Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind het stuurgevoel van mijn C450 echt heel goed.
Is er ook een andere setup voor de C450 of niet ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Bij de C450 kan je kiezen tussen voor comfort en sport. Veel verschil voel ik niet eerlijk gezegd. Bij Sport voelt het wat minder licht aan.
Het stuur is heel zeker een stuk directer dan bij mijn 530d. Je merkt dat deze C450 meer de kaart trekt van de sportiviteit. Ook merk je dat de C450 veel lichter is. Deze C450 heeft geen last van de boot-gevoel dat de 530d wel had.
Voor mij is het wennen in positieve zin. Hoe meer ik met deze C450 rijd, hoe meer ik ervan begin te houden. Ik stel mij de vraag of ik ooit nog een grotere auto voor mij zal willen. Van een BMW 740d naar een BMW 530d, en nu een Mercedes C450.
Ik weet niet of deze C450 een andere stuurinrichting heeft als de andere C-klasses.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
misschien is de 204 nog deels hydrolisch vs full electric in de 205? geen idee maar ik heb toch meer het gevoel in een playstation spelletje bezig te zijn in de 205
nuja de bmw's idem met dat electrisch no feeling gestuur.
AMG snapt het wel en blijft toch bij de meeste modellen met hydrolisch (C63, GT,...)lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenC43, rwd en een ster op de motorkap. Zou perfectie zijn.
als je enkel RWD wil zal je in engeland moeten gaan shoppen vrees iklets have some more member berries
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtentis wel mogelijk! maar zoals ik al zei is het een retrofit en niet simpelweg grill switchen zoals bij de vorige C
Comment
-
bij mercedes weten ze veel niet... zo kan je volgens hebn ook geen 212 climate control of comand unit inbouwen in de 204 terwijl dit perfect mogelijk is. er is gewoon niks van te vinden in de mercedes database
kzal eens navragen bij iemand die het gedaan heeft. ik weet wel nog dat de volledige voorbumper er van moest en dat ze er bij de 205 moeilijk van gaan :plets have some more member berries
Comment
Comment