Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    • C 180 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 115 hp and 280 Nm (207 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
    • C 200 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 136 hp and 320 Nm (236 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
    Zowat 80% van de C-klasses die je ziet rondrijden zijn C180 of C200 diesels.
    En daar steken ze nu een Renault-blok in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CubeRider Bekijk Berichten
      Zowat 80% van de C-klasses die je ziet rondrijden zijn C180 of C200 diesels.
      En daar steken ze nu een Renault-blok in...
      Ja en? Dat is toch de keuze van diegene die daar mee rijdt zou ik denken?
      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        das de mensen gaan dwingen van op zijn minst voor de 220 CDI te kiezen die dan ook weer duurder is
        lets have some more member berries

Comment

Dat ze het zichzelf dan héél gemakkelijk maken en gewoon een Mercedes-ster op de Laguna hangen...
          (hebben ze toch al schaamteloos gedaan bij de Citan)

Comment

das de mensen gaan dwingen van op zijn minst voor de 220 CDI te kiezen die dan ook weer duurder is
            Wat?

Jij neemt hier aan dat de gemiddelde koper van een MB C-klasse wakker ligt van welke motor er in ligt? Laat staan dat ze gaan wakker liggen van een motor die qua taksen goedkoper is? Ik denk eerlijk gezegd dat er veel kopers hier zaten op te wachten

Er zijn mensen die vallen over het niet aanwezig zijn van een 6-cilinder of FWD in plaats van RWD of een motor die van een andere leverancier komt, maar dat is een minderheid (op dit forum een meerderheid, maar MB verkoopt eerst en vooral buiten dit forum )
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Dat ze het zichzelf dan héél gemakkelijk maken en gewoon een Mercedes-ster op de Laguna hangen...
              (hebben ze toch al schaamteloos gedaan bij de Citan)
              Ja en? Je kan dan als koper 2 dingen doen, een Laguna kopen bij Renault of een MB Laguna kopen. Of je kan als liefhebber heel hard vloeken en je een andere wagen kopen die wel voldoet aan je eisen/standaarden.
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

... Of je kan als liefhebber heel hard vloeken en je een andere wagen kopen die wel voldoet aan je eisen/standaarden.
                Helemaal mijn punt. Ik vind de nieuwe C prachtig geslaagd, maar als men mij dwingt om een fiscaal ongunstige motor of een Renault te nemen, dan wordt het waarschijnlijk opnieuw de 2.0 TDI van VW...

Er was een tijd dat je een Mercedes kocht om er zorgeloos 500.000 km mee te doen.

Comment

Dat zal nog lang duren, want die komt niet
                  Ok, goed om te weten Welke zware diesel komt er dan in? 300 bluetec?
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                    Ok, goed om te weten Welke zware diesel komt er dan in? 300 bluetec?
                    zoals ik al gepost heb, de zwaarste CDI zal de C300 worden met een 2.1L engine

Comment

zoals ik al gepost heb, de zwaarste CDI zal de C300 worden met een 2.1L engine
                      Oeps, erover gekeken 204 pk, daarmee blijf ik toch wat op m'n honger zitten
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Helemaal mijn punt. Ik vind de nieuwe C prachtig geslaagd, maar als men mij dwingt om een fiscaal ongunstige motor of een Renault te nemen, dan wordt het waarschijnlijk opnieuw de 2.0 TDI van VW...

Er was een tijd dat je een Mercedes kocht om er zorgeloos 500.000 km mee te doen.
                        Ook in diezelfde tijd viel men niet over een paar 1000 frank taksen per jaar. Meer nog, toen was MB rijden nog een veel grotere financiële opoffering dan nu en voor veel minder mensen weggelegd
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Alsof ze bij Renault geen fatsoenlijke motor kunnen bouwen.

….maar vind het zelf ook wel vreemd om die in een C te steken.

Comment

• als er een goeie autobak aan die 180 cdi kan, ben kurjeus, waarom ni ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Alsof ze bij Renault geen fatsoenlijke motor kunnen bouwen.
                              de 2.1 turbodiesel 90pk volledig in lichtmetaal was een huzarenstuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                de 2.1 turbodiesel 90pk volledig in lichtmetaal was een huzarenstuk
                                En is er hier nu niemand die wacht op een c350? 306 pk en 169 of minder co2 en een zalige romige 6 ! Geen ronkende, kankerverwekkende dieselstoof! Een 6 cilinder benzine, dat is pas een mercedes! En als je uitkijkt tank je benzine aan de officiele prijs van diesel en dat bij esso of shell dus geen witte pomp.

Comment

• in feite wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                    En is er hier nu niemand die wacht op een c350? 306 pk en 169 of minder co2 en een zalige romige 6 ! Geen ronkende, kankerverwekkende dieselstoof! Een 6 cilinder benzine, dat is pas een mercedes! En als je uitkijkt tank je benzine aan de officiele prijs van diesel en dat bij esso of shell dus geen witte pomp.
                                    das nu de C400
                                    C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014
                                    nogal verwarrend vind ik want de C400 kan ofwel een 3.0 liter V6 zijn of een 2.0 liter V4 hybrid van 238+68hp...

volgens mij heeft 1 of andere kleuterklas mercedes gewoon overgenomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                      Tja, denk dat ze bij Mercedes eens gekeken hebben naar hun verkoopsresultaten en tot het besluit gekomen zijn dat het commercieel geen hoogvlieger was.

En wat te weinig verkoopt wordt niet meer aangeboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Tja, denk dat ze bij Mercedes eens gekeken hebben naar hun verkoopsresultaten en tot het besluit gekomen zijn dat het commercieel geen hoogvlieger was.

En wat te weinig verkoopt wordt niet meer aangeboden.
                                        in de VS zie je niks anders dan C350's en af en toe een C300

Comment

• Kan goed zijn dat die in de VS wel gaat komen. Probleem voor autoconstructeurs is dat de EU een gem. vlootverbruik oplegt en als ze daar over gaan moeten ze boetes betalen. Exit dikke 6 cil. (helaas)

Comment

Working...
                                          X