Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
So I wrote to AMG on their Facebook page. Their response suggest that they don't view the C450 as an AMG. See conversation below
I always drive me C450 in sports+ mode. Why when I restart the engine after driving in sports+, well within 4 hours, I just get a quiet start, instead of the rumble on start up? I get the start up rumble maybe about 20% of the time.
Today
Mercedes-AMG
10:51am
Mercedes-AMG
Hello Paul,
Thank you for the question. Unfortunately, we cannot assist with problems that are related to Mercedes-Benz series cars. We kindly ask you for your understanding and suggest to contact our colleagues at Mercedes-Benz directly. You can reach them at www.facebook.com/mercedes-benz.
Best regards from Affalterbach,
Your AMG Social Media Team
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Zit de touchpad tegenwoordig standaard op alle modellen?
Mijn collega heeft het niet, maar als ik nu een nieuwe wagen configureer op de benz site zie ik het zelfs op het meeste basis model wel op de interieurfoto staan.
EDIT: Never mind, blijkbaar zit de touchpad bij de optie Audio 20 CD en zit die in de basisprijs inbegrepen.
Ik rij sind enkele dagen met een c200 diesel als tijdeijke wagen in afwachting van m'n definitieve leasingwagen die wat langer dan intieel gedacht op zich laat wachten.
Is handgeschakeld, was lang geleden, en dan valt toch op dat een gebrek aan koppel onderin (wat deze 1600 dudelijk heeft) toch zeer vervelend is icm met manuele bak. Hiervoor reed ik enkele weken met een BMW 518dA, hogere klasse dus, en dat is dan ook wel zeer duidelijk merkbaar op alle gebied: comfort, lawaai, zelfs de motor van de 518 vond ik vele malen beter (ook al vinden velen hier een 518 onverantwoord traag ....)
Radio is goed (burmester), controller mutimedia teveel naar achteren, parkeersensoren begrijp ik nog niet zo goed de logic van het auditief signaal.
stuur is zeer direct, leuk.
boordcomputer vind ik beter dan bij BMW.
Pook schakelt vrij hard.
Samengevat: zou zelf steeds voor een 220 of meer gaan in een C. Een 518dA vond ik persoonlijk wel voldoende. Midsschien dat een 200A beter is (is dan ook de echte mercedesmotor dacht ik? De 2.1 ?)
Zit de touchpad tegenwoordig standaard op alle modellen?
Mijn collega heeft het niet, maar als ik nu een nieuwe wagen configureer op de benz site zie ik het zelfs op het meeste basis model wel op de interieurfoto staan.
EDIT: Never mind, blijkbaar zit de touchpad bij de optie Audio 20 CD en zit die in de basisprijs inbegrepen.
Touchpad is optie van ongeveer 100eu. Was eerst wel standaard...
Ik rij sind enkele dagen met een c200 diesel als tijdeijke wagen in afwachting van m'n definitieve leasingwagen die wat langer dan intieel gedacht op zich laat wachten.
Is handgeschakeld, was lang geleden, en dan valt toch op dat een gebrek aan koppel onderin (wat deze 1600 dudelijk heeft) toch zeer vervelend is icm met manuele bak. Hiervoor reed ik enkele weken met een BMW 518dA, hogere klasse dus, en dat is dan ook wel zeer duidelijk merkbaar op alle gebied: comfort, lawaai, zelfs de motor van de 518 vond ik vele malen beter (ook al vinden velen hier een 518 onverantwoord traag ....)
Radio is goed (burmester), controller mutimedia teveel naar achteren, parkeersensoren begrijp ik nog niet zo goed de logic van het auditief signaal.
stuur is zeer direct, leuk.
boordcomputer vind ik beter dan bij BMW.
Pook schakelt vrij hard.
Samengevat: zou zelf steeds voor een 220 of meer gaan in een C. Een 518dA vond ik persoonlijk wel voldoende. Midsschien dat een 200A beter is (is dan ook de echte mercedesmotor dacht ik? De 2.1 ?)
parkeersensoren is anders, je komt niet aanvlammen
de c kun, en moet je daarom om dat het kan met airmatic nemen en automaat
Comment