Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik hoop net dat de coupé zo vlug mogelijk komt, sinds de mislukte CLC komt deze altijd 2 tot 3 jaar te laat. Op de impressie hierboven ziet 'm er alleszins prachtig uit.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
ik vind die CLC ook een "abomination" maar de nieuwe coupe komt er in begin 2015 zover ik de dealer mag geloven.
de impressie ziet er idd goed uit maar gelijkt nogal sterk op de E coupe
ik vind die CLC ook een "abomination" maar de nieuwe coupe komt er in begin 2015 zover ik de dealer mag geloven.
de impressie ziet er idd goed uit maar gelijkt nogal sterk op de E coupe
Dat valt nog mee, dat is maar 1 jaar later. De huidige was praktisch halfweg in zijn bestaan eer de coupé er kwam.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
de eerste C coupe in de W204 generatie was dan ook die CLC he
uiteindelijk zitten ze nu met 2 coupe's, de C en E die op hetzelfde platform staan.
Ik vond die CLC nog niet zo tegenvallen, de huidige coupé is ook zeer mooi. Ik vrees dat de nieuwe coupé dat niet gaat worden :p
maar goed, ik zie uit naar het autosalon om de c te aanschouwen.
de eerste C coupe in de W204 generatie was dan ook die CLC he
uiteindelijk zitten ze nu met 2 coupe's, de C en E die op hetzelfde platform staan.
Klopt, en die 2 coupés vind ik allebei prachtig, spijtig dat de huidige C coupé nu zo'n kort leven beschoren gaat zijn, maar ok, de nieuwe gaat ook geweldig worden imo
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
als mercedes blijft bij de formule van de huidige C coupe krijgen ze een mooie kans om de volgende E coupe hoger te gaan plaatsen want nu zijn het 2 dezelfde wagens die er visueel wat anders uitzien en waar de E 10k meer kost
Ik vind de nieuwe C eigenlijk bijzonder geslaagd. Het is een mix van sportiviteit en klassieke elegantie. Het wagen kan verder gepersonaliseerd worden om eerder het sportieve dan wel het klassieke karakter te ondersteunen.
Het interieur is ook erg geslaagd. Het is een de eerste keren dat ik een interieur met houtinleg zie dat mij aanstaat. De niet-geintergreerde TomTom lijkt de enige misser. Helaas een van formaat.
Het feit dat de wagen ook qua rijgedrag kan gepersonaliseerd worden (verschillende types ophanging) zie ik als een enorm pluspunt. De C wordt potientieel de comfortabelste wagen in zijn klasse vermoed ik. De Burmester optie kost 1000 EUR, wat tegelijkertijd goed en slechts is: betaalbare optie, maar wellicht meer marketing dan wat anders.
Het is wachten op eerste reviews. Hoe is het rijgedrag en het comfort in de praktijk. Hoe zijn de versnellingsbakken (manueel en autom)? De dieselmotor is ontwikkeld door Renault... wat is het karakter van de motor dan?
als mercedes blijft bij de formule van de huidige C coupe krijgen ze een mooie kans om de volgende E coupe hoger te gaan plaatsen want nu zijn het 2 dezelfde wagens die er visueel wat anders uitzien en waar de E 10k meer kost
Ik vrees eigenlijk net voor het tegendeel. De techniek laat juist toe om een C coupe in 2 varianten te bouwen: een sportieve versie en een comfortabele versie. De eerste variant is goedkoper want veel kariger uitgerust, beide kunnen een totaal verschillend voorkomen hebben. Je hebt als het ware 2 totaal verschillende wagens, zowel qua rijgedrag, standaard uitrusting en looks, en toch zijn ze op hetzelfde platform gebouwd.
als mercedes blijft bij de formule van de huidige C coupe krijgen ze een mooie kans om de volgende E coupe hoger te gaan plaatsen want nu zijn het 2 dezelfde wagens die er visueel wat anders uitzien en waar de E 10k meer kost
Ik vind de e en c coupe enorm verschillen hoor. De c coupe vind ik er maar saai uitzien. Blijft een berline met 2 deuren voor mij
Ik vind de e en c coupe enorm verschillen hoor. De c coupe vind ik er maar saai uitzien. Blijft een berline met 2 deuren voor mij
dan heb je het over de looks, ik rij met een E250 coupe en merk aan het interieur of het rijden zelf weinig tot geen verschil met een C coupe.
ik hoop dat de volgende E coupe een 2deurs CLS word
Comment