Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21




    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

    Comment


    • #22




      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

      2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

      Comment


      • #23


        Bron + meer foto's: [www.carscoops.com]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

        2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

        Comment


        • #24
          Dit wordt terug een bom..... de verhouding motorkap en koffer is wel heel raar,niet?

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
            Dit wordt terug een bom..... de verhouding motorkap en koffer is wel heel raar,niet?
            Je mag gerust zijn, dit wordt een topper, ik vind die lijn gewoon schitterend, op de foto's hierboven nog beter te zien, wow!
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

            Comment


            • #26
              plaatnr

              sindelfingen w 205 edition 1 ?

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                plaatnr

                sindelfingen w 205 edition 1 ?
                wat is jouw mening over deze toch wel sprotieve benz?

                Comment


                • #28
                  ik vind ook wel dat ze duidelijk willen benadrukken en ook het gevoel zullen geven dat je in een rwd zit

                  Comment


                  • #29
                    is toch niet echt een usp meer tegenwoordig. Veel mensen hebben er 'schrik' van.

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      plaatnr

                      sindelfingen w 205 edition 1 ?
                      S = Stuttgart, Sindelfingen = BB (Böblingen), de rest kan kloppen...
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                      Comment


                      • #31
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                        2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          wat is jouw mening over deze toch wel sprotieve benz?
                          C klasse = kleine S
                          altijd al geweest

                          Comment


                          • #33
                            Technische details
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                            2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                            Comment


                            • #34




                              Bron: Autobild
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                              Comment


                              • #35


                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                Comment


                                • #36
                                  Wordt lekker ruim vanbinnen binnen zijn segment. Zoals ik al zei: cijfers wil ik!

                                  Comment


                                  • #37
                                    Op 16 december trekt Mercedes het doek van de nieuwe Mercedes C-Klasse. Maar wij hebben hem nu al. De nieuweling wordt groter, zuiniger én lichter dan z'n voorganger. De andere spelers in het premiumsegment krijgen alvast de krop in de keel.

                                    Nieuwe bodemplaat
                                    Mercedes zet het model op een nieuwe bodemplaat die 8cm langer is (voor een totale wielbasis van 2,84m) en bredere sporen heeft. De ophangingsstructuur heeft vooraan vier geleidingsarmen terwijl er achteraan nog een extra arm wordt ingeschakeld om de wielgeleiding te verzekeren. Veren zijn standaard, maar wie ervoor bijbetaald kan rondom ook luchtophanging krijgen. Een primeur voor het segment. 4Matic vierwielaandrijving wordt een optie.
                                    De koets wordt in het totaal 4,69m lang, wat betekent dat er 10cm bijkomt. Het gros daarvan komt de inzittenden ten goede. Vooral achteraan gaat de knieruimte erop vooruit. In de strijd om zo veel mogelijk kilo's te elimineren is nagenoeg de helft van de koetswerkpanelen uitgevoerd in aluminium. Samen met een slankere structuur levert dat - afhankelijk van de versie - een gewichtsbesparing tot wel 100kg.

                                    Motoren
                                    Wie de C wil met een benzinemotor, krijgt in eerste instantie een 1.6l met turbo die 157pk (C180) en 250Nm opwekt. Daarboven vinden we een tweeliter met 186pk en 300Nm (C200). Krachtiger motoren worden later aan het aanbod toegevoegd. De topper wordt een 330pk sterke zescilinder, de AMG-variant buiten beschouwing gelaten.
                                    De dieselrijder krijgt steevast een 2,2 liter aangesmeerd. 170pk en 400Nm sterk in de C220, die vooral zuinigheid als z'n voornaamste troef kan uitspelen. De eenheid verbruikt niet meer dan 4 liter. Net als het benzinegamma, zal ook het aanbod motoren op zware brandstof verder uitwaaieren. We voorzien zowel versies met een meer bescheiden vermogen als varianten die meer paarden aan de teugels houden.
                                    Nagenoeg elke motor is standaard gekoppeld aan een handbediende zesbak die tegen betaling kan ingeruild worden voor een zeventrapsautomaat.

                                    Vormgeving
                                    De designers van Mercedes zijn de mosterd duidelijk bij de S-Klasse gaan halen. Het smoelwerk en de kont, waarin steeds lichtunits met LED-lijnen zijn verwerkt, zijn er erg duidelijk op gebaseerd. En eigenlijk kan je hetzelfde zeggen van de aflopende vouwlijn op de flanken, al verwijst die eveneens handig naar de kleinere modellen (zeg maar CLA) van het merk. Op die manier lijmt de nieuwe C het gamma mooi samen.
                                    De exacte stijl heeft de klant zelf in de hand. Net als bij de uitgaande generatie kan hij kiezen tussen een klassieke neus (Exclusive) waarop fier een ster pronkt, of een meer dynamisch vormgegeven geheel waarbij het merklogo een plaats in de grille inneemt (Avantgarde). De bumperschilden, zijschorten en zelfs de achterbumper (al dan niet met valse luchtdoorstroomopeningen) doen vrolijk mee.
                                    Aan de binnenzijde vinden we een compleet nieuwe boordplank met een centraal opgesteld scherm dat niet ingewerkt is, maar tegen het dashboard aanleunt. Dat had Mercedes eerder al verklapt, en we kennen het principe uit de A- en B-Klasse en de CLA. Het is niet aanraakgevoelig, maar de Duitsers introduceren wel een touchpad dat de bediening ervan moet vereenvoudigen.
                                    Ook hier beïnvloedt je voorkeur het eindresultaat, en we hebben het niet alleen over de materiaalkeuze van de sierlijsten en de kleur van het leder. Sportievere versies krijgen aangepaste wijzerplaten, een andere afwerking van de ronde verluchtingsroosters en een onderaan afgeplat stuurtje. Een analoog klokje, dat is dan weer overal van de partij.

                                    Bron: auto55





                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                    Comment


                                    • #38
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                      Comment


                                      • #39
                                        Kan mij niet vinden in de stijl, noch buitenkant noch binnenkant. Ziet er goedkoop koreaans uit.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door firefox Bekijk Berichten
                                          Kan mij niet vinden in de stijl, noch buitenkant noch binnenkant. Ziet er goedkoop koreaans uit.
                                          Er Koreaans uitzien is tegenwoordig geen schande meer hé, vroeger kopieerden de Koreanen, nu is het andersom


                                          Ik vind 'm in ieder geval subliem, net als de andere modellen van Mercedes heden ten dage.
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X