van deze optie vind ik dat je de parkinglijnen ziet. Zo kan je heel gemakkelijk zien of je mooi tussen de lijnen staat, zowel in de lengte, als in de breedte. Met de Range hebben we deze optie niet, en moet ik dikwijls de deur openen om te kijken, om dat te zien dat ik niet goed sta, en ik de auto moet herzetten. het is geen must, maar ik vind het supergemakkelijk. En idd de borduren voor de velgen...
                                        Heb dat ook op mijn nieuwe (4-serie). Ronduit geweldig om achteruit mee te parkeren.
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Snelle vraag; in onderhandeling met potentiële toekomstige werkgever.

Wat zou +/- het maandelijkse leasingbedrag ex BTW, zonder tankkaart, zijn voor een 220 CDI (163pk) in AMG line (binnen/buiten) - 7G automaat en leder. Dit à 30000 kms/j voor 4 jaar.

Is om een idee te kunnen krijgen.

Comment

Working...
                                          X