Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
    Als je een auto bestuurt richt je je blik automatisch op wat zich voor de auto in zijn gehele breedte bevindt, naar het verlengde van het midden van de grille. Een ideale besturing zou zich in het midden van de auto bevinden.
    Het stuur wat meer naar rechts in het verlengde van je blik als je bijvoorbeeld in de stad rijdt voelt wellicht het natuurlijkst aan, je kijkt ook minder gauw tegen de A-stijl op, het is misschien zelfs wel een tikkeltje veiliger wat betreft opmerkzaamheid van de bestuurder.
    Het rijdt prima hoor. Ik zou mijn auto slecht ontwikkeld vinden als het stuur in het midden van de stoel stond en me storen aan de A-stijl.

Wel niet proberen om de auto te besturen met enkel het linkerhand en de elleboog door het raam. Dat gaat helaas niet bij een MB.
    bij mij lukt da toch altijd perfect al ligt mijn elleboog op de binnenrand en niet over de vensterrand :p
    lets have some more member berries

Comment

• op de armsteun is je arm korter als op de deur

Comment

• Gisteren op heet autosalon voor de eerste keer de c van dichtbij bekeken => helemaal verkocht!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• de nieuwe C stuurt nogal gevoelloos vind ik. wel nauwkeurig maar ik mis toch iets

Comment

• de nieuwe c heeft op dit moment zowat het beste stuur(gevoel)

natuurlijk is dat gevoelloos doeltreffend, als je je ni ergert is het merk goed bezig

Comment

• Ik vind het stuurgevoel van mijn C450 echt heel goed.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Ik vind het stuurgevoel van mijn C450 echt heel goed.
                Ik weet dat het niet echt te vergelijken is, maar hoe is het stuurgevoel tov de 530d?
                Is er ook een andere setup voor de C450 of niet ?
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Bij de C450 kan je kiezen tussen voor comfort en sport. Veel verschil voel ik niet eerlijk gezegd. Bij Sport voelt het wat minder licht aan.
                  Het stuur is heel zeker een stuk directer dan bij mijn 530d. Je merkt dat deze C450 meer de kaart trekt van de sportiviteit. Ook merk je dat de C450 veel lichter is. Deze C450 heeft geen last van de boot-gevoel dat de 530d wel had.
                  Voor mij is het wennen in positieve zin. Hoe meer ik met deze C450 rijd, hoe meer ik ervan begin te houden. Ik stel mij de vraag of ik ooit nog een grotere auto voor mij zal willen. Van een BMW 740d naar een BMW 530d, en nu een Mercedes C450.

Ik weet niet of deze C450 een andere stuurinrichting heeft als de andere C-klasses.
                  OO 00 OO

Comment

• Volgende een Smart Brabus?

Comment

• Ik dacht eerder aan een AMG GT.
                      OO 00 OO

Comment

• misschien is de 204 nog deels hydrolisch vs full electric in de 205? geen idee maar ik heb toch meer het gevoel in een playstation spelletje bezig te zijn in de 205
                        nuja de bmw's idem met dat electrisch no feeling gestuur.
                        AMG snapt het wel en blijft toch bij de meeste modellen met hydrolisch (C63, GT,...)

Comment

• In Genève wordt de C43 voorgesteld. Volgens mij krijgt 'm dan de nieuwe 9G automaat.
                          OO 00 OO

Comment

• Zou hij ook als RWD beschikbaar worden? Dat zou een droom zijn!

Comment

• Geen idee.
                              OO 00 OO

Comment

• C43, rwd en een ster op de motorkap. Zou perfectie zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  C43, rwd en een ster op de motorkap. Zou perfectie zijn.
                                  negatief al kan je achterna wel de andere grill en de opstaande ster retrofitten natuurlijk.
                                  als je enkel RWD wil zal je in engeland moeten gaan shoppen vrees ik

Comment

• Helemaal eens met wat David67 zegt! Je kunt toch geen Exclusive grille in een AMG bumper meer (na)plaatsen, of zijn er andere mogelijkheden? Bij de 204 zag je dat nog, bij de 205 nog nooit gezien helaas.
                                    Last edited by stradge; 26/01/2016, 13:04.

Comment

• tis wel mogelijk! maar zoals ik al zei is het een retrofit en niet simpelweg grill switchen zoals bij de vorige C

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        tis wel mogelijk! maar zoals ik al zei is het een retrofit en niet simpelweg grill switchen zoals bij de vorige C
                                        Serieus? Heb je daar meer info over? Bij Mercedes hebben ze me gezegd dat het niet gaat zelfs niet in naplaatsing.

Comment

• bij mercedes weten ze veel niet... zo kan je volgens hebn ook geen 212 climate control of comand unit inbouwen in de 204 terwijl dit perfect mogelijk is. er is gewoon niks van te vinden in de mercedes database
                                          kzal eens navragen bij iemand die het gedaan heeft. ik weet wel nog dat de volledige voorbumper er van moest en dat ze er bij de 205 moeilijk van gaan :p

Comment

Working...
                                          X