Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vetski!

AMG pakket lijkt dit keer minder een must.

Comment

Die lijn
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Voor mij zo'n zilveren met AMG pack maar met klassieke grill en ster
        Die korte overhang vooraan vind ik zalig!

Comment

wat een bazenauto voor het "compact" segment

Met z'n +/- 4,7m zit deze "kleine jongen" tussen een c124 en w124
          Last edited by ; 14/12/2013, 20:37.

Comment

Ben ik 1 van de weinigen die het een achteruitgang vind tov het huidige model? Vind de CLA ook nirt echt mijn ding dus dat verklaart veel...
            ik vind de huidige c echt een volwassene car die er robuust staat, deze is verfijnder en dat is bij deze wagen een minpunt naar mijn mening. De achterlichten zijn ook wat te klein, de achterkant klopt gewoon in zijn totaliteit niet.
            ik was een echte merc fan maar vind de nieuwe stylingrichting van het merk echt fout, smaken verschillen uiteraard...
            Het interieur daarentegen vind ik er flink op vooruit gegaan, uitgezonderd plaatsing gps en entertainment scherm, dit oogt erg goedkoop. Zonde want de rest ik dik.
            Last edited by SteakFriet; 14/12/2013, 21:42.

Comment

huidige C vind ik zeker na de facelift ook schoner!

het interieur van de nieuwe ziet er wel heel vetjes uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                ja maar altijd met zijn eigen karakter, nu hebben ze echt letterlijk een miniatuurversie van de S gemaakt
                Hier ben ik het volledig mee eens. Pas op ik vind deze nieuwe C echt een prachtige wagen maar het is deze keer echt een kleine S terwijl bij de vroegere modellen er meer onderscheid was.

Maar zwaar fan.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                  Ben ik 1 van de weinigen die het een achteruitgang vind tov het huidige model? Vind de CLA ook nirt echt mijn ding dus dat verklaart veel...
                  ik vind de huidige c echt een volwassene car die er robuust staat, deze is verfijnder en dat is bij deze wagen een minpunt naar mijn mening. De achterlichten zijn ook wat te klein, de achterkant klopt gewoon in zijn totaliteit niet.
                  ik was een echte merc fan maar vind de nieuwe stylingrichting van het merk echt fout, smaken verschillen uiteraard...
                  Het interieur daarentegen vind ik er flink op vooruit gegaan, uitgezonderd plaatsing gps en entertainment scherm, dit oogt erg goedkoop. Zonde want de rest ik dik.
                  nee hoor en op de W204 fora deelt de grote meerderheid je mening
                  lets have some more member berries

Comment

Ik vind hem zeer geslaagd. Minpuntje is dat ze niet goed wisten waar ze die flatscreen kwijt moesten en hem er dan zo maar ingesmeten hebben...

Comment

nee hoor en op de W204 fora deelt de grote meerderheid je mening
                      Dat lijkt mij vrij logisch, anders zat je waarschijnlijk niet op die fora, de meeste neutrale liefhebbers vinden 'm geweldig
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                        Hier ben ik het volledig mee eens. Pas op ik vind deze nieuwe C echt een prachtige wagen maar het is deze keer echt een kleine S terwijl bij de vroegere modellen er meer onderscheid was.
                        Maar zwaar fan.
                        Zegt de Audifan

Comment

Comment

Hmm foto's doen mij nog twijfelen, kvind de versie met de ster boven op de motorkap ook wel heel geslaagd! Bij de vorige generatie twijfelde ik geen seconde maar nu.... Afwachten wat het verschil geeft irl!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Dat lijkt mij vrij logisch, anders zat je waarschijnlijk niet op die fora, de meeste neutrale liefhebbers vinden 'm geweldig
                              ja maar is het niet de bedoeling van ook je trouwe klanten bestand te kunnen behouden? een groot deel van de W204 owners reden vroeger een W203 C of CLK.
                              wat als die nu allemaal naar een ander merk gaan kijken?
                              lets have some more member berries

Comment

ja maar is het niet de bedoeling van ook je trouwe klanten bestand te kunnen behouden? een groot deel van de W204 owners reden vroeger een W203 C of CLK.
                                Zo'n vaart zal het niet lopen Doa, een nieuw model vergt altijd aanpassing, wacht toch maar af tot je 'm irl gezien hebt.

En zoals ik hier nogal geschreven heb, MB heeft wereldwijd nooit zoveel verkocht als tegenwoordig, so who cares?

Comment

Mercedes is echt wel goed bezig. Als fervent BMW-liefhebber kan ik het nieuwe design wel smaken. Ik denk dan aan de A-klasse, de facelift van de E, de ML, de nieuwe S en dan nu deze nieuwe C. Zo'n C 350cdi Met AMG-pakket, dat zou ik nog wel zien zitten. Met z'n 4.7m lengte is dat meer dan groot genoeg als gezinswagen.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

De W203 leek net zo goed op de S als deze dat doet, da's niets nieuws.

Hij ziet er bijzonder geslaagd uit vind ik. De Avantgarde wat minder. Wat hebben ze toch met die lelijke ster-grille? In dit geval wordt de S-klasse look er zelfs helemaal door verknald. Hopelijk gaan de kopers toch wat minder voor de Avantgarde kiezen dan bij de W212 FL.

Interieur doet me bij de eerste aanblik denken aan de voorwielaandrijvers (A, CLA, GLA) maar het is wel erg mooi en zo te zien ook heel behoorlijk afgewerkt.
                                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Mensen die vroeger een W168/169 hadden kopen nu ook geen W176 meer... Denk je dat de A-klasse nu minder verkoopt?
                                      Ik vind het goed dat ze wat verjongen, het merk wordt nu wat toegankelijker voor iedereen.
                                      Terwijl vroeger, wie kocht er een W203,245,169,211? In ieder geval niet veel jong publiek..
                                      En dat Mercedes het niet slecht doet is wereldwijd te zien aan de cijfers. Alle interne mail die wij krijgen gaat over awards en verkoopcijfers .
                                      Het enige die je jammer kan vinden is dat ze meer en meer op elkaar beginnen te lijken, al gebeurt dat nu bij ieder merk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        De W203 leek net zo goed op de S als deze dat doet, da's niets nieuws.
                                        22222222
                                        amen

I love it

snoet van een w202 is ook kopie van w140

Comment

+ dat in realiteit er geen twijfel zal bestaan, alleen op foto (en in de koper van de kleine s zijn dromen )

Comment

Working...
                                          X