Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• of just ene met een knokig gat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      of just ene met een knokig gat
      mijn leder ziet er nog als nieuw uit na 150000km
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• mijn clk kwam van zo'n spiering, die 2 knoken zag je er echt in !

Comment

• ik ben ondertussen wel 30 kilo bijgekomen

Comment

• amai en nog geen 40 >>>> sindsdien 10 erbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              amai en nog geen 40 >>>> sindsdien 10 erbij
              ik heb mijn scheut gekregen van 32 tot 38, sindsdien op gewicht gebleven

Comment

• Comment

• zonde van de kleur

Comment

• kvind de nieuwe C63 er veel te braaf uit zien waar de vorige echt bruut toonde
                    lets have some more member berries

Comment

• lol van op een ander forum over de C450/43 AMG

So I wrote to AMG on their Facebook page. Their response suggest that they don't view the C450 as an AMG. See conversation below

I always drive me C450 in sports+ mode. Why when I restart the engine after driving in sports+, well within 4 hours, I just get a quiet start, instead of the rumble on start up? I get the start up rumble maybe about 20% of the time.

Today
                      Mercedes-AMG
                      10:51am
                      Mercedes-AMG
                      Hello Paul,
                      Thank you for the question. Unfortunately, we cannot assist with problems that are related to Mercedes-Benz series cars. We kindly ask you for your understanding and suggest to contact our colleagues at Mercedes-Benz directly. You can reach them at www.facebook.com/mercedes-benz.
                      Best regards from Affalterbach,
                      Your AMG Social Media Team

lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                        zonde van de kleur
                        Prachtige kleur.

Comment

• Wondermooie kont...en daar is alles mee gezegd.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• bijna 70000km nu met mn C200 . 14 maand in gebruik.weldra een klein reviewtje schrijven

Comment

• Content van?

Comment

• Vraagje,

Zit de touchpad tegenwoordig standaard op alle modellen?
                                Mijn collega heeft het niet, maar als ik nu een nieuwe wagen configureer op de benz site zie ik het zelfs op het meeste basis model wel op de interieurfoto staan.

EDIT: Never mind, blijkbaar zit de touchpad bij de optie Audio 20 CD en zit die in de basisprijs inbegrepen.
                                Last edited by Glitchdj; 22/06/2016, 15:27.
                                Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
                                #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
                                #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
                                #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
                                #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
                                #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
                                #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

• Ik rij sind enkele dagen met een c200 diesel als tijdeijke wagen in afwachting van m'n definitieve leasingwagen die wat langer dan intieel gedacht op zich laat wachten.
                                  Is handgeschakeld, was lang geleden, en dan valt toch op dat een gebrek aan koppel onderin (wat deze 1600 dudelijk heeft) toch zeer vervelend is icm met manuele bak. Hiervoor reed ik enkele weken met een BMW 518dA, hogere klasse dus, en dat is dan ook wel zeer duidelijk merkbaar op alle gebied: comfort, lawaai, zelfs de motor van de 518 vond ik vele malen beter (ook al vinden velen hier een 518 onverantwoord traag ....)
                                  Radio is goed (burmester), controller mutimedia teveel naar achteren, parkeersensoren begrijp ik nog niet zo goed de logic van het auditief signaal.
                                  stuur is zeer direct, leuk.
                                  boordcomputer vind ik beter dan bij BMW.
                                  Pook schakelt vrij hard.
                                  Samengevat: zou zelf steeds voor een 220 of meer gaan in een C. Een 518dA vond ik persoonlijk wel voldoende. Midsschien dat een 200A beter is (is dan ook de echte mercedesmotor dacht ik? De 2.1 ?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glitchdj Bekijk Berichten
                                    Vraagje,

Zit de touchpad tegenwoordig standaard op alle modellen?
                                    Mijn collega heeft het niet, maar als ik nu een nieuwe wagen configureer op de benz site zie ik het zelfs op het meeste basis model wel op de interieurfoto staan.

EDIT: Never mind, blijkbaar zit de touchpad bij de optie Audio 20 CD en zit die in de basisprijs inbegrepen.
                                    Touchpad is optie van ongeveer 100eu. Was eerst wel standaard...

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KoenVdrm Bekijk Berichten
                                      Ik rij sind enkele dagen met een c200 diesel als tijdeijke wagen in afwachting van m'n definitieve leasingwagen die wat langer dan intieel gedacht op zich laat wachten.
                                      Is handgeschakeld, was lang geleden, en dan valt toch op dat een gebrek aan koppel onderin (wat deze 1600 dudelijk heeft) toch zeer vervelend is icm met manuele bak. Hiervoor reed ik enkele weken met een BMW 518dA, hogere klasse dus, en dat is dan ook wel zeer duidelijk merkbaar op alle gebied: comfort, lawaai, zelfs de motor van de 518 vond ik vele malen beter (ook al vinden velen hier een 518 onverantwoord traag ....)
                                      Radio is goed (burmester), controller mutimedia teveel naar achteren, parkeersensoren begrijp ik nog niet zo goed de logic van het auditief signaal.
                                      stuur is zeer direct, leuk.
                                      boordcomputer vind ik beter dan bij BMW.
                                      Pook schakelt vrij hard.
                                      Samengevat: zou zelf steeds voor een 220 of meer gaan in een C. Een 518dA vond ik persoonlijk wel voldoende. Midsschien dat een 200A beter is (is dan ook de echte mercedesmotor dacht ik? De 2.1 ?)
                                      parkeersensoren is anders, je komt niet aanvlammen

de c kun, en moet je daarom om dat het kan met airmatic nemen en automaat

Comment

• In feite heeft geen enkele Mercedes airmatic nodig. De standaardophanging voldoet in quasi alle gevallen.

Comment

• das waar david, maar tis toch een belevenis op zich, dat veercomfort dan

Comment

Working...
                                          X