Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wat werkt voor de S werkt daarom nog niet voor de C.
al bij al is het een zware achteruitgang op visueel vlak maar aangezien alle modellen die richting uitgaan zullen we er wel aan wennen.
pijnpunt blijft dat scherm die volgens mij bij de eerst volgende facelift terug deftig in het dashboard zal gestoken worden
Les gouts et les couleurs, vindt het interieur er net veel beter uitzien of vroeger.
+1, en niet alleen het interieur, maar zoals je schrijft, ieder zijn smaak, en de huidige stijl van Mercedes vind ik fantastisch, en ik niet alleen blijkbaar want de verkoopcijfers boomen in de hele wereld. Doe zo verder zou ik zeggen...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
een kleine s is altijd het recept van de c geweest toch, en tot hiertoe toch geslaagd te noemen
ja maar altijd met zijn eigen karakter, nu hebben ze echt letterlijk een miniatuurversie van de S gemaakt met de neus van de facelift E
een S is net mooi en imposant vanwege zijn grootte en die facelift E... tja ik begin er aan te wennen maar toch, die grill en die gigantische luchtgaten... het kon en was veel beter voordien
Het is mij ook al opgevallen dat de nieuwe S, en nu ook de nieuwe C er minder Europees uit zien dan de vorige modellen.
Neem nu het interieur van de S met dat speciale stuurwiel en de overdreven grote ventilatieroosters, en de lederen retro zetels.
Komt een tikkeltje kitsch over, iets wat vb. Chinezen heel tuk op zijn.
Ik denk dat de Aziatische markt (vooral China) de nieuwe groeimarkt voor Mercedes (en ook andere luxemerken) is en dat ze qua design zich meer en meer aan de Aziatische markt conformeren qua verwachtingen omdat komende tijd daar hun echte groei zit. Europa zit economisch in het slop en is een verzadigde automarkt, en als ze willen blijven goede verkoopscijfers halen moeten ze zich op de markten richten waar het meeste groei in zit.
Comment