Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de opvolger van de Mercedes C63 AMG moeten we nog even wachten, maar tot die tijd kan je bij Mercedes wel een AMG Line pakketje bestellen voor de nieuwe C-Klasse. Extra motorvermogen levert dat niet op, maar het ziet er allemaal een stuk sportiever uit.

Het AMG Line pakket bestaat uit dikkere bumpers, een aangepaste grille en zoals je wellicht al gezien had: andere uitlaatpijpen. Verder spotten we een setje 18 inch velgen en zijn de remschijven en klauwen aangepast.
    Voor het extra sportieve rijgevoel legt Mercedes de C-Klasse ook nog eventjes 15 millimeter dichter op het asfalt. Al met al ziet het er zeker niet verkeerd uit. En als Mercedes deze lijn doortrekt voor de nieuwe C63 AMG dan wordt dat een topper. (via: mercedes-benz-passion.com)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Knap!
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Hoe zit dat met die uitlaten? 't Is precies of daar ook zo'n plastieken roostertje in zit...
          Voor mij eentje met night pakket, ben niet zo gek van die chromé sierlijsten op voorbumper en achterklep...
          Ferme bak, dat zeker
          Last edited by ; 24/12/2013, 21:24.

Comment

• Kan er iemand nog een fotootje reposten van de manuele versie van de C-klasse? De meeste foto's zijn van de automaat, lijkt mij ook wel iets hipper het 'automaat' interieur.

Kverlang al naar de break, als hij even geslaagd is of de berline zit het wel goed! Wanneer mogen we de break verwachten, zijn er al data naar buiten gekomen? Ik hoop snel maar zal rond juni zijn ten vroegste zeker? Ik weet nu niet of je daar een lijn kan in trekken vergeleken met de vorige versies of andere modellen (lancering berline en break)... afwachten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
              Kverlang al naar de break, als hij even geslaagd is of de berline zit het wel goed! Wanneer mogen we de break verwachten, zijn er al data naar buiten gekomen? Ik hoop snel maar zal rond juni zijn ten vroegste zeker? Ik weet nu niet of je daar een lijn kan in trekken vergeleken met de vorige versies of andere modellen (lancering berline en break)... afwachten!
              Idd hij mag gaan komen, ben ook al wat ongeduldig Puur om te zien wat ze ervan gemaakt hebben.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                Kan er iemand nog een fotootje reposten van de manuele versie van de C-klasse? De meeste foto's zijn van de automaat, lijkt mij ook wel iets hipper het 'automaat' interieur.

Foto's komen van de configurator

Comment

• Ik kan op de configurator het AMG interieur niet combineren met de automatische versnellingsbak (voor de C220CDI). Heb nochthans al behoorlijk wat foto's gezien met beide opties gecombineerd. Iemand meer info hierover?

Comment

• hoe meer foto's ik zie van het interieur (zeker het donkere), hoe minder het mij aanstaat. Teveel lijnen/vouwen en die 3 grote centrale radiator roosters vind ik nog steeds te nadrukkelijk aanwezig. Ik hou meer van zachtere lijnen. In de lichtere interieurs valt het iets beter mee, maar toch. Het is me iets te druk.
                    Of misschien word ik te oud ...

Comment

• Vooral dat scherm is een miskleun, het lijkt er gewoon nadien opgezet.
                      Dat men dit op de nieuwe A deed, tot daar, maar toch niet op een C.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                        Vooral dat scherm is een miskleun, het lijkt er gewoon nadien opgezet.
                        Dat men dit op de nieuwe A deed, tot daar, maar toch niet op een C.
                        komt ook in de nieuwe E en CLS btw
                        lets have some more member berries

Comment

• Vergelijking C met nieuwe 3 en A4:

Schluss mit Kleckern, Mercedes holt ganz weit aus: Mit Neuheiten aus der Luxusabteilung soll die C-Klasse den BMW 3er und Audi A4 überholen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                            Voor mij wint Mercedes, BMW op tweede plaats en Audi komt er ver achter XD

Comment

• Dat scherm is nu toch echt wel het minste voor een potentiële koper. Het belangrijkste is dat die persoon er mee kan rijden en dat hij er tevreden over is. Als dat scherm een minpunt is dan zal het niet opwegen tegenover de pluspunten.

Vandaag een A4 gezien, dat ziet er oud uit tegenover deze C-klasse.

Comment

• een pure badge koper, of het nu bmw of mercedes is zal daar niet over vallen idd
                                lets have some more member berries

Comment

• Dat zeg ik ook toch nergens.

Comment

• Comment

• Comment

• C ziet er toch wel héél knap uit!

Comment

• Als je de interieurs vergelijkt oogt dat van de BMW toch wel heel erg goedkoop ten opzichte van dat van de C-klasse

Comment

Working...
                                          X